Szukaj
Regularne serwisowanie pojazdów marki Volkswagen to jeden z kluczowych aspektów zachowania ich w optymalnym stanie przez wiele lat. Jednocześnie, Volkswagen to auto bazujące na szeregu nowoczesnych podzespołów i systemów, które pozwalają na regularną poprawę komfortu, dynamiki i bezpieczeństwa jazdy. Nowoczesne modele powinny być serwisowane wyłącznie w zaufanych punktach jak chociażby Volkswagen serwis Kraków. Dlaczego warto więc wybrać oficjalnego dealera?
Volkswagen serwis Kraków - oficjalny dealer marki i punkt serwisowy
Volkswagen to niemiecka marka, która zyskała sobie szerokie grono zwolenników na całym świecie. Nie da się ukryć, że to właśnie te samochody gwarantują pełną niezawodność i wyjątkowe wrażenia z jazdy. Marka ta od wielu lat słynie z tego, że wykorzystuje najwyższej jakości komponenty, a także autorskie rozwiązania w zakresie skrupulatnie opracowanych systemów i technologii. W tym wypadku, jedynie autoryzowany salon i serwis Volkswagen Porsche Zakopiańska, będzie w stanie wykonać szereg prac, przywracających pierwotne parametry pojazdu. Wspomniany już punkt serwisowy od wielu lat oferuje kierowcom usługi jakości premium, a także kompleksową pomoc w zakresie diagnozy i naprawy aut Volkswagen.
Salon i serwis Volkswagen Porsche Zakopiańska - wieloletni lider w branży
Jedynie serwis utożsamiający się z głównymi wartościami niemieckiej marki z logiem VW, będzie w stanie dokładnie zrozumieć, czego potrzebuje konkretny model Volkswagena. Autoryzowany dealer, który od wielu lat pozostaje liderem w branży, cieszy się nie tylko pozytywnymi opiniami większości klientów, ale także wykonuje swoje usługi na najwyższym poziomie. Muszą one być utrzymane w standardzie premium, by dorównać wartościom marki.
Zaufany dealer Volkswagena w Krakowie - kompleksowa oferta dla wymagających
Jeśli kierowcy dalej zastanawiają się, dlaczego o wiele lepszym rozwiązaniem jest wybór zaufanego dealera, niż zwykłego punktu serwisowego, to warto spojrzeć na kompleksowość samej oferty. Jest ona skomponowana w taki sposób, by każdy z posiadaczy Volkswagena znalazł w niej to, czego najbardziej potrzebuje jego samochód. Volkswagen serwis Kraków oferuje między innymi:
- wymianę opon;
- sprawdzenie kondycji akumulatora i jego ewentualną wymianę;
- dezynfekcję klimatyzacji;
- wymianę oleju silnikowego i oleju skrzyni biegów;
- wymianę hamulców i innych podzespołów, które ulegają intensywnemu zużywaniu się.
Co więcej, salon i serwis Volkswagen Porsche Zakopiańska dysponuje szeregiem nowoczesnych narzędzi, które umożliwiają wykonanie pełnej diagnostyki i wyeliminowanie problemów elektronicznych. Wszystko odbywa się szybko i sprawnie, aby kierowca nie musiał zbyt długo czekać na swoje auto.
Volkswagen serwis Kraków - pakiety dla aut nowych i używanych
Autoryzowany Volkswagen serwis w Krakowie doskonale wie, że nie tylko nowe modele potrzebują pełnego przeglądu i serwisu. Właśnie dlatego przygotowana została oferta specjalna, która zawiera w sobie pakiety serwisowe. Jest ona skierowana zarówno do posiadaczy najnowszych pojazdów od marki VW, ale także i do tych kierowców, którzy na co dzień korzystają z samochodów używanych. W ten sposób można zaplanować kolejne serwisowania, co z kolei pozwoli utrzymać pojazd w doskonałym stanie, przez wiele lat.
Wizyta w serwisie Volkswagena w Krakowie - elastyczne terminy i wygoda kierowców
Umówienie się na wizytę w Volkswagen serwis Kraków nie wymaga od kierowcy zbyt wiele czasu. Zaufany dealer marki dba o to, by doświadczenia klientów były maksymalnie pozytywne. Wystarczy zarezerwować spotkanie na oficjalnej stronie serwisu, wybierając dogodną datę i godzinę. Kierowcy nie muszą się martwić, gdyż autoryzowany punkt serwisowy posiada wyjątkowo elastyczny grafik i zawsze stara się dopasować do potrzeb posiadaczy pojazdów. Nie trzeba dzwonić ani pisać maili, wystarczy wypełnienie formularza, a następnie stawienie się na wizytę w punkcie serwisowym. Tak niewiele potrzeba, by posiadacze aut Volkswagen, mogli o nie zadbać w kompleksowy sposób.
