Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    Siema!

    Podrzucam filmik z programu 1.9 TDi, chyba najpopularniejszej w Polsce jednostki napędowej.

    Więcej filmów z prac na hamowni, opisów wkrótce...
    Audi S3 8l 1.8T quattro BAM ~260km 365nm 0-100 test
    soft dp by gregor10.pl
    9 kwietnia 2016, 10:25 przez ~xenon | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fb.com/conekfoto
    dyno & power soft:
    powerchip.pl
    17 grudnia 2014, 19:10 przez conekfoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.fb.com/conekfoto

    Honda Civic VTEC TURBO – Honda Civic EG4

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
OBX Twin Loop -WYKONANO

plany:

Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

Skrzynia: 
3,4 - CRX - WYKONANO
5 ekonomiczna - WYKONANO


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40
Stabil przedni
Stabil tylny
Rozpórka od VTI

Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, 
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
-Osłona końcówki drążka kierowniczego,
-Gumy drążka zmiany biegów, 
-Gumy układu kierowniczego, 
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
Tarcze 239 mm -WYKONANO

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
Alufelgi 15′
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

plany: 

Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

ŚRODEK:

czarne wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    OBX Twin Loop -WYKONANO

    plany:

    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia:
    3,4 - CRX - WYKONANO
    5 ekonomiczna - WYKONANO


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza,
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego,
    -Gumy drążka zmiany biegów,
    -Gumy układu kierowniczego,
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    Tarcze 239 mm -WYKONANO

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    plany:

    Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać

    ŚRODEK:

    czarne wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
    28 czerwca 2014, 23:31 przez djj4ck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Accord soft stage –
    14 marca 2014, 20:31 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Panda Abarth Carbon Edition – Mój 1.3 Multiklekot :)
- EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
- dach i przód folia 3M carbon di-noc
- czarne lampy przód
- ciemne lampy tył z Pandy 100HP
- felgi 15" Novitec
- springi Weiteck -30/-25
- tarcze tył z pandy 100HP
- podwójny wydech Ulter
- spoiler z Pandy Sport
- fotele z Fiat 500 Abarth
- kierownica z Fiat 500 Abarth
- zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
- lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
+ kilka mniejszych modzików :)

Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    Mój 1.3 Multiklekot :)
    - EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
    - dach i przód folia 3M carbon di-noc
    - czarne lampy przód
    - ciemne lampy tył z Pandy 100HP
    - felgi 15" Novitec
    - springi Weiteck -30/-25
    - tarcze tył z pandy 100HP
    - podwójny wydech Ulter
    - spoiler z Pandy Sport
    - fotele z Fiat 500 Abarth
    - kierownica z Fiat 500 Abarth
    - zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
    - lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
    + kilka mniejszych modzików :)

    Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    12 września 2013, 19:22 przez Deacon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Moja golfina 1.9 TDI – Na początku zrobiony soft z 90 km na 120 i 270 Nm. Ostatnio gwint z małą glebą + felga 17". Podoba się?
    Na początku zrobiony soft z 90 km na 120 i 270 Nm. Ostatnio gwint z małą glebą + felga 17". Podoba się?
    13 sierpnia 2012, 15:24 przez pyszek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (26)
    Honda Civic VTEC – Honda Civic EG4 

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

plany:
OBX Twin Loop -wykonać
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm 
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm) 

Skrzynia: -wykonać
3,4 - CRX -w toku
5 ekonomiczna


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40 
Stabil przedni 
Stabil tylny 
Rozpórka od VTI 

plany:

1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
-Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
-Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
-Gumy układu kierowniczego, -wykonać
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
bębny tył

plany:

wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE 
Alufelgi 15′ 
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno 
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

ŚRODEK:

wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

    plany:
    OBX Twin Loop -wykonać
    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia: -wykonać
    3,4 - CRX -w toku
    5 ekonomiczna


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    plany:

    1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
    -Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
    -Gumy układu kierowniczego, -wykonać
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    bębny tył

    plany:

    wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    ŚRODEK:

    wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    31 lipca 2012, 20:12 przez ~djj4ck | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne