Szukaj
Znalazłem 20 takich materiałów
– zwiększenie mocy silnika do 380 koni mechanicznych
– zmiana wielkości zwężki na 36 mm
– zwiększenie maksymalnego doładowania do 2,5 bara
NADWOZIE
– maksymalna szerokość samochodu ma być równa 1875 mm
– dozwolono stosowanie większych spojlerów
– zwiększono swobodę w projektowaniu bocznych sekcji samochodów i umożliwiono dodanie elementów aerodynamicznych przed kołami. Otwory mogą być nacięte na powierzchni błotnika
Ponadto samochody mogą być lżejsze o 25 kg od obecnych, a ich długość nie może być mniejsza niż 3,9m. Do łask powróci także elektryczny centralny dyferencjał.
Szósta generacja Pontiaca Boneville, jego odmiana na rynek kanadyjski zwana Parisienne oraz oparty na tej samej płycie podłogowej Grand Ville były największymi z Pontiaców jakie kiedykolwiek produkowano. w wersji kombi długość pojazdu wynosiła 5,8 m, masa pojazdu była równa 2,5 t (5000 funtów) co czyniło model najcięższym w swojej klasie.
Był produkowany w latach 1982 - 1986
Wyścigowy supersamochód skonstruowany w 2009 roku przez włoską markę Ferrari. Nie ma homologacji drogowej. Opublikowany został na Geneva Motor Show. Na tym modelu powstała konstrukcja pojazdu Ferrari 599 GTO. Bazuje na Ferrari 599 GTB Fiorano. Typ nadwozia to 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto jednostki V12 6,0 l (5999 cm³) DOHC 48v (48 zaworów) (4v/cylinder), generującą moc maksymalną 730 KM. Dzięki spoilerom i dyfuzorom, przy 200 km/h auto dociskane jest z siłą równą masie 280 kg, a 300 km/h siła ta wzrasta do 630 kg. Zamotowano również 19-calowe felgi, na które założono niskoprofilowe opony, poprawiające wygląd samochodu. Prędkość maksymalna wynosi 345 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h 3,3 s. Maksymalna Moment obrotowy wynosi 683 Nm. Wersja "XX" jest o 31mm niższa, 122mm dłuższa i 10mm szersza od podstawowego modelu 599. Mimo tego, 599XX waży o prawie pół tony mniej - 1345kg. Osiągi mogą dorównywać modelom Enzo i FXX.
Pustynia Bonneville jest bardzo gościnna. Każdy pojazd dostaje pożegnalny prezent. Zapytacie jaki? Oczywiście to sól, której na pustyni nie brakuje (w niektórych miejscach warstwa soli ma prawie 2 metry).
Nazwy mówią same za siebie. Obok samochodów startują również motocykle.
Rekordy ustanowione w tym miejscu są zniewalające. W roku 1960 Mickey Thompson prowadzący samochód Challenger 1, po raz pierwszy przekroczył 400 mil/h (644km/h). Sprzęt pomiarowy pokazał 406 mph (654 km/h). Potem poszło już gładko. Kolejną granicą stało się 1000km/h. Bariera pękła w 1970 za sprawą Garry'ego Gabelich'a i jego Blue Flame - 662,407 mph czyli 1001,67 km/h! Do tej pory jest to najlepszy wynik uzyskany w Bonneville. Najszybszym Dieslem jaki jeździ po świecie jest JCB DIESELMAX, który zdołał rozpędzić się na Salt Flats do 328.767mph ( 529 km/h ) w 2006 roku.
Polka ustanowiła nowy rekord prędkości podczas Bonneville Speed Week 2008
zięki ustanowieniu nowego rekordu i zdobyciu "czerwonej
czapki" ( znak rozpoznawczy członków 200MPH CLUB ), na zawsze
wpisałam się w historię BONNEVILLE SPEED WEEK. Bez wątpienia jest to
jedno z najważniejszych osiągnięć w moim życiu!
W ciągu 60 lat w 200MPH CLUB znalazło sie 15 kobiet.
Ja mam zaszczyt bycia jedna z nich, a zarazem jedyną Polką w
szeregach klubu!
Andy Green, w swoim bolidzie Thrust SSC popędził z prędkością dźwięku osiągając absolutnie kosmiczne 1227,983 km/h.
Do Bonneville zjeżdżają najróżniejsze pojazdy, których kierowcy śnią o prędkości. Samochody podzielono na 7 klas:
Special Construction
Vintage
Vintage Coupe & Sedan
Modified
Classic
Production
Diesel Truck
Co z tego że nie trafi na główną, czy nie będzie miał nawet 1 przy Jest Moc, lub Lubię To, i tak jest to najlepszy Transit w historii wg. mnie
Edit - od Motokillera.
Czemu Twoja wiara jest taka mała? Wręcz zaraz pójdzie na facebooka i tam dopiero zrobi furorę...
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »