Samochód o którym w pewnych częściach świata jest głośno od wielu lat, a w innych prawdopodobnie będzie coraz głośniej. To niemal Supra, w bardziej cywilnym wdzianku. Samochód z klasycznym napędem, ogromnym potencjałem, ogromną bazą części do modyfikacji, do którego główna opcja silnikowa, to znana rodzina JZ (np. 1JZ-GTE i 2JZ-GE fabrycznie, 2JZ-GTE po swapie), do tego póki co jest chyba tańszy niż Supra. Idealny do dragu, driftu i oczywiście na ulice jako sleeper, natomiast typowe wyścigi torowe są nieco w cieniu pozostałych zastosowań. Niestety, nigdy nie był dostępny z kierownicą po lewej stronie. Ale wielu samochodom niedostępnym w taki czy inny sposób, nie przeszkodziło to w staniu się ikonami.
Na powyższym filmie, typowy Chaser po tuningu (z ostatniej generacji), o mocy 420 KM.
Astra F z silnikiem C20NE i kolektorem ssącym Lexmaul, sztywna jak taczka, koło jakieś tam jest, ale będzie lepiej. Każde ogniwo rdzy chcę wyeliminować. Jak się podoba? SLEEPER