Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 930 takich materiałów
    Tak wygląda moje kolejne podejście do Audi E-Trona GT RS. Tym razem w dość ekstremalnych warunkach, bo kazałem mu się wozić zimą, w mieście, w trudnej pogodzie i w niskich temperaturach. Podgrzewam fotele, używam AC I słucham głośno muzy. W najnowszym vlogu skupiam się na pragmatycznym aspekcie tego super EV. Na zasięgu.

    Specka:
    Audi RS e-tron GT od 604 900zł (ten 800k)
    Moment: 830Nm
    Bateria: 83,7kwh netto
    Moc: 440kw (598HP i 646HP na boost)
    Skrzynia: 2 biegi na tylnej osi
    Zawieszenie: powietrzne
    Tylna skretna oś w standardzie
    Masa: 2323kg
    E-diff
    Bagażnik: 350 litrów
    Frunk: 81 litrów
    0-100 w 3.3s (mierzone 2.9s)
    Zużycie: 21,4 kWh na 100km (teoretyczne)
    Zasięg: 456km WLTP
    Ładowanie: Na 50kw ładowarce 1,5h
    *10h około 100km zasiegu z gniazdka
    Koła: 21”
    Opony: Michelin Pilot Alpin 5 | 305mm R
    rozkład masy: 50:50
    CX: 0,24

    Ciekawostka:
    Produkowany jest w tej samej fabryce co Audi R8 (ta sama linia produkcyjna)
    19 stycznia 2022, 20:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi R8 V10 Performance –
    16 stycznia 2022, 19:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 grudnia 2021, 12:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć, witajcie! W dzisiejszym odcinku wystąpi Audi R8 II generacji które przejdzie gruntowną metamorfozę, począwszy od zmiany koloru (i to nie tylko zewnętrznego) kończąc na gwintowanym zawieszeniu od KW Suspension V4! A to w dalszym ciągu nie koniec prac przy tym egzemplarzu! Zapraszamy do odcinka!
    Zapraszamy
    29 listopada 2021, 18:03 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Audi R8 V10 Spyder –
    26 listopada 2021, 21:28 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi R8 V10 –
    18 października 2021, 21:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj