Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 29 takich materiałów
    R19 – moje stare pierwsze autko
    Moje stare pierwsze autko
    5 listopada 2013, 15:28 przez tomaszej9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    R19 –
    31 października 2013, 23:34 przez PUFFACZU (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    R19 + OEM – Czapki z głow.
    Czapki z głow.
    28 września 2013, 15:56 przez pacmaneq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Prywatne

    Volvo V40 – 2.0T Przesiadka z R19
    2.0T Przesiadka z R19
    21 sierpnia 2013, 14:53 przez guciowsk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Z serii "jak wszyscy to i ja" – R19 16V
    R19 16V
    3 sierpnia 2013, 22:11 przez Kristo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Renault R19 – Bo świat nie kończy się na VW, BMW, JDM.
    Bo świat nie kończy się na VW, BMW, JDM.
    28 października 2012, 10:15 przez Christmas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Prawdziwe R19 ph1 16V cabrio – Czyż nie jest piękna?
    Czyż nie jest piękna?
    27 maja 2012, 11:46 przez ~edzio | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    prywatne

    Polak potrafi! – Długość (mm):	4450
Szerokość (mm):	2056
Wysokość (mm):	1190
Rozstaw kół przód/tył (mm):	1594/1744
Rozstaw osi (mm):	2695
Typ silnika to:	Model LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1 o poj. 6,2 litra
Moc (KM):	650
Maks. moment obr. (Nm):	820
Skrzynia biegów:	Graziano
Masa (kg):	1300
0÷100 km/h:	3,2 s
0÷200 km/h:	8,9 s
0-200-0 km (s):	14,3
200÷0 km/h (m):	133
Czas na 1/4 mili :	11,0 s
Prędkość maks. km/h:	340
Opony przód	255/35 R19*
Opony tył	335/30 R19*
    Długość (mm): 4450
    Szerokość (mm): 2056
    Wysokość (mm): 1190
    Rozstaw kół przód/tył (mm): 1594/1744
    Rozstaw osi (mm): 2695
    Typ silnika to: Model LS9 V8 z Chevroleta Corvette ZR1 o poj. 6,2 litra
    Moc (KM): 650
    Maks. moment obr. (Nm): 820
    Skrzynia biegów: Graziano
    Masa (kg): 1300
    0÷100 km/h: 3,2 s
    0÷200 km/h: 8,9 s
    0-200-0 km (s): 14,3
    200÷0 km/h (m): 133
    Czas na 1/4 mili : 11,0 s
    Prędkość maks. km/h: 340
    Opony przód 255/35 R19*
    Opony tył 335/30 R19*
    1 kwietnia 2012, 1:28 przez ~piekielnylol | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zrodzony z pasji i miłości do motoryzacji... Tak brzmią pierwsze słowa na portalu arrinera.pl Bo dziś będę pisał o tym aucie. Pierwszy polski supersamochód Arrinera. Cała rzecz urodziła się jako projekt w czerwcu 2008 roku. Potem Polacy zebrali naprawdę bardzo dobrych konstruktorów (m.in. Lee Noble, który robi własne auta, a w przeszłości testował takie wozy jak McLaren F1, oraz pracował w Ascari). Potem losy projektu auta (nazwanego jako VENO, później przemianowanego na Arrinera) były różne. Najpierw miał być produkowany w Chinach, ostatecznie jednak będzie robiony u nas w kraju. Wyprodukowanie w pełni jeżdżącego prototypu pochłonęło 3 000 000 zł. Jak na takie auto jest to kwota można powiedzieć znikoma. Można rzec to ułamek tego, co wydają najwięksi, by wdrożyć auto do produkcji. W końcu udało się i jest. W maju 2011 roku nastąpiła prezentacja dla inwestorów, a w czerwcu Arrinera pojeździła sobie po naszych drogach. Wszędzie wzbudzała zachwyt. Wszyscy patrzą z niedowierzaniem - jak to? To cacko to nasze? Polskie? Ano nasze. Kilka słów o aucie:
    SILNIK
    Pod maską znajdziemy 8-cylindrową jednostkę LS9 o pojemności 6,2 l (pochodzący z Chevroleta Corvette ZR1). Jednostka otrzymała sprężarkę mechaniczną Eaton, dzięki czemu moc maksymalna wynosi 647 KM (476 kW) a moment obrotowy 819 Nm. Daje to pewność, że samochód jeździ naprawdę tak dobrze jak wygląda.
    KOŁA
    19-calowe koła tworzą dodatkową przestrzeń dla wydatnie powiększonego układu hamulcowego. Na obręczach będących odlewem z metali lekkich założono opony o rozmiarze 255/30 R19 z przodu i 335/25 R20 z tyłu.
    RAMA I NADWOZIE
    Rama zaprojektowana z wykorzystaniem programów CATIA i SolidWorks, powstała z elementów aluminiowych oraz z włókien węglowych a także z rur z wysokowytrzymałej stali o zróżnicowanym przekroju. Nadwozie wykonane jest z kompozytów węglowych i kewlarowych.
    HAMULCE CERAMICZNE
    Hamulce ceramiczne coraz śmielej wkraczają do samochodów. W pojazdach z najwyższej półki ich stosowanie to niemal standard. Taki kompozyt ma ponadto świetne przewodnictwo cieplne i dużą pojemność cieplną (absorbuje dużo ciepła, ale szybko je odbiera i oddaje). Tarcze hamulców ceramicznych są o ok. 50% lżejsze od tradycyjnych stalowych. Poza samym zmniejszeniem ogólnej masy ma to także bardzo duży wpływ na moment bezwładności. Koła dużo łatwiej zmieniają szybkość obrotową, co jest szczególnie wyczuwalne na zakrętach, gdzie szybkości obrotowe poszczególnych kół się różnią.
    Wysoka odporność na ścieranie sprawia, że hamulce ceramiczne wytrzymują nawet 300 tysięcy kilometrów normalnej eksploatacji i można przyjąć, że nie powinny być wymieniane przez cały okres życia samochodu, gdyż maksymalnie stracić mogą ok. 0,5 mm grubości. Kierowcy posiadający tego typu hamulce w swoich samochodach doceniają także świetne i powtarzalne wyczucie hamulca oraz niemal zupełny brak wibracji: nawet przy długim i ostrym hamowaniu.
    KAMERA TERMOWIZYJNA
    Nie od dziś wiadomo, że najsłabszym ogniwem samochodu jest jego kierowca. Dlatego też w przypadku naszego samochodu, elektronika wydatnie wspomaga spostrzegawczość kierowcy, uczulając go na obecność ludzi i zwierząt na drodze. Pojazd ma mianowicie zainstalowaną najnowszej generacji kamerę termowizyjną, która monitoruje przestrzeń kilkuset metrów przed samochodem. Ilekroć kamera zarejestruje obiekt o podwyższonej wobec otoczenia temperaturze, czyli przypuszczalnie człowieka lub zwierzę, kierowca będzie mógł dostrzec jasny i wyraźny obraz tego obiektu na wyświetlaczu umiejscowionym w środkowej konsoli na wysokości oczu kierowcy.
    Z przodu drogę oświetla oczywiście bi-xenon (nie może być inaczej - po prostu nie wypada), z tyłu natomiast drapieżności dodają światła wykonane w technologii LED. Wnętrze jest przepięknie wykonane z najwyższej gatunkowo skóry, okraszone bardzo wysokiej jakości sprzętem audio, oraz nawigacją.
    Osiągi pojazdu na razie nieznane. Ale patrząc na to cudeńko na pewno będą wyśmienite.
    24 października 2011, 23:35 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    arrinera.pl veno-sa.blogspot.com Internet