Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Oglądajcie najnowszy odcinek naszego programu. Dziś mamy dla Was nowe Mitsubishi Space Star - zachęcamy do oglądania!
    21 października 2014, 19:54 przez jazdyprobne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najszybsze auto świata! Pobiło Veyrona! – W połowie lutego, w Kennedy Space Center, na liczącym 3,2 mili pasie startowym wykorzystywanym jako lądowisko wahadłowców, będący owocem prac brytyjskich i amerykańskich inżynierów pojazd rozpędził się do rekordowej prędkości 435,31 km/h. Dla porównania, największa prędkość osiągnięta przez Bugatti Veyron Super Sport to 434,07 km/h.

Mimo lepszego rezultatu Hennessey Venom GT nie został oficjalnie uznany najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Samochód pokonał pas startowy tylko w jednym kierunku, by uznać rekord, auto musiałoby też pokonać go w drugą stronę.
Mimo tego, to właśnie Hennessey Venom GT może być uznawany za najszybsze "seryjnie" wytwarzane auto świata. W Bugatti fabrycznie montowany jest bowiem ogranicznik prędkości do 415 km/h, a firma Hennessey nie wyposażana swoich pojazdów w żadne elektroniczne "kagańce".

Hennessey Venom GT ma też na swoim koncie inny - tym razem jednak oficjalnie uznany przez Guinessa - rekord. W styczniu 2013 roku na lotnisku w Huodson auto osiągnęło prędkość 300 km/h w zaledwie 13,63 s od startu. Samochód oficjalnie uznano wówczas najszybciej przyspieszającym do 300 km/h autem na świecie.
    W połowie lutego, w Kennedy Space Center, na liczącym 3,2 mili pasie startowym wykorzystywanym jako lądowisko wahadłowców, będący owocem prac brytyjskich i amerykańskich inżynierów pojazd rozpędził się do rekordowej prędkości 435,31 km/h. Dla porównania, największa prędkość osiągnięta przez Bugatti Veyron Super Sport to 434,07 km/h.

    Mimo lepszego rezultatu Hennessey Venom GT nie został oficjalnie uznany najszybszym seryjnie produkowanym autem na świecie. Samochód pokonał pas startowy tylko w jednym kierunku, by uznać rekord, auto musiałoby też pokonać go w drugą stronę.
    Mimo tego, to właśnie Hennessey Venom GT może być uznawany za najszybsze "seryjnie" wytwarzane auto świata. W Bugatti fabrycznie montowany jest bowiem ogranicznik prędkości do 415 km/h, a firma Hennessey nie wyposażana swoich pojazdów w żadne elektroniczne "kagańce".

    Hennessey Venom GT ma też na swoim koncie inny - tym razem jednak oficjalnie uznany przez Guinessa - rekord. W styczniu 2013 roku na lotnisku w Huodson auto osiągnęło prędkość 300 km/h w zaledwie 13,63 s od startu. Samochód oficjalnie uznano wówczas najszybciej przyspieszającym do 300 km/h autem na świecie.
    DAF xf 105 super space cub – Przed załozeniem kilku ozdobek do środka
    Przed załozeniem kilku ozdobek do środka
    31 października 2012, 19:06 przez Patryk510 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW GOLF III  & VIBE SPACE – Moje małe nagłośnienie... Ale na przyszły sezon będzie "parę" watt więcej
    Moje małe nagłośnienie... Ale na przyszły sezon będzie "parę" watt więcej
    2 października 2012, 20:11 przez ~MrD | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Schmidt Space Line – Moje marzenie
    Moje marzenie
    31 sierpnia 2012, 14:31 przez panda328 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2009 Sport Car Audi R8 GT3 – Audi Sport will offer a racing sports car specifically developed for customer use in the form of the powerful 500 hp plus GT3 version of the Audi R8 which will be available from autumn 2009. The logistics and factory space required for the AUDI AG customer programme will be created over the next few months in Ingolstadt, Neckarsulm and Györ.
The Audi R8 conforms to the production-based GT3 regulations allowing the car to be fielded in numerous national and international race series.
Because the GT3 regulations prohibit the use of four-wheel drive the Audi R8 comes with the typical GT rear-wheel drive. The power is transmitted via a newly developed six-speed sequential sports gearbox. The suspension uses almost exclusively components from the production line. A comprehensive list of safety equipment guarantees the highest-level of passive safety. A modified front end and a large rear-wing generate the required downforce for the race track.
The Audi R8, which bears the project name “R16” within Audi Sport, was developed under the direction of Audi Sport. Mid August, the first prototype successfully completed a roll-out in the hands of Audi factory driver Frank Biela.
    Audi Sport will offer a racing sports car specifically developed for customer use in the form of the powerful 500 hp plus GT3 version of the Audi R8 which will be available from autumn 2009. The logistics and factory space required for the AUDI AG customer programme will be created over the next few months in Ingolstadt, Neckarsulm and Györ.
    The Audi R8 conforms to the production-based GT3 regulations allowing the car to be fielded in numerous national and international race series.
    Because the GT3 regulations prohibit the use of four-wheel drive the Audi R8 comes with the typical GT rear-wheel drive. The power is transmitted via a newly developed six-speed sequential sports gearbox. The suspension uses almost exclusively components from the production line. A comprehensive list of safety equipment guarantees the highest-level of passive safety. A modified front end and a large rear-wing generate the required downforce for the race track.
    The Audi R8, which bears the project name “R16” within Audi Sport, was developed under the direction of Audi Sport. Mid August, the first prototype successfully completed a roll-out in the hands of Audi factory driver Frank Biela.
    4 sierpnia 2012, 9:18 przez Keytoo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi Avus Quattro – Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h i przyspieszenie do "setki" w niespełna 3 s. Bolid pozostał eksponatem w muzeum Audi w Ingolstadt. Dziś jego seryjnym odpowiednikiem jest R8. Avus jako pierwszy nie był malowany. Po prostu jego nadwozie zostało wypolerowane. Miało to na celu pokazanie wyjątkowości konstrukcji. Tam także po raz pierwszy zastosowano nowatorską konstrukcję określaną jako Audi Space Frame. Pozostaje tylko mieć ogromny żal, że auto nie weszło do produkcji seryjnej. Było by ono znakomitym konkurentem dla BMW E 31 (seria 8).
    Avus Quattro to gwiazda salonu samochodowego we Frankfurcie w 1991 roku. Nazwa Avus nawiązuje do berlińskiego toru wyścigowego, a aluminiowe nadwozie do sportowych przodków Audi z lat 30. - Auto Union. Ponad 500-konny silnik W12 o pojemności 6 litrów pozwalał na osiągnięcie 340 km/h i przyspieszenie do "setki" w niespełna 3 s. Bolid pozostał eksponatem w muzeum Audi w Ingolstadt. Dziś jego seryjnym odpowiednikiem jest R8. Avus jako pierwszy nie był malowany. Po prostu jego nadwozie zostało wypolerowane. Miało to na celu pokazanie wyjątkowości konstrukcji. Tam także po raz pierwszy zastosowano nowatorską konstrukcję określaną jako Audi Space Frame. Pozostaje tylko mieć ogromny żal, że auto nie weszło do produkcji seryjnej. Było by ono znakomitym konkurentem dla BMW E 31 (seria 8).
    29 sierpnia 2011, 0:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Audi