Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 723 takie materiały
    Nissan Skyline R32 GT-R – Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany przez japońską firmę Nissan od 1957 roku, dostępny jako coupe lub sedan. Pierwszy model Skyline został wyprodukowany w kwietniu 1957 roku przez firmę Prince. Nissan Skyline HR32 zadebiutował w maju 1989 roku. Dostępne były wersje: dwudrzwiowe coupe i czterodrzwiowy sedan. Było kilka wersji z sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem z serii RB. Dostępne były także czterocylindrowe silniki o pojemności 1,8 l. Seria GT-R wyposażona była w dwie turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami, system tylnej osi skrętnej. Silnik RB26DETT ze względu na japońskie przepisy oficjalnie miał 280KM, jednakże faktyczna moc silnika była wyższa (nawet do 320 KM). Silnik był przygotowywany do wyścigów, gdzie moce dochodziły nawet do 500 KM, przy zmienionym układzie wydechowym, podwyższonym ciśnieniu doładowana i przeprogramowanym ECU. Główny inżynier Naganori Itoh, zamierzał brać udział w wyścigach w Grupie A, więc specyfikacja była ustalana pod kątem regulaminu Grupy A. Celem GT-R’a było pobicie czasu okrążenia na północnej pętli toru Nurburgring, który wynosił wówczas 8min 45s i został ustanowiony przez Porsche 944. Kierowca testowy Nissana Hiroyoshi Katoh ustanowił nowy rekord 8 minut i 20 sekund.
    Samochód sportowy klasy średniej bądź luksusowej produkowany przez japońską firmę Nissan od 1957 roku, dostępny jako coupe lub sedan. Pierwszy model Skyline został wyprodukowany w kwietniu 1957 roku przez firmę Prince. Nissan Skyline HR32 zadebiutował w maju 1989 roku. Dostępne były wersje: dwudrzwiowe coupe i czterodrzwiowy sedan. Było kilka wersji z sześciocylindrowym, rzędowym silnikiem z serii RB. Dostępne były także czterocylindrowe silniki o pojemności 1,8 l. Seria GT-R wyposażona była w dwie turbosprężarki z ceramicznymi wirnikami, system tylnej osi skrętnej. Silnik RB26DETT ze względu na japońskie przepisy oficjalnie miał 280KM, jednakże faktyczna moc silnika była wyższa (nawet do 320 KM). Silnik był przygotowywany do wyścigów, gdzie moce dochodziły nawet do 500 KM, przy zmienionym układzie wydechowym, podwyższonym ciśnieniu doładowana i przeprogramowanym ECU. Główny inżynier Naganori Itoh, zamierzał brać udział w wyścigach w Grupie A, więc specyfikacja była ustalana pod kątem regulaminu Grupy A. Celem GT-R’a było pobicie czasu okrążenia na północnej pętli toru Nurburgring, który wynosił wówczas 8min 45s i został ustanowiony przez Porsche 944. Kierowca testowy Nissana Hiroyoshi Katoh ustanowił nowy rekord 8 minut i 20 sekund.
    24 czerwca 2022, 21:19 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LFA – Supersamochód produkowany pod japońską marką Lexus przez koncern Toyota Motor Corporation od grudnia 2010 do 18 grudnia 2012. Prace nad modelem rozpoczęły się w 2000 roku projektem pod nazwą P280. Celem projektu było pokazanie przez Toyotę poprzez swoją luksusową markę Lexus możliwości konstrukcyjnych. Pierwszy prototyp pokazano w czerwcu 2003 roku. Od października 2004 roku regularnie testowano prototypy na niemieckim torze wyścigowym Nürburgring. 5 sierpnia 2009 roku Prezes Toyoty Akido Toyoda potwierdził plany produkcyjne Lexusa LFA. 21 października 2009 roku podczas salonu prasowego targów motoryzacyjnych w Tokio po raz pierwszy odbyła się premiera produkcyjnej odmiany LFA. Tego samego dnia ujawniono także, że auto będzie serią limitowaną dostępną jedynie w liczbie 500 egzemplarzy. Do napędu LFA użyto dziesięciocylindrowego silnika o pojemności 4,8 l i mocy 560 KM i momencie obrotowy 480 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 325 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 3,7 sekund.
    Supersamochód produkowany pod japońską marką Lexus przez koncern Toyota Motor Corporation od grudnia 2010 do 18 grudnia 2012. Prace nad modelem rozpoczęły się w 2000 roku projektem pod nazwą P280. Celem projektu było pokazanie przez Toyotę poprzez swoją luksusową markę Lexus możliwości konstrukcyjnych. Pierwszy prototyp pokazano w czerwcu 2003 roku. Od października 2004 roku regularnie testowano prototypy na niemieckim torze wyścigowym Nürburgring. 5 sierpnia 2009 roku Prezes Toyoty Akido Toyoda potwierdził plany produkcyjne Lexusa LFA. 21 października 2009 roku podczas salonu prasowego targów motoryzacyjnych w Tokio po raz pierwszy odbyła się premiera produkcyjnej odmiany LFA. Tego samego dnia ujawniono także, że auto będzie serią limitowaną dostępną jedynie w liczbie 500 egzemplarzy. Do napędu LFA użyto dziesięciocylindrowego silnika o pojemności 4,8 l i mocy 560 KM i momencie obrotowy 480 Nm, co pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 325 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 3,7 sekund.
    19 czerwca 2022, 23:09 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stuningował Porsche o wartości rynkowej ponad milion złoty bo seria nie wystarczała w jeździe z rodziną na wakacje i czasem na tor.
    13 czerwca 2022, 23:50 przez ~KukiRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RedTurbo Channel

    Przedstawiamy Wam pierwszy materiał z nowej serii na kanale, która traktuje o właścicielach i ich samochodach. Cars Infected Stories to seria, w której główną role pełnicie Wy oraz wasze auta. W dzisiejszym filmie Sebastian opowiada o swoim A4 B6, które zaczęło swoi żywot jako 1.9TDI z przednim napędem, a w tym momencie siedzi tam 2.7 BiTurbo z napędem Quattro. Takie szalone projekty kochamy!
    3 czerwca 2022, 16:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowa odsłona Nissana na rok 2022 uwieczniona z nową serią od RedTurbo Channel #pornstar
    29 maja 2022, 12:33 przez ~KukiRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RedTurbo Channel

    Nissan Juke-R – Samochód osobowy typu crosover klasy aut miejskich produkowany przez japoński koncern Nissan od 2010 roku. Samochód jest typowym SUVem z szerokimi oponami, podwyższonym zawieszeniem i masywną postawą. Górna część pojazdu nawiązuje do samochodu sportowego poprzez wysoko poprowadzoną krawędź okien o kształcie szyby kasku motocyklowego oraz opadającą linią dachu tak jak w modelach coupe. W marcu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie Nissan zaprezentował model Juke po liftingu. W samochodzie zmieniono m.in. pas przedni pojazdu, w którym umieszczono reflektory ksenonowe, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, nową atrapę chłodnicy oraz zderzak, oraz tylne reflektory i zderzak. Juke-R to limitowana seria Juke, która napędzana jest pochodzącym z Nissana GT-R silnikiem VR o pojemności 3,8 l, który wytwarza moc 545 KM. Nissan planował produkcję 17 lub 23 egzemplarzy, lecz wyprodukowano tylko 5 Juke-R.
    Samochód osobowy typu crosover klasy aut miejskich produkowany przez japoński koncern Nissan od 2010 roku. Samochód jest typowym SUVem z szerokimi oponami, podwyższonym zawieszeniem i masywną postawą. Górna część pojazdu nawiązuje do samochodu sportowego poprzez wysoko poprowadzoną krawędź okien o kształcie szyby kasku motocyklowego oraz opadającą linią dachu tak jak w modelach coupe. W marcu 2014 roku podczas targów motoryzacyjnych w Genewie Nissan zaprezentował model Juke po liftingu. W samochodzie zmieniono m.in. pas przedni pojazdu, w którym umieszczono reflektory ksenonowe, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, nową atrapę chłodnicy oraz zderzak, oraz tylne reflektory i zderzak. Juke-R to limitowana seria Juke, która napędzana jest pochodzącym z Nissana GT-R silnikiem VR o pojemności 3,8 l, który wytwarza moc 545 KM. Nissan planował produkcję 17 lub 23 egzemplarzy, lecz wyprodukowano tylko 5 Juke-R.
    Porsche 918 Spyder – Hipersamochód marki Porsche zaprezentowany podczas 80. Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie w 2010 roku jako następca Porsche Carrera GT. Samochód został wyprodukowany jako seria limitowana w liczbie 918 sztuk. Pierwsze egzemplarze pojawiły się w salonach w listopadzie 2013 roku, a samochód finalnie wdrożone do produkcji we wrześniu 2013 roku. Prototyp został wyposażony w centralnie umieszczony silnik V8 o pojemności 4,6 l i mocy 540 KM oraz w dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 230 KM. Łączna moc prototypu w podanej konfiguracji to 770 KM. Wersja produkcyjna wyposażona jest w ten sam silnik spalinowy, lecz jego moc zwiększono do 608 KM. Moc silników elektrycznych także uległa zwiększeniu. Przedni elektromotor generuje 127 KM, a tylny 154 KM. Łącznie wersja produkcyjna generuje moc aż 889 KM. 918 Spyder przyspiesza do 100 km/h w 2,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h. We wrześniu 2012 roku podano do wiadomości, że auto pokonało Północną Pętlę toru Nurburgring w czasie 6 minut i 57 sekund. W czerwcu 2015 roku Porsche ogłosiło, iż produkcja modelu dobiegła końca po dokładnie 21 miesiącach produkcji.
    Hipersamochód marki Porsche zaprezentowany podczas 80. Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie w 2010 roku jako następca Porsche Carrera GT. Samochód został wyprodukowany jako seria limitowana w liczbie 918 sztuk. Pierwsze egzemplarze pojawiły się w salonach w listopadzie 2013 roku, a samochód finalnie wdrożone do produkcji we wrześniu 2013 roku. Prototyp został wyposażony w centralnie umieszczony silnik V8 o pojemności 4,6 l i mocy 540 KM oraz w dwa silniki elektryczne o łącznej mocy 230 KM. Łączna moc prototypu w podanej konfiguracji to 770 KM. Wersja produkcyjna wyposażona jest w ten sam silnik spalinowy, lecz jego moc zwiększono do 608 KM. Moc silników elektrycznych także uległa zwiększeniu. Przedni elektromotor generuje 127 KM, a tylny 154 KM. Łącznie wersja produkcyjna generuje moc aż 889 KM. 918 Spyder przyspiesza do 100 km/h w 2,5 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h. We wrześniu 2012 roku podano do wiadomości, że auto pokonało Północną Pętlę toru Nurburgring w czasie 6 minut i 57 sekund. W czerwcu 2015 roku Porsche ogłosiło, iż produkcja modelu dobiegła końca po dokładnie 21 miesiącach produkcji.
    Siema!
    Startujemy z nową serią #MotoMiejscówki.
    Na pierwszy ogień wrzucamy kompletnie odjechaną miejscówkę jaką jest kryty Tor kartingowy w miejscowości Hronov, blisko polskiej granicy.
    Dostarczy on Wam niezłej dawki adrenaliny
    17 maja 2022, 9:02 przez ZajacRallyTeam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moto Zając

    Jaguar XKSS – Samochód osobowy wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar w roku 1957 w ilości tylko 16 egzemplarzy, dodatkowo 9 egzemplarzy zostało zniszczonych w pożarze fabryki producenta. XKSS jest drogową wersją wyścigowego Jaguara D-Type. Do napędu samochodu użyto silnika R6 o pojemności 3,4 l, który generuje moc maksymalną 254 KM i moment obrotowy 328 Nm. Moc przenoszona jest na tylną oś poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. Prędkość maksymalna wynosi 241 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 5,2 sekundy. W 2016 roku Jaguar ogłosił, że niewielka seria produkcyjna dziewięciu XKSS, które spłonęły w pożarze w 1957 roku zostanie zbudowana zgodnie z oryginalną specyfikacją, aby ukończyć pierwotnie zaplanowaną serię 25 egzemplarzy.
    Samochód osobowy wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar w roku 1957 w ilości tylko 16 egzemplarzy, dodatkowo 9 egzemplarzy zostało zniszczonych w pożarze fabryki producenta. XKSS jest drogową wersją wyścigowego Jaguara D-Type. Do napędu samochodu użyto silnika R6 o pojemności 3,4 l, który generuje moc maksymalną 254 KM i moment obrotowy 328 Nm. Moc przenoszona jest na tylną oś poprzez 4-biegową manualną skrzynię biegów. Prędkość maksymalna wynosi 241 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 5,2 sekundy. W 2016 roku Jaguar ogłosił, że niewielka seria produkcyjna dziewięciu XKSS, które spłonęły w pożarze w 1957 roku zostanie zbudowana zgodnie z oryginalną specyfikacją, aby ukończyć pierwotnie zaplanowaną serię 25 egzemplarzy.