Szukaj
Znalazłem 186 takich materiałów
Powrzucam jeszcze parę zdjęć z mojej kolekcji.
Oto moje pierwsze autko: Rover 214i, którego właścicielem jestem od lutego 2013 roku. Szlachetna, metaliczna, brytyjska zieleń wyścigowa, dzikie 75KM generowane przez ośmio-zaworowy silnik 1.4 wyposażony w podtlenek LPG i przyciemnione szyby.
Na najbliższy czas planuję zrzucić przód, zmienić grill (pęka na nim powłoka niklowo-chromowa), przemalować zderzak (obcierki jeszcze po poprzednim właścicielu), może i wrzucić dokładkę od cupry albo założyć światła DRL. Co więcej, chciałbym wykonać podświetlenie kokpitu w ciepłym LED z regulacją jego jasności (na razie jest ciepły LED na podsufitce, który to sam robiłem z 16 diod SMD), a w dalekiej przyszłości marzą mi się: skóra i lusterka z R25.
Poza tym 200 mają piękną, klasyczną linię (takie właśnie lubię, dlatego preferuję Rovery, Volva, Saaby itd.), brytyjski charakter i awaryjne... Światła - przez rok focha strzelił jedynie termostat z czujką temperatury, reszta znajduje się w świetnej kondycji.
Eksploatowany jest niemało, robi 1000-1500 km miesięcznie - głównie na uczelnię, stąd też decyzja o założeniu gazu. Obecnie w cyklu mieszanym bierze 7l, toteż koszty są minimalne.
Pozdrawiam MotoKillerowców i zapraszam do komentowania!
Po więcej zapraszam na: https://www.facebook.com/cortezdraw gdzie możecie zamawiać rysunki jak i je podziwiać.
Mniej więcej w tym samym czasie inny kierowca sprowadził z USA Audi S4. Podobnie jak wyżej: samochód lekko uszkodzony, naprawiony, przegląd techniczny, rejestracja. Podczas jazdy wciskało mnie w fotel. Obie te sprawy łączy pismo z Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska do właścicieli wspomnianych aut z informacją, że muszą oni w ciągu 30 dni swoje samochody... zezłomować. To nie wszystko - grozi im jeszcze grzywna w wysokości od 50 do 300 tys. zł za nielegalne sprowadzenie odpadów na teren Unii Europejskiej.
-Reszta artykułu w źródle