Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 96 takich materiałów
    Lanos Turbo przyspieszenie.
    8 czerwca 2014, 10:13 przez ~Mick | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Największa impreza w Rosji.
    31 maja 2014, 22:49 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najlepsze akcje z: WRC, ERC, RSMP, RPP, RD-3L, KJS, RMS z 2013r.
    30 maja 2014, 13:26 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube

    Kolejny stage mojego Passka – trochę bliżej ziemi
    Trochę bliżej ziemi
    13 kwietnia 2014, 14:57 przez aik01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Accord soft stage –
    14 marca 2014, 20:31 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Te dziwne uczucie, kiedy jadąc swoim nowym Lambo wyprzedza cię rodzinne kombi.
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stage 2 485 kW/660 PS 825NM

    ależ to ryczy, już myślałem, że te rolki wyrwie przy starcie.
    10 października 2013, 22:10 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ferrari 458 Spider Wheelsandmore Black Stage II 2013 –
    1 października 2013, 21:35 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ibiza 1.9 TDI – 185KM i 400Nm czystej emocji. Kilka lat kompletowania części. Ostateczny stage gwarantuje uśmiech na ustach. Obecnie czas się pożegnać i oddać się nowemu projektowi. Bo nie chodzi o to aby króliczka dogonić
    185KM i 400Nm czystej emocji. Kilka lat kompletowania części. Ostateczny stage gwarantuje uśmiech na ustach. Obecnie czas się pożegnać i oddać się nowemu projektowi. Bo nie chodzi o to aby króliczka dogonić
    27 sierpnia 2013, 18:33 przez ziemniak26 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne