Szukaj
Znalazłem 6 takich materiałów
0:33 Dusan Borkovic, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
1:48 Robert Immoos, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
2:15 Ronnie Bratschie, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
4:07 Thomas Kessler, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
4:34 Christian Hofmänner, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
4:59 Michael Widmer, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
6:27 Gottlieb Häfliger, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.4 Turbo
7:52 Roger Schnellmann, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
8:23 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
8:35 Toni Büeler, Mitsubishi Lancer Evo 6 RS, 2.3 Turbo
11:00 René Marti, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.1 Turbo
12:20 René Laubscher, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.2 Turbo
14:00 Jérôme Raeli, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
15:16 Cédric Junod, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
15:34 Yanick Bodson, Mitsubishi Lancer Evo 8 RS, 2.0 Turbo
15:54 Domenika Benesova, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
16:01 Oskar Benes, Mitsubishi Lancer Evo 10, 2.0 Turbo
16:09 Jiry Los, Mitsubishi Lancer Evo 9, 2.0 Turbo
16:19 Jaromir Maly, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
16:30 Yves Fischer, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
16:41 Hansruedi Geizendanner, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
16:52 Christian Schweiger, Mitsubishi Lancer Evo 7, 2.0 Turbo
16:59 Lukas Vojacek, Mitsubishi Lancer Evo 8, 2.0 Turbo
17:07 Oswald Kothgassner, Mitsubishi Lancer Evo 6, 2.0 Turbo
Do roku 2008, Ford wyprodukował 8 wersji tego samochodu. Pierwsza wersja, powstała w roku 1999 nazwana została po prostu Focus WRC; drugą, zbudowaną w 2000 roku, oznaczono jako Ford Focus Racing WRC. Począwszy zaś od roku 2001, kolejne ewolucje oznaczane są jako Ford Focus RS WRC XX, gdzie XX to dwie ostatnie cyfry roku, w którym samochód pojawił się po raz pierwszy na rajdowych trasach (01, 02, 03 itd.).
Dane techniczne (teoretyczne*):
Silnik: 1998 ccm, 4-cylindrowy, poprzeczny, turbodoładowany.
Moc[KM]/rpm: 300/6000
Moment obr[Nm]/obr.: 550/4000
Napęd: na 4 koła przenoszony przy pomocy aktywnych dyferencjałów
Skrzynia biegów: 5-biegowa, sekwencyjna
Przyspieszenie (0-100km/h): poniżej 3 sekund :)
*dane teoretyczne gdyż moc 300 KM nie była kontrolowana przez FIA, producenci podawali taką wartość oficjalnie ze względu na załóżenia FIA przy wprowadzaniu klasy WRC.
Wśród polskich kierowców za sterami focusów zasiadali: Janusz Kulig, Krzysztof Hołowczyc i Tomasz Kuchar.
1
« poprzednia 1 następna »