Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Seria samochodów dostawczych oraz lekkich ciężarowych produkowanych w latach 1977−95 przez koncern Mercedes-Benz w RFN, a następnie w Niemczech.
    Krótki i treściwy materiał z jazdy po Autobahnie (RFN) moją ulubioną generacją BMW serii 7 o oznaczeniu fabrycznym E38 740i z 1994r. silnik M60B40 V8
    Którą generację siódemki lubicie najbardziej? Dajcie znać w komentarzu poniżej.

    Wydech: https://youtu.be/4N8tgaWFDjY

    Facebook www.facebook.com/motocamil94
    Instagram www.instagram.com/motocamil94
    BLOG wwww.motocamil94.pl
    23 stycznia 2017, 17:39 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    YT/motocamil94

    RFN vs PRL –
    28 kwietnia 2015, 22:34 przez HedSzot (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ulice RFN- 80's – Dla wielu pewnie nuda bo nie ma tam GTR-a czy E-36 na glebie. Dla mnie zaś najpiękniejsze czasy motoryzacji.
    Dla wielu pewnie nuda bo nie ma tam GTR-a czy E-36 na glebie. Dla mnie zaś najpiękniejsze czasy motoryzacji.
    BMW - 507 - Roadster Elvisa Presleya – BMW 507 to niezwykle rzadki samochód.
W latach 1955-1959 wyprodukowano tylko 254 sztuki tego pięknego roadstera z silnikiem V8. Elvis Presley zamówił "507" kiedy przebywał w RFN w 1957r. Auto trafiło do Stanów Zjednoczonych, gdzie zostało sprzedane. Odzyskano je po ponad 50 latach. BMW będzie prezentowane do 10 sierpnia w muzeum BMW, potem zostanie odrestaurowane.
    BMW 507 to niezwykle rzadki samochód.
    W latach 1955-1959 wyprodukowano tylko 254 sztuki tego pięknego roadstera z silnikiem V8. Elvis Presley zamówił "507" kiedy przebywał w RFN w 1957r. Auto trafiło do Stanów Zjednoczonych, gdzie zostało sprzedane. Odzyskano je po ponad 50 latach. BMW będzie prezentowane do 10 sierpnia w muzeum BMW, potem zostanie odrestaurowane.
    6 sierpnia 2014, 14:29 przez MatiitaM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    magazynauto.pl

    ORP Sęp – Polski okręt podwodny zbudowany w RFN. Do służby w Marynarce Norweskiej wszedł w roku 1966. Wycofany ze służby w 2001 został przekazany do Polski w 2002 roku. Podniesienie bandery i nadanie imienia odbyło się 16 sierpnia 2002 roku. W służbie jest do dziś.
    Polski okręt podwodny zbudowany w RFN. Do służby w Marynarce Norweskiej wszedł w roku 1966. Wycofany ze służby w 2001 został przekazany do Polski w 2002 roku. Podniesienie bandery i nadanie imienia odbyło się 16 sierpnia 2002 roku. W służbie jest do dziś.
    12 stycznia 2014, 20:06 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dlaczego BMW? (na fot. M3 e30) – NOWOCZESNOŚĆ i wyposażenie
  Nie ważne czy model o którym piszę ma 5 lat, 10, 15, 20 czy 30 lat. Do tej pory ta marka jest i była o krok do przodu w porównaniu do innych. Gdy inne auta zazwyczaj nie miały ABS, więkoszość modeli miała seryjnie, gdy większość aut miało już ABS... BMW miało już w co drugim modelu kontrolę trakcji. Gdy inne auta miały silniki na gaźniku wiele modeli BMW miało już układy wtryskowe. Gdy prawie każdy automat był 3-biegowy BMW miały już 4-ro. Obecnie gdy inne auta mają 5-6 biegowe skrzynie, czasami 4-ro... w testuje się skrzynie 8 biegowe. Podczas gdy nikt w Polsce nie wiedział co to xenon-y, z fabryk w RFN zjeżdzały BMW E32 które miały je fabryczniezamontowane (niektóre modele oczywiście). Takich argumentów można by wymyślać w nieskończoność jednakże wynika z tego że praktycznie każde BMW (zwłaszcza wysokie modele) wyprzedza o kilka lat swoją konkurencję i o kilkadziesiąt auta klasy popularnej...
  TRWAŁÓŚĆ i ponadczasowość
  Owszem są producenci samochodów które równie szybko co BMW montują różne nowinki techniczne jednakże samochodów tych marek po kilkunastu latach na drogach praktycznie nie widać. Dlaczego? Bo już umarły śmiercią naturalną i leżą pocięte na złomie obok którego BMW w ich wieku przejeżdza najczęściej jako pracowite, robiące wiele kilometrów taxi.
  Są jednak auta w których np. silniki wytrzymują równie długo co w BMW jednak... niestety karoseria nie. Dlatego takie auto nie może być ponadczasowe bo w wieku kilku lat pojawiają się kłopoty z blacharką. Łatanie dziur raczej zniechęca... a jeśli auta używamy na codzień nie ukniemy w Polsce soli zimą i innych zanieczyszczeń.
  EKONOMICZNOŚĆ
  Więkoszość modeli - w porównaniu do swojej konkrencji - ma dość niskie spalanie. Praktycznie w każdym teście limuzyn BMW vs Mercedes wytrywa pod tym względem BMW oferująć jeszcze ciut lepsze osiągi. Same plusy.
  NAPĘD NA TYŁ
  O zaletach napędu na tył osobie mającej pojęcie o motoryzacji nie trzeba mówić. W praktyce o ile nie mieszkamy w krainie wiecznych śniegów taki rodzaj napędu gwarantuje nam taką trakcę jak napęd 4x4 przy niższej masie, dużo mniejszej awaryjności i spalaniu oraz - na dobrej nawierzchni - lepsze osiągi. Można by powiedzieć więc że dla więkoszości osób jest to napęd optymalny. Oczywiście jeśli ktoś nie czuje się na siłach powinien mieć auto z kontrolą trakcji o co w BMW od kilkudziesięciu lat nie trudno - w przeciwieństwie do innych marek.
  POPULARNOŚĆ
  Popularność samochódów BMW jest dość duża - z punktu widzenia codziennego użytkowania to same plusy - łatwy dostęp do części, łatwiejsza praca dla mechaników, stosunkowo duży wybór samochodów na rynku wtórnym.
    NOWOCZESNOŚĆ i wyposażenie
      Nie ważne czy model o którym piszę ma 5 lat, 10, 15, 20 czy 30 lat. Do tej pory ta marka jest i była o krok do przodu w porównaniu do innych. Gdy inne auta zazwyczaj nie miały ABS, więkoszość modeli miała seryjnie, gdy większość aut miało już ABS... BMW miało już w co drugim modelu kontrolę trakcji. Gdy inne auta miały silniki na gaźniku wiele modeli BMW miało już układy wtryskowe. Gdy prawie każdy automat był 3-biegowy BMW miały już 4-ro. Obecnie gdy inne auta mają 5-6 biegowe skrzynie, czasami 4-ro... w testuje się skrzynie 8 biegowe. Podczas gdy nikt w Polsce nie wiedział co to xenon-y, z fabryk w RFN zjeżdzały BMW E32 które miały je fabryczniezamontowane (niektóre modele oczywiście). Takich argumentów można by wymyślać w nieskończoność jednakże wynika z tego że praktycznie każde BMW (zwłaszcza wysokie modele) wyprzedza o kilka lat swoją konkurencję i o kilkadziesiąt auta klasy popularnej...
      TRWAŁÓŚĆ i ponadczasowość
      Owszem są producenci samochodów które równie szybko co BMW montują różne nowinki techniczne jednakże samochodów tych marek po kilkunastu latach na drogach praktycznie nie widać. Dlaczego? Bo już umarły śmiercią naturalną i leżą pocięte na złomie obok którego BMW w ich wieku przejeżdza najczęściej jako pracowite, robiące wiele kilometrów taxi.
      Są jednak auta w których np. silniki wytrzymują równie długo co w BMW jednak... niestety karoseria nie. Dlatego takie auto nie może być ponadczasowe bo w wieku kilku lat pojawiają się kłopoty z blacharką. Łatanie dziur raczej zniechęca... a jeśli auta używamy na codzień nie ukniemy w Polsce soli zimą i innych zanieczyszczeń.
      EKONOMICZNOŚĆ
      Więkoszość modeli - w porównaniu do swojej konkrencji - ma dość niskie spalanie. Praktycznie w każdym teście limuzyn BMW vs Mercedes wytrywa pod tym względem BMW oferująć jeszcze ciut lepsze osiągi. Same plusy.
      NAPĘD NA TYŁ
      O zaletach napędu na tył osobie mającej pojęcie o motoryzacji nie trzeba mówić. W praktyce o ile nie mieszkamy w krainie wiecznych śniegów taki rodzaj napędu gwarantuje nam taką trakcę jak napęd 4x4 przy niższej masie, dużo mniejszej awaryjności i spalaniu oraz - na dobrej nawierzchni - lepsze osiągi. Można by powiedzieć więc że dla więkoszości osób jest to napęd optymalny. Oczywiście jeśli ktoś nie czuje się na siłach powinien mieć auto z kontrolą trakcji o co w BMW od kilkudziesięciu lat nie trudno - w przeciwieństwie do innych marek.
      POPULARNOŚĆ
      Popularność samochódów BMW jest dość duża - z punktu widzenia codziennego użytkowania to same plusy - łatwy dostęp do części, łatwiejsza praca dla mechaników, stosunkowo duży wybór samochodów na rynku wtórnym.
    31 marca 2013, 13:43 przez Leon159 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)

    1