Planujesz zakup nowego samochodu i interesuje Cię model nie tylko wygodny i komfortowy, ale przede wszystkim bezpieczny, ekonomiczny i niezawodny? Volvo XC60 na pewno okaże się świetnym wyborem! Dlatego sprawdź koniecznie, co to za auto i jakie są jego wersje. Jakie Volvo XC60 będzie dla Ciebie odpowiednie?
Czym wyróżnia się Volvo XC60?
Czy warto poznać Volvo XC60 i przyjrzeć mu się bliżej? To oczywiście pytanie retoryczne… Nie od dziś wiadomo, że Szwedzi są mistrzami w tym, co robią! Volvo to auto prestiżowe i bardzo komfortowe, a model Volvo XC60 zawsze będzie doskonałym wyborem!
Volvo XC60 to najlepiej sprzedający się samochód premium na świecie i najpopularniejszy SUV premium w Polsce. Ten dynamiczny i wyrafinowany model klasy średniej, może pochwalić się nie tylko bogatym i luksusowym wyposażeniem. Volvo XC60 jest dziś inteligentniejszy niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki czemu zapewnia nam łączność zawsze i wszędzie, na każdym wyjeździe. Obsługa systemu operacyjnego Android Automotive OS. nie sprawia żadnych trudności nawet najmniej doświadczonym kierowcom. Najważniejsze funkcje znajdują się bowiem w wygodnych i bardzo intuicyjnych miejscach, co sprawia, że są one oczywiste nawet dla tych, którzy z takimi rozwiązaniami nie mieli jeszcze do czynienia. Volvo XC60 charakteryzuje się również wysoką ochroną i poziomem bezpieczeństwa, co potwierdzają najwyższe oceny w niezależnych rankingach i testach.
Jakie są wersje Volvo XC60? Z jakim silnikiem Volvo wybrać?
Volvo XC60 to model o charakterze terenowym, który dostarczy zarówno sportowych doznań, jak i świetnie się sprawdzi w roli wygodnego auta rodzinnego, albowiem sprzyja on rodzinnym wyjazdom i wycieczkom. Jest to zasługa dużej przestrzeni pasażerskiej i pojemnego bagażnika, który pomieści niemal wszystko. Pasażerowie podróżują na bardzo wygodnych, podgrzewanych siedzeniach, w przestronnym, luksusowym wnętrzu, albowiem jak na markę premium przystało, Volvo XC60 zachwyca najwyższej jakości wykończeniem dostępnym w wersji skórzanej, drewnianej, w wersji aluminium lub wykończonej materiałem.
Volvo XC60 to mocny punkt w ofercie marki. To 5-osobowe auto występuje z napędem na wszystkie osie lub z napędem na przód. Mamy też do wyboru 6-biegową skrzynię manualną lub 8-biegowy automat. Volvo XC60 dostępne jest również w kilku wersjach silnikowych, takich jak diesel, napęd benzynowy lub hybrydowy.
- Silniki benzynowe dla Volvo XC60 – dla Volvo XC60 dostępne są głównie 4-cylindrowe i 6-cylindrowe silniki benzynowe o pojemności 2-litrów z turbodoładowaniem pojedynczym lub wspomaganym kompresorem oraz jeden model 5-cylindrowy o pojemności 2,4-litra i mocy 254 KM z turbodoładowaniem. Wersje 6-cylindrowe dysponują wtryskiem pośrednim, układem rzędowym oraz pojemnością 3,2 lub 3,0.
- Silniki diesla dla Volvo XC60 – silniki diesla dla Volvo XC60 różnią się przede wszystkim pojemnością, albowiem do turbodiesli należą wyłącznie modele o pojemności 2,0 i 2,4. Wersje 2-litrowe mogą być 4-cylindrowe i 5-cylindrowe, natomiast jednostki o pojemności 2,4 to warianty 5-cylindrowe w układzie rzędowym, z 1 lub 2 turbosprężarkami. Każdy z turbodiesli 2-litrowych dla Volvo XC60 posiada też wyłącznie napęd przedni, a wersje 2,4 tylko napęd na cztery koła. Największą zaletą modeli 2-litrowych jest ekonomiczne spalanie na poziomie ok. 8,3 - 9,5 litra na 100 km.
