Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    12 czerwca 2017, 21:19 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    COOL 1979 BMW M1 Procar –
    2 listopada 2016, 16:12 przez Szefinternetu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo Procar –
    19 listopada 2015, 20:32 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 Procar –
    31 października 2015, 17:58 przez EdwardBlack (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 Procar series – Przedstawiam Wam rysunek BMW M1 z serii Procar. Jest to jeden z kilku rysunków z BMW w roli głównej jakie w najbliższym czasie wykonam, gdyż dostałem propozycję wystawienia się w jednym z salonów samochodowych BMW w Niemczech, tak więc czekajcie na więcej a tym czasem mam nadzieję, że M1 Wam się spodoba.
Format B2 (70/50 cm) w całości wykonany kredkami.
    Przedstawiam Wam rysunek BMW M1 z serii Procar. Jest to jeden z kilku rysunków z BMW w roli głównej jakie w najbliższym czasie wykonam, gdyż dostałem propozycję wystawienia się w jednym z salonów samochodowych BMW w Niemczech, tak więc czekajcie na więcej a tym czasem mam nadzieję, że M1 Wam się spodoba.
    Format B2 (70/50 cm) w całości wykonany kredkami.
    14 maja 2015, 13:36 przez schemeck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Moje rysunki: https://www.facebook.com/schemeck.r…
    BMW M1 Procar –
    19 kwietnia 2015, 13:37 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 Procar –
    29 listopada 2014, 12:24 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 ProCar – Jak dla mnie najpiękniejsze BMW w historii.
    Jak dla mnie najpiękniejsze BMW w historii.
    23 października 2014, 21:15 przez Mckubol (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 164 ProCar – Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

    Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
    Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
    Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

    Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    14 września 2014, 12:20 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW E36 – BMW E36 328i
świeżo po SPA lakieru.
ProCar Detailing Studio.
    BMW E36 328i
    świeżo po SPA lakieru.
    ProCar Detailing Studio.
    23 sierpnia 2014, 21:44 przez bike3r (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: Własne zdjęcie