Szukaj
Znalazłem 15 takich materiałów
Położenie przód
Rodzaj paliwa benzyna
Pojemność 4991 cm3
Ilość cylindrów 10/DOHC
Układ cylindrów V
Liczba zaworów 40
Moc 426 kW (580 KM) przy 6250-6700 rpm
Moment obrotowy 650 Nm przy 1500-6250 rpm
Stopień sprężania ---
Napęd:
Rodzaj napędu 4x4 quattro
Typ skrzyni biegów automatyczna tiptronic
Ilość przełożeń 6
Zawieszenie:
Przód ---
Tył ---
Układ hamulcowy:
Przód tarczowe wentylowane (390 mm)
Tył tarczowe wentylowane (356 mm)
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h 4,6 s
Prędkość maksymalna 250 km/h
Współczynnik oporu powietrza ---
Wymiary:
Ilość miejsc 5
Liczba drzwi 5
Masa własna 2025 kg
Masa całkowita pojazdu 2655 kg
Długość 4928 mm
Szerokość 2051 mm
Wysokość 1460 mm
Rozstaw osi 2846 mm
Rozstaw kół - przód 1637 mm
Rozstaw kół - tył 1614 mm
Pojemność bagażnika 565 litrów
Pojemność zbiornika paliwa 80 litrów
Koła:
Opony przód 275/35/R20
Opony tył 275/35/R20
Spalanie:
Cykl miejski 20,4 litrów/100 km
Cykl pozamiejski 10,3 litrów/100 km
Cykl mieszany 15,3 litrów/100 km
Średnia emisja CO2 ---
SILNIK
Pod maską znajdziemy 8-cylindrową jednostkę LS9 o pojemności 6,2 l (pochodzący z Chevroleta Corvette ZR1). Jednostka otrzymała sprężarkę mechaniczną Eaton, dzięki czemu moc maksymalna wynosi 647 KM (476 kW) a moment obrotowy 819 Nm. Daje to pewność, że samochód jeździ naprawdę tak dobrze jak wygląda.
KOŁA
19-calowe koła tworzą dodatkową przestrzeń dla wydatnie powiększonego układu hamulcowego. Na obręczach będących odlewem z metali lekkich założono opony o rozmiarze 255/30 R19 z przodu i 335/25 R20 z tyłu.
RAMA I NADWOZIE
Rama zaprojektowana z wykorzystaniem programów CATIA i SolidWorks, powstała z elementów aluminiowych oraz z włókien węglowych a także z rur z wysokowytrzymałej stali o zróżnicowanym przekroju. Nadwozie wykonane jest z kompozytów węglowych i kewlarowych.
HAMULCE CERAMICZNE
Hamulce ceramiczne coraz śmielej wkraczają do samochodów. W pojazdach z najwyższej półki ich stosowanie to niemal standard. Taki kompozyt ma ponadto świetne przewodnictwo cieplne i dużą pojemność cieplną (absorbuje dużo ciepła, ale szybko je odbiera i oddaje). Tarcze hamulców ceramicznych są o ok. 50% lżejsze od tradycyjnych stalowych. Poza samym zmniejszeniem ogólnej masy ma to także bardzo duży wpływ na moment bezwładności. Koła dużo łatwiej zmieniają szybkość obrotową, co jest szczególnie wyczuwalne na zakrętach, gdzie szybkości obrotowe poszczególnych kół się różnią.
Wysoka odporność na ścieranie sprawia, że hamulce ceramiczne wytrzymują nawet 300 tysięcy kilometrów normalnej eksploatacji i można przyjąć, że nie powinny być wymieniane przez cały okres życia samochodu, gdyż maksymalnie stracić mogą ok. 0,5 mm grubości. Kierowcy posiadający tego typu hamulce w swoich samochodach doceniają także świetne i powtarzalne wyczucie hamulca oraz niemal zupełny brak wibracji: nawet przy długim i ostrym hamowaniu.
KAMERA TERMOWIZYJNA
Nie od dziś wiadomo, że najsłabszym ogniwem samochodu jest jego kierowca. Dlatego też w przypadku naszego samochodu, elektronika wydatnie wspomaga spostrzegawczość kierowcy, uczulając go na obecność ludzi i zwierząt na drodze. Pojazd ma mianowicie zainstalowaną najnowszej generacji kamerę termowizyjną, która monitoruje przestrzeń kilkuset metrów przed samochodem. Ilekroć kamera zarejestruje obiekt o podwyższonej wobec otoczenia temperaturze, czyli przypuszczalnie człowieka lub zwierzę, kierowca będzie mógł dostrzec jasny i wyraźny obraz tego obiektu na wyświetlaczu umiejscowionym w środkowej konsoli na wysokości oczu kierowcy.
Z przodu drogę oświetla oczywiście bi-xenon (nie może być inaczej - po prostu nie wypada), z tyłu natomiast drapieżności dodają światła wykonane w technologii LED. Wnętrze jest przepięknie wykonane z najwyższej gatunkowo skóry, okraszone bardzo wysokiej jakości sprzętem audio, oraz nawigacją.
Osiągi pojazdu na razie nieznane. Ale patrząc na to cudeńko na pewno będą wyśmienite.
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »