Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    14 lutego 2016, 11:38 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/luckymotion

    Renault RS 01 – W końcu złapane w kadrze!
    W końcu złapane w kadrze!
    21 listopada 2015, 13:57 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/luckymotion

    I kto powiedział, że Renault musi być nudne? – Renault Sport RS 01.
    Renault Sport RS 01.
    28 sierpnia 2014, 22:04 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    0:01 Hans Schori, Mitsubishi Lancer Evo RS, 2.3 Turbo
    0:33 Dusan Borkovic, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    1:48 Robert Immoos, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    2:15 Ronnie Bratschie, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    4:07 Thomas Kessler, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    4:34 Christian Hofmänner, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
    4:59 Michael Widmer, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
    6:27 Gottlieb Häfliger, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.4 Turbo
    7:52 Roger Schnellmann, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    8:23 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    8:35 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 6 RS, 2.3 Turbo
    11:00 René Marti, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.1 Turbo
    12:20 René Laubscher, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.2 Turbo
    14:00 Jérôme Raeli, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
    15:16 Cédric Junod, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    15:34 Yanick Bodson, Mitsubishi Lancer Evo 8 RS, 2.0 Turbo
    15:54 Domenika Benesova, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    16:01 Oskar Benes, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
    16:09 Jiry Los, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
    16:19 Jaromir Maly, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    16:30 Yves Fischer, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    16:41 Hansruedi Geizendanner, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    16:52 Christian Schweiger, Mitsubishi Lancer Evo 7, 2.0 Turbo
    16:59 Lukas Vojacek, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
    17:07 Oswald Kothgassner, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
    10 maja 2014, 16:06 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ewolucja Forda Focusa WRC – Na rajdowych trasach zadebiutował w 1999 roku jako następca Escorta WRC.

Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu. Pierwsza wersja, powstała w roku 1999 nazwana została po prostu Focus WRC; drugą, zbudowaną w 2000 roku, oznaczono jako Ford Focus Racing WRC. Począwszy zaś od roku 2001, kolejne ewolucje oznaczane są jako Ford Focus RS WRC XX, gdzie XX to dwie ostatnie cyfry roku, w którym samochód pojawił się po raz pierwszy na rajdowych trasach (01, 02, 03 itd.).

Dane techniczne (teoretyczne*):

Silnik: 1998 ccm, 4-cylindrowy, poprzeczny, turbodoładowany.

Moc[KM]/rpm: 300/6000

Moment obr[Nm]/obr.: 550/4000

Napęd: na 4 koła przenoszony przy pomocy aktywnych dyferencjałów

Skrzynia biegów: 5-biegowa, sekwencyjna

Przyspieszenie (0-100km/h): poniżej 3 sekund :)
*dane teoretyczne gdyż moc 300 KM nie była kontrolowana przez FIA, producenci podawali taką wartość oficjalnie ze względu na załóżenia FIA przy wprowadzaniu klasy WRC.

Wśród polskich kierowców za sterami focusów zasiadali: Janusz Kulig, Krzysztof Hołowczyc i Tomasz Kuchar.
    Na rajdowych trasach zadebiutował w 1999 roku jako następca Escorta WRC.

    Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu. Pierwsza wersja, powstała w roku 1999 nazwana została po prostu Focus WRC; drugą, zbudowaną w 2000 roku, oznaczono jako Ford Focus Racing WRC. Począwszy zaś od roku 2001, kolejne ewolucje oznaczane są jako Ford Focus RS WRC XX, gdzie XX to dwie ostatnie cyfry roku, w którym samochód pojawił się po raz pierwszy na rajdowych trasach (01, 02, 03 itd.).

    Dane techniczne (teoretyczne*):

    Silnik: 1998 ccm, 4-cylindrowy, poprzeczny, turbodoładowany.

    Moc[KM]/rpm: 300/6000

    Moment obr[Nm]/obr.: 550/4000

    Napęd: na 4 koła przenoszony przy pomocy aktywnych dyferencjałów

    Skrzynia biegów: 5-biegowa, sekwencyjna

    Przyspieszenie (0-100km/h): poniżej 3 sekund :)
    *dane teoretyczne gdyż moc 300 KM nie była kontrolowana przez FIA, producenci podawali taką wartość oficjalnie ze względu na załóżenia FIA przy wprowadzaniu klasy WRC.

    Wśród polskich kierowców za sterami focusów zasiadali: Janusz Kulig, Krzysztof Hołowczyc i Tomasz Kuchar.
    1 kwietnia 2012, 21:03 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1