Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 110 takich materiałów
    Czyli starcie tytanów.
    30 stycznia 2014, 0:05 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    S15 Spec-R –
    14 grudnia 2013, 8:08 przez Hubert600 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    R34 V-Spec –
    29 listopada 2013, 11:23 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dla fanów Skyline'a – R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".
    R34 wszedł na rynek w 1999 roku; w porównaniu z poprzednikiem zostało zmodyfikowane podwozie, zmianom uległy również inne elementy. Bardziej wytrzymały blok N1 GT-R został założony we wszystkich GT-R’ach R34, niestety nękał go problem z dość awaryjnymi pompami oleju. Standardowo R34 był zaopatrzony w turbiny ze stalowymi wirnikami. Turbina w R34 N1 została zaopatrzona w łożyska kulkowe. Skrzynia biegów również została wzmocniona. Wałki rozrządu zostały na nowo zestrojone i w dużym stopniu różniły się od tych zamontowanych w RB26DETT. Orurowanie i intercooler zostały dopracowane i ulepszone. Nissan wypuścił także serię udoskonalonych R34 GT-R i nazwał je V-spec II. Powstał także R34 GT-R V-Spec II N1, ale brak części dla Nismo zmusił ich do zaprzestania produkcji samochodu szybszego do V-spec II. Rozsławił się w filmach "Za szybcy, za wściekli" oraz "Szybko i wściekle", a także w serii gier wideo "Gran Turismo".
    27 listopada 2013, 16:03 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    15 listopada 2013, 19:15 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes E55 na 360 Forged Competition Spec 5's –
    10 listopada 2013, 17:37 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Litchfield Subaru BRZ Spec S – Dzięki sprężarce mechanicznej moc wzrosła do 280KM, stosunek mocy do masy to 226KM/tonę, co jest lepszym wynikiem niż w Porsche Cayman (199KM/tonę)
W tle seria.
    Dzięki sprężarce mechanicznej moc wzrosła do 280KM, stosunek mocy do masy to 226KM/tonę, co jest lepszym wynikiem niż w Porsche Cayman (199KM/tonę)
    W tle seria.
    23 października 2013, 22:43 przez analizator (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Silvia Spec-R 200sx S15 –
    16 października 2013, 21:06 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    GT-R – V-spec II
    V-spec II
    16 października 2013, 0:41 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline GT-R – V-spec
    V-spec
    5 października 2013, 0:13 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj