Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Zmiany w WRC od 2017 – SILNIK
– zwiększenie mocy silnika do 380 koni mechanicznych
– zmiana wielkości zwężki na 36 mm
– zwiększenie maksymalnego doładowania do 2,5 bara

NADWOZIE
– maksymalna szerokość samochodu ma być równa 1875 mm
– dozwolono stosowanie większych spojlerów
– zwiększono swobodę w projektowaniu bocznych sekcji samochodów i umożliwiono dodanie elementów aerodynamicznych przed kołami. Otwory mogą być nacięte na powierzchni błotnika

Ponadto samochody mogą być lżejsze o 25 kg od obecnych, a ich długość nie może być mniejsza niż 3,9m. Do łask powróci także elektryczny centralny dyferencjał.
    SILNIK
    – zwiększenie mocy silnika do 380 koni mechanicznych
    – zmiana wielkości zwężki na 36 mm
    – zwiększenie maksymalnego doładowania do 2,5 bara

    NADWOZIE
    – maksymalna szerokość samochodu ma być równa 1875 mm
    – dozwolono stosowanie większych spojlerów
    – zwiększono swobodę w projektowaniu bocznych sekcji samochodów i umożliwiono dodanie elementów aerodynamicznych przed kołami. Otwory mogą być nacięte na powierzchni błotnika

    Ponadto samochody mogą być lżejsze o 25 kg od obecnych, a ich długość nie może być mniejsza niż 3,9m. Do łask powróci także elektryczny centralny dyferencjał.
    Pontiac Boneville VI – Spot #37 - 24.06.2014

Szósta generacja Pontiaca Boneville, jego odmiana na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej Grand Ville były największymi z Pontiaców jakie kiedykolwiek produkowano. w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,5 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
Był produkowany w latach 1982 - 1986
    Spot #37 - 24.06.2014

    Szósta generacja Pontiaca Boneville, jego odmiana na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej Grand Ville były największymi z Pontiaców jakie kiedykolwiek produkowano. w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,5 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
    Był produkowany w latach 1982 - 1986
    14 sierpnia 2014, 17:55 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Ferrari 599XX – Robi się ciepło.

Wyścigowy supersamochód skonstruowany w 2009 roku przez włoską markę Ferrari. Nie ma homologacji drogowej. Opublikowany został na Geneva Motor Show. Na tym modelu powstała konstrukcja pojazdu Ferrari 599 GTO. Bazuje na Ferrari 599 GTB Fiorano. Typ nadwozia to 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto jednostki V12 6,0 l (5999 cm³) DOHC 48v (48 zaworów) (4v/cylinder), generującą moc maksymalną 730 KM. Dzięki spoilerom i dyfuzorom, przy 200 km/h auto dociskane jest z siłą równą masie 280 kg, a 300 km/h siła ta wzrasta do 630 kg. Zamotowano również 19-calowe felgi, na które założono niskoprofilowe opony, poprawiające wygląd samochodu. Prędkość maksymalna wynosi 345 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h 3,3 s. Maksymalna Moment obrotowy wynosi 683 Nm. Wersja "XX" jest o 31mm niższa, 122mm dłuższa i 10mm szersza od podstawowego modelu 599. Mimo tego, 599XX waży o prawie pół tony mniej - 1345kg. Osiągi mogą dorównywać modelom Enzo i FXX.
    Robi się ciepło.

    Wyścigowy supersamochód skonstruowany w 2009 roku przez włoską markę Ferrari. Nie ma homologacji drogowej. Opublikowany został na Geneva Motor Show. Na tym modelu powstała konstrukcja pojazdu Ferrari 599 GTO. Bazuje na Ferrari 599 GTB Fiorano. Typ nadwozia to 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto jednostki V12 6,0 l (5999 cm³) DOHC 48v (48 zaworów) (4v/cylinder), generującą moc maksymalną 730 KM. Dzięki spoilerom i dyfuzorom, przy 200 km/h auto dociskane jest z siłą równą masie 280 kg, a 300 km/h siła ta wzrasta do 630 kg. Zamotowano również 19-calowe felgi, na które założono niskoprofilowe opony, poprawiające wygląd samochodu. Prędkość maksymalna wynosi 345 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h 3,3 s. Maksymalna Moment obrotowy wynosi 683 Nm. Wersja "XX" jest o 31mm niższa, 122mm dłuższa i 10mm szersza od podstawowego modelu 599. Mimo tego, 599XX waży o prawie pół tony mniej - 1345kg. Osiągi mogą dorównywać modelom Enzo i FXX.
    16 maja 2014, 1:02 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 maja 2014, 23:32 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Bonneville Speed Week (auto Polki) – Równa niczym stół bilardowy przyciąga od lat uwagę fanów szybkości. To właśnie tutaj po raz pierwszy przekroczono prędkość 1000 km/h na lądzie.

Pustynia Bonneville jest bardzo gościnna. Każdy pojazd dostaje pożegnalny prezent. Zapytacie jaki? Oczywiście to sól, której na pustyni nie brakuje (w niektórych miejscach warstwa soli ma prawie 2 metry).

Nazwy mówią same za siebie. Obok samochodów startują również motocykle.
Rekordy ustanowione w tym miejscu są zniewalające. W roku 1960 Mickey Thompson prowadzący samochód Challenger 1, po raz pierwszy przekroczył 400 mil/h (644km/h). Sprzęt pomiarowy pokazał 406 mph (654 km/h). Potem poszło już gładko. Kolejną granicą stało się 1000km/h. Bariera pękła w 1970 za sprawą Garry'ego Gabelich'a i jego Blue Flame - 662,407 mph czyli 1001,67 km/h! Do tej pory jest to najlepszy wynik uzyskany w Bonneville. Najszybszym Dieslem jaki jeździ po świecie jest JCB DIESELMAX, który zdołał rozpędzić się na Salt Flats do 328.767mph ( 529 km/h ) w 2006 roku. 

Polka ustanowiła nowy rekord prędkości podczas Bonneville Speed Week 2008

zięki ustanowieniu nowego rekordu i zdobyciu "czerwonej
czapki" ( znak rozpoznawczy członków 200MPH CLUB ), na zawsze
wpisałam się w historię BONNEVILLE SPEED WEEK. Bez wątpienia jest to
jedno z najważniejszych osiągnięć w moim życiu! 
W ciągu 60 lat w 200MPH CLUB znalazło sie 15 kobiet.
Ja mam zaszczyt bycia jedna z nich, a zarazem jedyną Polką w
szeregach klubu! 

Andy Green, w swoim bolidzie Thrust SSC popędził z prędkością dźwięku osiągając absolutnie kosmiczne 1227,983 km/h.

Do Bonneville zjeżdżają najróżniejsze pojazdy, których kierowcy śnią o prędkości. Samochody podzielono na 7 klas:

    Special Construction
    Vintage
    Vintage Coupe & Sedan
    Modified
    Classic
    Production
    Diesel Truck
    Równa niczym stół bilardowy przyciąga od lat uwagę fanów szybkości. To właśnie tutaj po raz pierwszy przekroczono prędkość 1000 km/h na lądzie.

    Pustynia Bonneville jest bardzo gościnna. Każdy pojazd dostaje pożegnalny prezent. Zapytacie jaki? Oczywiście to sól, której na pustyni nie brakuje (w niektórych miejscach warstwa soli ma prawie 2 metry).

    Nazwy mówią same za siebie. Obok samochodów startują również motocykle.
    Rekordy ustanowione w tym miejscu są zniewalające. W roku 1960 Mickey Thompson prowadzący samochód Challenger 1, po raz pierwszy przekroczył 400 mil/h (644km/h). Sprzęt pomiarowy pokazał 406 mph (654 km/h). Potem poszło już gładko. Kolejną granicą stało się 1000km/h. Bariera pękła w 1970 za sprawą Garry'ego Gabelich'a i jego Blue Flame - 662,407 mph czyli 1001,67 km/h! Do tej pory jest to najlepszy wynik uzyskany w Bonneville. Najszybszym Dieslem jaki jeździ po świecie jest JCB DIESELMAX, który zdołał rozpędzić się na Salt Flats do 328.767mph ( 529 km/h ) w 2006 roku.

    Polka ustanowiła nowy rekord prędkości podczas Bonneville Speed Week 2008

    zięki ustanowieniu nowego rekordu i zdobyciu "czerwonej
    czapki" ( znak rozpoznawczy członków 200MPH CLUB ), na zawsze
    wpisałam się w historię BONNEVILLE SPEED WEEK. Bez wątpienia jest to
    jedno z najważniejszych osiągnięć w moim życiu!
    W ciągu 60 lat w 200MPH CLUB znalazło sie 15 kobiet.
    Ja mam zaszczyt bycia jedna z nich, a zarazem jedyną Polką w
    szeregach klubu!

    Andy Green, w swoim bolidzie Thrust SSC popędził z prędkością dźwięku osiągając absolutnie kosmiczne 1227,983 km/h.

    Do Bonneville zjeżdżają najróżniejsze pojazdy, których kierowcy śnią o prędkości. Samochody podzielono na 7 klas:

    Special Construction
    Vintage
    Vintage Coupe & Sedan
    Modified
    Classic
    Production
    Diesel Truck
    11 lutego 2014, 15:32 przez Kriss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nartosanki z silnikiem równa się ubaw po pachy.
    25 stycznia 2014, 15:15 przez bazzzyl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CATERHAM 7 – Podstawowa jednostka generuje moc 203 KM, samochód wyposażony w nią przyspiesza od 0 do 60 mph (0-97 km/h) w 3,7 s. Wzmocniony silnik osiąga moc 264 KM, dzięki temu może osiągnąć prędkość maksymalną równą 249 km/h, czas przyspieszenia 0-60 mph wynosi według danych producenta 3,1 s
    Podstawowa jednostka generuje moc 203 KM, samochód wyposażony w nią przyspiesza od 0 do 60 mph (0-97 km/h) w 3,7 s. Wzmocniony silnik osiąga moc 264 KM, dzięki temu może osiągnąć prędkość maksymalną równą 249 km/h, czas przyspieszenia 0-60 mph wynosi według danych producenta 3,1 s
    7 lipca 2013, 22:10 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak to można śmigać – Długa i równa prosta - raj dla 17" na niskim profilu
    Długa i równa prosta - raj dla 17" na niskim profilu
    30 kwietnia 2013, 11:14 przez Snorky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Dziś prezentujemy Wam test małego mieszczucha z faktyczną instalacja LPG z gwarancja równa dlugoscia gwarancji auta!! Ciekawa opcja dla poszukujących samochodu do miasta :) Test inny i krótszy w porównaniu do poprzednich. Zobaczcie!!
    Ford Transit HiCube – Może nie jest jakiś tam super wywalony w kosmos, ale szansa na spotkanie takiego na ulicy jest równa 5 na 100

Co z tego że nie trafi na główną, czy nie będzie miał nawet 1 przy Jest Moc, lub Lubię To, i tak jest to najlepszy Transit w historii wg. mnie

Edit - od Motokillera. 

Czemu Twoja wiara jest taka mała? Wręcz zaraz pójdzie na facebooka i tam dopiero zrobi furorę...
    Może nie jest jakiś tam super wywalony w kosmos, ale szansa na spotkanie takiego na ulicy jest równa 5 na 100

    Co z tego że nie trafi na główną, czy nie będzie miał nawet 1 przy Jest Moc, lub Lubię To, i tak jest to najlepszy Transit w historii wg. mnie

    Edit - od Motokillera.

    Czemu Twoja wiara jest taka mała? Wręcz zaraz pójdzie na facebooka i tam dopiero zrobi furorę...
    26 kwietnia 2012, 10:59 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)