- Silniki hybrydowe dla Volvo XC60 – Dla tego modelu Volvo dostępny jest również silnik hybrydowy T8 Twin Engine, przy czym wariant 2-litrowy wspomagany jest jednostką elektryczną o mocy 87 KM. Moc całego układu wynosi 407 KM.
Pościg za rozpędzonym audi na terenie trzech powiatów: otwockiego, garwolińskiego i ryckiego trwał blisko 30 minut i był niezwykle niebezpieczny i brawurowy, więc konieczne było zaangażowanie dodatkowych patroli. Kierowca w jego trakcie łamał wszelkie przepisy drogowe, taranował pojazdy, wyprzedzał je poboczem, a nawet doprowadzał do zdarzeń drogowych. Momentami osiągał prędkość ponad 240 km/h.
Ponadto w Woli Koryckiej (pow. garwoliński) ominął poboczem drogi wystawiony przez funkcjonariuszy Komendy Powiatowej Policji w Garwolinie punkt blokadowy, usiłując przejechać stojących policjantów. Dopiero w miejscowości Zalesie (pow. rycki) widząc, że tym razem nie uda mu się ominąć kolejnej blokady wystawionej przez mundurowych ryckiej komendy i uciec przed ścigającym go radiowozem otwockiej Policji, dynamicznie skręcił i wjechał w pole, po czym wybiegł z pojazdu i dalej uciekał pieszo. Otwoccy policjanci byli od niego szybsi.
Ku zdziwieniu mundurowych, kierującym audi okazał się 16-letni mieszkaniec Lublina. Nieletni był trzeźwy, nie posiadał prawa jazdy i wiózł dwoje pasażerów, 14-latkę i 18-latka, których swoją brawurą również naraził na niebezpieczeństwo utraty życia i zdrowia. Na dodatek w jego samochodzie policjanci znaleźli umowy kupna-sprzedaży pojazdu, na których sfałszował podpis.
Po wykonanych czynnościach w otwockiej jednostce, 16-latek i 14-latka zostali przekazani pod opiekę rodzicom.
Niebawem zgromadzone w sprawie materiały zostaną przekazane do sądu rodzinnego, który zadecyduje o dalszym losie 16-latka. Policjanci zarzucili mu aż 7 czynów karalnych.
mł. asp. Paulina Harabin
Ja: gonię pijanego kierowcę, którego przed chwilą zgłaszałem. Ucieka przede mną, podaję tablice xxxxx.
112: ale spokojnie. Po co pan go goni? Najpierw pan powie o co chodzi?
Ja: pijany kierowca jeździ po chodnikach, trąbi, stara się przejechać przechodniów, a ja za nim jadę i go gonię. Znów jedziemy Pawią w stronę Smoczej
112: dobrze, proszę o numery rejestracyjne
Ja: przed chwilą podawałem. Teraz mi odjechał i nie widzę
112: to po co pan dzwoni? Co ja mam zapisać, jak nie mam tablic? Poważny pan jest?
… nieco wcześniej kończę drugą rozmowę ze 112. Po prostu stwierdziłem, że z tym człowiekiem ze 112 się nie dogadam i nie chce mi pomóc, więc połączę się jeszcze raz i trafie na kogoś lepszego. Trzecią rozmowę ze 112 w zasadzie w całości słychać na nagraniu…
(W tym miejscu opowieści zaczyna się nagranie)
Jedziemy Nowolipki. Z Nowolipki skręcamy w lewo w Bellotiego, która zmienia się w Wolność i skręcamy w prawo w Żytnią. Na skrzyżowaniu z Okopową spotykam radiowóz (punkt 3). Kierowca radiowozu kompletnie nie radzi sobie z obsługą samochodu. Jest na bombach, a przepuszcza samochody i spokojnie rusza za nim. Nie zajeżdża mu drogi. Po prostu przepuszcza samochody, bo po co się spieszyć. Na Okopowej (3 pasmowa jezdnia dobrze odśnieżona) podejmowałem decyzję, czy mogę wyprzedzać przy takim pościgu policję. Gdyby Sebuś pojechał prosto Okopową, to na pewno wyprzedzałbym policję, bo ich pościg nie miał sensu. Proszę spojrzeć na prędkość chwilę przed spotkaniem radiowozu, na wąskiej uliczce, a później prędkość na trzypasmowej super odśnieżonej jezdni. Mówiąc wprost, policja nie chciała go zatrzymać.
… Sebuś skręca w lewo w Esperanto. Policja za nimi. (punkt 4) Ja jadę prosto Anielewicza bo wiem, że Sebuś będzie musiał wyjechać z tej uliczki na ulicę Smoczą. Tu pojawia się linia przerywana. Ja pojechałem prosto Anielewicza i skręciłem w lewo dopiero w Smoczą i się nie pomyliłem. Spotkałem Sebusia na skrzyżowaniu Esperanto i Smoczej (punkt 5) i znów zajechałem mu drogę. Wtedy Sebuś wali w drzewo (punkt 6), wyskakuje z samochodu i zaczyna się pościg pieszy. Biegnę za nim i po drodze wybieram po raz kolejny numer 112.
A rozmowa wygląda tak
Ja: dzwonię w sprawie pościgu pijanego kierowcy na woli. Rozwalił samochód na smoczej 24, wyskoczył z samochodu i go gonię.
112: ale dlaczego pan go goni?
Ja: To jest prawdopodobnie pijany kierowca, który rozjeżdżał ludzi. Goniła go policja. Rozwalił samochód i ucieka pieszo. Wybiegamy na ulicę Miłą
112: ale skoro policja go goni, to po co pan go goni?
Szlak mnie jasny trafił! Po drodze wywaliłem się i Sebuś uciekł. Zakończyłem rozmowę ze 112 rzucając bluzgami, bo już nie wytrzymałem. Wróciłem do mojego samochodu, gdzie stał już radiowóz jak wróciłem. ... W 2:17 wyjeżdża Sebuś z ulicy Esperanto. Odcinek od skrzyżowania Anielewicza i Esperanto do skrzyżowania Esperanta i Smocza według google maps jest 500 metrów. Do końca nagrania (43 sekundy) radiowóz nie wyjechał z Esperanto. Sebuś zyskał co najmniej 43 sekundy przewagi nad radiowozem na odcinku 500 metrów!!! Nie wiem po ilu finalnie wyjechali z tej uliczki. Nie wiem co tam robili. Stanęli na pączki w żabce? Nie chcieli go po prostu złapać!
Sprawa skończyła się tak, że jeszcze jak mnie policja spisywała przyszedł komunikat, że mają podobnego człowieka do naszego Sebusia. Mistrz ucieczki poleciał do domu, zrobił awanturę i wezwana policja stwierdziła, że jest podobny do poszukiwanego. Przywieźli go na miejsce gdzie porzucił samochód. Rozpoznałem go. W samochodzie w ogóle zostawił telefon. Jak się okazało swojej dziewczyny. Rzeczywiście okazało się, że ma 0,83 promila i jest pod wpływem narkotyków. Dodatkowo przełożył tablice z samochodu swojej dziewczyny, na jej aplikację wynajął Panka i tak sobie jeździł. Jak policjantka go spytała, po co narobił sobie takich problemów w święta to odpowiedział "chciałem na@@ać przypału mojej dziewczynie".
Od policjantów dowiedziałem się, że śmiertelnie potrącił przechodnia na ulicy Smoczej. Byłem więc pewien, że przechodzień u mnie pod blokiem, to nie ta osoba, która zginęła. Zapytałem się ich o tego człowieka u mnie pod blokiem. Dopiero wtedy powiązali Sebusia z potrąceniem u mnie pod blokiem! Praca operacyjna policji w Polsce to jakaś tragedia! Było to dla mnie oczywiste, a gdybym im nie wspomniał o tym, to nawet nie wiedzieliby, że to ten sam człowiek i to samo zgłoszenie!
Jestem mega zażenowany postawą policji. Począwszy od pracowników 112, którzy mieli mnie po prostu w dupie, skończywszy na policjantach, którzy nie potrafili prowadzić pościgu. Na odcinku 500 metrów uciekinier zyskał przewagę 43 sekund! Przewagę nad radiowozem z włączonymi sygnałami świetlnymi i dźwiękowymi! Gdyby nie ja, zwykły obywatel, to policja w życiu by go nie ujęła! Jeździłby dalej i dalej zabijał ludzi! Co za to dostałem? Pouczenie. Za przekraczanie prędkości i jazdę na czerwonym świetle, zostałem pouczony.
Do tych dwóch punktów można zaliczyć wszystkie punkty ładowania.
Czym jest punkt ładowania AC?
Na czym polega ładowanie AC?
Czy elektryka można ładować z gniazdka?
Ile trwa ładowanie elektryka z gniazdka?
Szybkie ładowanie elektryka w domu.
Jak podłączyć elektryka do ładowania z gniazdka?
Na te i inne podstawowe pytania znajdziesz odpowiedzi, porady i prezentacje w serii #WychowanieELEKTROMOBILNE!