Szukaj
Znalazłem 24 takie materiały
Rządy niektórych państw członkowskich i silne lobby producentów starały się odwlekać wprowadzenie nowych przepisów ze względu na swoje interesy. Jednak Unia Europejska naciska na zmiany w konstrukcji kabin ze względu na bezpieczeństwo i lepszą wydajność aerodynamiczną, co pozwoli m. in. dalej minimalizować zużycie paliwa. Zmiany konstrukcyjne miałyby uratować tysiące pieszych i rowerzystów oraz tysiące litrów paliwa i zaoszczędzić tysiące euro. Zdaniem niektórych ekspertów dłuższe nosy europejskich ciężarówek pozwolą zmniejszyć zużycie paliwa nawet o kilkanaście procent.
Pierwszych, większych ilości ciężarówek z nosami możemy się spodziewać nie wcześniej niż w 2022 roku, kiedy przepisy wejdą w życie. Od 2025 producenci nie będą już mogli sprzedawać klasycznych, europejskich kształtów kabin.
806 koni i to na tej kiepskiej, rzadkiej cieczy którą amerykanie nazywają benzyną. Napełniony bardziej treściwą mieszanką jaką mamy tu w Europie wyciągnie 850 koni. Dobra rada: Jeśli zaadaptujecie silnik do jazdy na bio-paliwie wyciągnie aż 900 koni. To coś dla Billa Oddiego.
Gorsze od tego wypadku było powiedzieć mamie że już nie ma auta
Rajd Polski kalendarz sezonu 2014: Jak poinfomował PAP dyrektor Biura Sportu Polskiego Związaku Motorowego Arkadiusz Sąsara PZM podpisał trzyletni kontrakt z promotorem WRC (World Rally Championship) na organizację polskiej rundy mistrzostw świata.
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›