Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 24 takie materiały
    BMW M1 ProCar – Jak dla mnie najpiękniejsze BMW w historii.
    Jak dla mnie najpiękniejsze BMW w historii.
    Alfa Romeo 164 ProCar – Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

    Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
    Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
    Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

    Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    14 września 2014, 12:20 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW E36 – BMW E36 328i
świeżo po SPA lakieru.
ProCar Detailing Studio.
    BMW E36 328i
    świeżo po SPA lakieru.
    ProCar Detailing Studio.
    23 sierpnia 2014, 21:44 przez bike3r (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne zdjęcie

    Legenda – ///M1 Procar
    ///M1 Procar
    22 maja 2014, 18:21 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    stanceworks.com

    Alfa Romeo 164 Procar V10 1988r
    20 maja 2014, 23:15 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    M1 procar – Niby tylko samochod a jego wygląd i dżwięk przyprawiają mnie o drzeszcze
    Niby tylko samochod a jego wygląd i dżwięk przyprawiają mnie o drzeszcze
    1 września 2013, 11:22 przez motomaniak660 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 ProCar –
    21 lipca 2013, 17:02 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    M1 Procar –
    26 lutego 2013, 21:15 przez magdziszka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 procar –
    18 grudnia 2012, 16:01 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj