Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 110 takich materiałów
    Subaru Impreza "hawkeye" – Ostatni facelifting drugiej generacji. Najmocniejsze wersje: S204 oraz WRX STI Spec C Type RA-R - 320 KM 432 Nm.
    Ostatni facelifting drugiej generacji. Najmocniejsze wersje: S204 oraz WRX STI Spec C Type RA-R - 320 KM 432 Nm.
    12 stycznia 2013, 16:42 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan Skyline R34 GTR V-Spec –
    2 stycznia 2013, 15:52 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 grudnia 2012, 20:50 przez PeyN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GT-R Family – 4 x R34 GT-R V-SPEC II NURs and 1 x R34 GT-R M-SPEC NUR
    4 x R34 GT-R V-SPEC II NURs and 1 x R34 GT-R M-SPEC NUR
    1 grudnia 2012, 17:38 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    R34 GT-R V-SPEC 2 – Bo prawdziwa miłość nigdy się nie kończy.
    Bo prawdziwa miłość nigdy się nie kończy.
    15 listopada 2012, 17:14 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline R34 GT-R V-SPEC – Kocham to auto
    Kocham to auto
    11 października 2012, 17:45 przez Lolek16 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Integra DC2 98 Spec –
    4 października 2012, 17:12 przez szczota169 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Passat b3 US spec. –
    7 września 2012, 12:26 przez ~Loco | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline GT-R R34 KONKURS – Samochód produkowany od 1999r. W  Nissanie GT-R R34 zostało zmodyfikowane podwozie oraz inne elementy. Nękał go problem z pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Skrzynia biegów również była wzmocniona. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".
    Samochód produkowany od 1999r. W Nissanie GT-R R34 zostało zmodyfikowane podwozie oraz inne elementy. Nękał go problem z pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Skrzynia biegów również była wzmocniona. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".
    5 kwietnia 2012, 18:53 przez NiggerKiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GT-R został wyprodukowany w 1999 roku, zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok od R33 N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34. Niestety nękał go problem z pompami oleju, które były dość awaryjne. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały bardzo dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także specjalne udoskonalone wersje R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle".
    10 grudnia 2011, 23:55 przez ~MIKI | Do ulubionych | Skomentuj