Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 272 takie materiały
    Samochód koncepcyjny o nadwoziu shooting brake zaprojektowany przez Carrozzeria Touring w 1966 roku.
    Dwie legendy polskiej motoryzacji - Fiat 126p i Star 25 – Mój Maluch na zdjęciu z pomnikiem Stara 25 ustawionym w Starachowicach
    Mój Maluch na zdjęciu z pomnikiem Stara 25 ustawionym w Starachowicach
    Dwuosobowy, trzykołowy mikrosamochód produkowany w latach 1970 -1974. Podwozie jednego z egzemplarzy Bond Buga posłużył do budowy Landspeedera, wykorzystanego na planie Star Wars.
    23 lutego 2019, 22:20 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Za samochodem ciężarowym kryje się wielka historia. Subskrybujcie kanał a zmotywuje mnie to do dalszego rozwoju kanału.
    Zaprawszam do grupy: https://www.facebook.com/groups/kamiliszaq/
    22 sierpnia 2018, 0:02 przez kamiliszaq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    26 czerwca 2018, 23:00 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    STAR 25 – Odrestaurowany strażacki Star 25 z 1964 roku. Pomyślnie przeszedł badania technicznie. Pojazd w 100% sprawny, służy w jednostce OSP Dzielce w województwie lubelskim.
Jeśli się spodoba mogę udostępnić więcej materiałów.
    Odrestaurowany strażacki Star 25 z 1964 roku. Pomyślnie przeszedł badania technicznie. Pojazd w 100% sprawny, służy w jednostce OSP Dzielce w województwie lubelskim.
    Jeśli się spodoba mogę udostępnić więcej materiałów.
    STAR 25 – Odrestaurowany strażacki Star 25 z 1964 roku przed badaniem technicznym.
    Odrestaurowany strażacki Star 25 z 1964 roku przed badaniem technicznym.
    STAR 1344 Prototyp – Prototyp stara 1344. Pojazd zakupiłem z Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej. Był tam testowany w latach 90. Mimo wzorowo "zdanych"testów nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej ze względu na przejęcie fabryki FSC przez koncern MAN. Stał zamknięty w garażu instytutu 20 lat. Został zbudowany na zupełnie nowej ramie nośnej, posiada prototypowe mosty napędowe z pełnymi blokadami, dwustopniowy reduktor który sterowany jest elektropneumatycznie. Napędy można włączać i wyłączać podczas jazdy z dowolną prędkością. Pojazd posiada również zmodernizowany turbodoładowany silnik R6-T359 MDK. Może pokonywać brody wodne o głębokości 180 cm bez przygotowania. Ogumienie 14.00 R 20 Continental Condor.
    Prototyp stara 1344. Pojazd zakupiłem z Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej. Był tam testowany w latach 90. Mimo wzorowo "zdanych"testów nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej ze względu na przejęcie fabryki FSC przez koncern MAN. Stał zamknięty w garażu instytutu 20 lat. Został zbudowany na zupełnie nowej ramie nośnej, posiada prototypowe mosty napędowe z pełnymi blokadami, dwustopniowy reduktor który sterowany jest elektropneumatycznie. Napędy można włączać i wyłączać podczas jazdy z dowolną prędkością. Pojazd posiada również zmodernizowany turbodoładowany silnik R6-T359 MDK. Może pokonywać brody wodne o głębokości 180 cm bez przygotowania. Ogumienie 14.00 R 20 Continental Condor.
    4 marca 2018, 3:46 przez Maciek85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne