Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 86 takich materiałów
    Ach te czerwone –
    22 marca 2015, 19:26 przez Toniu1107 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS3 –
    17 lutego 2015, 19:30 przez kaamil04 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zabawy w śniegu – Impreza & RS3
    Impreza & RS3
    22 grudnia 2014, 16:29 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS3 –
    11 listopada 2014, 20:12 przez MotoKillerowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS3 –
    12 października 2014, 22:26 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS3 Sportback – Był zwykły Sportback, czas na pokazanie RS.
    Był zwykły Sportback, czas na pokazanie RS.
    21 września 2014, 14:42 przez DevitoPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS3 –
    13 września 2014, 13:53 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi RS3 – Auto dla mnie bajka, do tego ten kolor spowodował u mnie zawrót głowy, jednak nie tak jak RS6 Jokera z teamu 13.
    Auto dla mnie bajka, do tego ten kolor spowodował u mnie zawrót głowy, jednak nie tak jak RS6 Jokera z teamu 13.
    1 września 2014, 23:21 przez domel134 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi A3 Clubsport Quattro Concept – Ma 525 KM pochodzących z 2,5-litrowego silnika TFSI. Do 100 km/h przyspiesza w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowane już pod koniec maja.

Jednostka napędowa została wprowadzona w 2010 roku i od tego czasu cztery razy pod rząd zdobyła tytuł „International Engine of the Year” w kategorii silników od 2 do 2.5 litra. Z tą jednak różnicą, że silnik oryginalnie generuje „zaledwie” 310 KM i jest montowany m.in. w RS Q3, TT RS oraz RS3 Sportback.

W modelu A3 Clubsport Quattro wciągnięto z niego aż 525 KM, co daje 211,7 KM z jednego litra. Moment obrotowy dostępny w zakresie 2300-6000 obr./min jest nie mniej imponujący i wynosi 600 Nm. By uzyskać tak dużą moc producent zastosował większą turbinę oraz zmodyfikowany intercooler. To umożliwia rozpędzenie się do 310 km/h, zaś pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,6 sekundy!

Audi tłumaczy, że ze względu na specyficzną sekwencję zapłonu (1-2-4-5-3) silnik ma charakterystyczny dźwięk wzmocniony dodatkowo przez sportowy dolot i bardzo wydajny układ wydechowy.
    Ma 525 KM pochodzących z 2,5-litrowego silnika TFSI. Do 100 km/h przyspiesza w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowane już pod koniec maja.

    Jednostka napędowa została wprowadzona w 2010 roku i od tego czasu cztery razy pod rząd zdobyła tytuł „International Engine of the Year” w kategorii silników od 2 do 2.5 litra. Z tą jednak różnicą, że silnik oryginalnie generuje „zaledwie” 310 KM i jest montowany m.in. w RS Q3, TT RS oraz RS3 Sportback.

    W modelu A3 Clubsport Quattro wciągnięto z niego aż 525 KM, co daje 211,7 KM z jednego litra. Moment obrotowy dostępny w zakresie 2300-6000 obr./min jest nie mniej imponujący i wynosi 600 Nm. By uzyskać tak dużą moc producent zastosował większą turbinę oraz zmodyfikowany intercooler. To umożliwia rozpędzenie się do 310 km/h, zaś pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,6 sekundy!

    Audi tłumaczy, że ze względu na specyficzną sekwencję zapłonu (1-2-4-5-3) silnik ma charakterystyczny dźwięk wzmocniony dodatkowo przez sportowy dolot i bardzo wydajny układ wydechowy.
    Volkswagen montował w poprzednim Golfie R dwulitrową jednostkę, ale bohater poniższego nagrania ma wymieniony silnik. Prężnie pracującym sercem jest teraz 3,6-litrowa V-szóstka, która otrzymała dwie turbosprężarki. Efektem są parametry, które zawstydzają Ferrari. Stado 745 koni mechanicznych transferowane jest na wszystkie koła za sprawą skrzyni biegów przełożonej z Audi RS3. Maksymalny moment obrotowy to aż 925 niutonometrów. Wystarczy spojrzeć na czasy przyspieszenia, aby zrozumieć dlaczego niemiecki hatchback zmiata włoskie superauto. Sprint do pierwszej setki zajmuje 2,97 sekundy, do drugiej 8,91, natomiast do trzeciej 22,01 sekundy.


    Co ciekawe, Golf R po szeroko zakrojonych modyfikacjach w HGP-turbo jest wciąż tańszy od 458 Speciale. Które z aut wybralibyście dla siebie? Praktycznego i bardzo szybkiego Volkswagena, czy zniewalające swoim wyglądem Ferrari?