Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Syrena R20 - lepsza niż z fabryki! – Syrena R20 po kompleksowej renowacji

Przebieg odbudowy można zobaczyć tutaj na naszym profilu na FB
    Syrena R20 po kompleksowej renowacji

    Przebieg odbudowy można zobaczyć tutaj na naszym profilu na FB
    28 sierpnia 2013, 23:32 przez ~customfactory | Do ulubionych | Skomentuj
    Syrenka – Syrena chyba R20
    Syrena chyba R20
    10 września 2012, 21:00 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi RS6 C6 5.0 V10 TFSI (580 KM) Kombi – Charakterystyka silnika:
Położenie	przód
Rodzaj paliwa	benzyna
Pojemność	4991 cm3
Ilość cylindrów	10/DOHC
Układ cylindrów	V
Liczba zaworów	40
Moc	426 kW (580 KM) przy 6250-6700 rpm
Moment obrotowy	650 Nm przy 1500-6250 rpm
Stopień sprężania	---
Napęd:
Rodzaj napędu	4x4 quattro
Typ skrzyni biegów	automatyczna tiptronic
Ilość przełożeń	6
Zawieszenie:
Przód	---
Tył	---
Układ hamulcowy:
Przód	tarczowe wentylowane (390 mm)
Tył	tarczowe wentylowane (356 mm)
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h	4,6 s
Prędkość maksymalna	250 km/h
Współczynnik oporu powietrza	---
Wymiary:
Ilość miejsc	5
Liczba drzwi	5
Masa własna	2025 kg
Masa całkowita pojazdu	2655 kg
Długość	4928 mm
Szerokość	2051 mm
Wysokość	1460 mm
Rozstaw osi	2846 mm
Rozstaw kół - przód	1637 mm
Rozstaw kół - tył	1614 mm
Pojemność bagażnika	565 litrów
Pojemność zbiornika paliwa	80 litrów
Koła:
Opony przód	275/35/R20
Opony tył	275/35/R20
Spalanie:
Cykl miejski	20,4 litrów/100 km
Cykl pozamiejski	10,3 litrów/100 km
Cykl mieszany	15,3 litrów/100 km
Średnia emisja CO2	---
    Charakterystyka silnika:
    Położenie przód
    Rodzaj paliwa benzyna
    Pojemność 4991 cm3
    Ilość cylindrów 10/DOHC
    Układ cylindrów V
    Liczba zaworów 40
    Moc 426 kW (580 KM) przy 6250-6700 rpm
    Moment obrotowy 650 Nm przy 1500-6250 rpm
    Stopień sprężania ---
    Napęd:
    Rodzaj napędu 4x4 quattro
    Typ skrzyni biegów automatyczna tiptronic
    Ilość przełożeń 6
    Zawieszenie:
    Przód ---
    Tył ---
    Układ hamulcowy:
    Przód tarczowe wentylowane (390 mm)
    Tył tarczowe wentylowane (356 mm)
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h 4,6 s
    Prędkość maksymalna 250 km/h
    Współczynnik oporu powietrza ---
    Wymiary:
    Ilość miejsc 5
    Liczba drzwi 5
    Masa własna 2025 kg
    Masa całkowita pojazdu 2655 kg
    Długość 4928 mm
    Szerokość 2051 mm
    Wysokość 1460 mm
    Rozstaw osi 2846 mm
    Rozstaw kół - przód 1637 mm
    Rozstaw kół - tył 1614 mm
    Pojemność bagażnika 565 litrów
    Pojemność zbiornika paliwa 80 litrów
    Koła:
    Opony przód 275/35/R20
    Opony tył 275/35/R20
    Spalanie:
    Cykl miejski 20,4 litrów/100 km
    Cykl pozamiejski 10,3 litrów/100 km
    Cykl mieszany 15,3 litrów/100 km
    Średnia emisja CO2 ---
    8 lipca 2012, 17:36 przez squbany890 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zrodzony z pasji i miłości do motoryzacji... Tak brzmią pierwsze słowa na portalu arrinera.pl Bo dziś będę pisał o tym aucie. Pierwszy polski supersamochód Arrinera. Cała rzecz urodziła się jako projekt w czerwcu 2008 roku. Potem Polacy zebrali naprawdę bardzo dobrych konstruktorów (m.in. Lee Noble, który robi własne auta, a w przeszłości testował takie wozy jak McLaren F1, oraz pracował w Ascari). Potem losy projektu auta (nazwanego jako VENO, później przemianowanego na Arrinera) były różne. Najpierw miał być produkowany w Chinach, ostatecznie jednak będzie robiony u nas w kraju. Wyprodukowanie w pełni jeżdżącego prototypu pochłonęło 3 000 000 zł. Jak na takie auto jest to kwota można powiedzieć znikoma. Można rzec to ułamek tego, co wydają najwięksi, by wdrożyć auto do produkcji. W końcu udało się i jest. W maju 2011 roku nastąpiła prezentacja dla inwestorów, a w czerwcu Arrinera pojeździła sobie po naszych drogach. Wszędzie wzbudzała zachwyt. Wszyscy patrzą z niedowierzaniem - jak to? To cacko to nasze? Polskie? Ano nasze. Kilka słów o aucie:
    SILNIK
    Pod maską znajdziemy 8-cylindrową jednostkę LS9 o pojemności 6,2 l (pochodzący z Chevroleta Corvette ZR1). Jednostka otrzymała sprężarkę mechaniczną Eaton, dzięki czemu moc maksymalna wynosi 647 KM (476 kW) a moment obrotowy 819 Nm. Daje to pewność, że samochód jeździ naprawdę tak dobrze jak wygląda.
    KOŁA
    19-calowe koła tworzą dodatkową przestrzeń dla wydatnie powiększonego układu hamulcowego. Na obręczach będących odlewem z metali lekkich założono opony o rozmiarze 255/30 R19 z przodu i 335/25 R20 z tyłu.
    RAMA I NADWOZIE
    Rama zaprojektowana z wykorzystaniem programów CATIA i SolidWorks, powstała z elementów aluminiowych oraz z włókien węglowych a także z rur z wysokowytrzymałej stali o zróżnicowanym przekroju. Nadwozie wykonane jest z kompozytów węglowych i kewlarowych.
    HAMULCE CERAMICZNE
    Hamulce ceramiczne coraz śmielej wkraczają do samochodów. W pojazdach z najwyższej półki ich stosowanie to niemal standard. Taki kompozyt ma ponadto świetne przewodnictwo cieplne i dużą pojemność cieplną (absorbuje dużo ciepła, ale szybko je odbiera i oddaje). Tarcze hamulców ceramicznych są o ok. 50% lżejsze od tradycyjnych stalowych. Poza samym zmniejszeniem ogólnej masy ma to także bardzo duży wpływ na moment bezwładności. Koła dużo łatwiej zmieniają szybkość obrotową, co jest szczególnie wyczuwalne na zakrętach, gdzie szybkości obrotowe poszczególnych kół się różnią.
    Wysoka odporność na ścieranie sprawia, że hamulce ceramiczne wytrzymują nawet 300 tysięcy kilometrów normalnej eksploatacji i można przyjąć, że nie powinny być wymieniane przez cały okres życia samochodu, gdyż maksymalnie stracić mogą ok. 0,5 mm grubości. Kierowcy posiadający tego typu hamulce w swoich samochodach doceniają także świetne i powtarzalne wyczucie hamulca oraz niemal zupełny brak wibracji: nawet przy długim i ostrym hamowaniu.
    KAMERA TERMOWIZYJNA
    Nie od dziś wiadomo, że najsłabszym ogniwem samochodu jest jego kierowca. Dlatego też w przypadku naszego samochodu, elektronika wydatnie wspomaga spostrzegawczość kierowcy, uczulając go na obecność ludzi i zwierząt na drodze. Pojazd ma mianowicie zainstalowaną najnowszej generacji kamerę termowizyjną, która monitoruje przestrzeń kilkuset metrów przed samochodem. Ilekroć kamera zarejestruje obiekt o podwyższonej wobec otoczenia temperaturze, czyli przypuszczalnie człowieka lub zwierzę, kierowca będzie mógł dostrzec jasny i wyraźny obraz tego obiektu na wyświetlaczu umiejscowionym w środkowej konsoli na wysokości oczu kierowcy.
    Z przodu drogę oświetla oczywiście bi-xenon (nie może być inaczej - po prostu nie wypada), z tyłu natomiast drapieżności dodają światła wykonane w technologii LED. Wnętrze jest przepięknie wykonane z najwyższej gatunkowo skóry, okraszone bardzo wysokiej jakości sprzętem audio, oraz nawigacją.
    Osiągi pojazdu na razie nieznane. Ale patrząc na to cudeńko na pewno będą wyśmienite.
    24 października 2011, 23:35 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    arrinera.pl veno-sa.blogspot.com Internet