Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 35 takich materiałów
    Do zdarzenia doszło w sobotę po godzinie 22:00. Policjanci ruchu drogowego patrolując ulice miasta Parczewa zauważyli jak kierujący Audi na ich widok zatrzymał się na środku ulicy Plac Wolności, a następnie z impetem oraz piskiem opon ruszył w kierunku ulicy Strażackiej. Policjanci natychmiast podjęli interwencję. Przy użyciu sygnałów świetlnych i dźwiękowych próbowali zatrzymać kierowcę. Ten jednak nie reagował na wydawane polecenia i kontynuował ucieczkę. W trakcie swojej brawurowej jazdy naruszał liczne przepisy ruchu drogowego i stwarzał również zagrożenie dla innych kierujących oraz pieszych. Mężczyzna wyprzedzał inne pojazdy na przejściu dla pieszych, nie sygnalizował żadnych manewrów skrętu, nie stosował się do znaków poziomych i pionowych w tym znaku P-4 linia podwójna ciągła, zmuszał inne pojazdy do zmiany pasa lub zjazdu na chodnik w celu uniknięcia kolizji.

    Policjanci o całym zdarzeniu poinformowali dyżurnego jednostki. Na miejsce skierowano kolejny radiowóz w celu ustawienia blokady na ulicy 11 Listopada. Kiedy kierujący audi zauważył pojazd, chciał go ominąć, stracił panowanie nad audi, po czym zjechał na chodnik i uderzył w słup oświetleniowy zatrzymując się nieopodal na miejskiej ławce. Następnie o własnych siłach opuścił rozbity pojazd i kontynuował ucieczkę pieszo. Na ulicy Nowej został zatrzymany.

    Dziś 19-latek został przesłuchany. Usłyszał zarzuty niezatrzymania się do kontroli i ucieczkę oraz kierowanie pojazdem w pod działaniem środków odurzających. Grozi mu teraz kara do 5 lat pozbawienia wolności.
    Dodatkowo zostanie ukarany za 18 wykroczeń w ruchu drogowym na łączną kwotę 10 tysięcy złotych oraz otrzyma zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych na okres 24 miesięcy.

    Źródło: KPP Parczew
    24 maja 2022, 19:04 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    12 stycznia 2022, 14:07 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Purest type of friendship – klejony z dwóch, ociężały i słaby. Zakupiony przeze mnie w Warszawie, rozbity przez narzeczoną, wywieziony do Łodzi
    Klejony z dwóch, ociężały i słaby. Zakupiony przeze mnie w Warszawie, rozbity przez narzeczoną, wywieziony do Łodzi
    Na obwodnicy Opola doszło do groźnie wyglądającego wypadku radiowozu prowadzącego kolumnę transportowej policji z Renault Clio. Kierowcy obu rozbitych samochodów - 30-latek z Clio i 37-letni policjant - poobijani trafili do szpitala. Okazało się, że rozbity radiowóz to dopiero co odebrana nowa Kia Ceed, która była transportowana z Warszawy do Opola.
    21 września 2018, 10:06 przez FlashbackFM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zderzył się z Fordem
    26 maja 2017, 21:04 przez ~ziomal580 | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Golf III A59 – W latach 1992 - 1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. I stworzył A59 cechowały go znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano i zmieniono karoserie przez co nie tylko osiągami ale też wizualnie A59 znacznie odbiegało od seryjnej wersji. Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1999 cm³, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM, co z połączeniem napędu na 4 koła i 6- stopniową skrzynią dawało niesamowite osiągi.Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW. Niestety do dziś  Dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów.
    W latach 1992 - 1994 Volkswagen zajmował się projektem rajdowej wersji Golfa III. I stworzył A59 cechowały go znacznie lepsze osiągi, nawet w porównaniu do wersji VR6. Został on poszerzony i zmniejszony został prześwit. Dodano i zmieniono karoserie przez co nie tylko osiągami ale też wizualnie A59 znacznie odbiegało od seryjnej wersji. Pod maską Golfa A59 zamontowano doładowany turbosprężarką KKK, 4-cylindrowy silnik o pojemności 1999 cm³, który rozwijał 275 KM przy 6000 obr./min i 367 Nm przy 3500 obr./min. Nieoficjalnie potencjał jednostki napędowej szacowano na 400 KM, co z połączeniem napędu na 4 koła i 6- stopniową skrzynią dawało niesamowite osiągi.Projekt zarzucono w 1994 roku, lecz do dziś Golf A59 jest pewnego rodzaju legendą wśród fanów VW. Niestety do dziś Dotrwały dwa egzemplarze, jeden jest w rękach prywatnych, a drugi stanowi eksponat muzeum VW w Wolfsburgu. Trzeci, jak głoszą pogłoski, został rozbity podczas testów.
    13 marca 2016, 12:15 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)