Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    Wlepka || Fele 17" BORBET – Felgi do e36, kolor biały pod auto "alpinweiss 3" i czarny z porshe panamery.
    Felgi do e36, kolor biały pod auto "alpinweiss 3" i czarny z porshe panamery.
    23 lutego 2013, 14:41 przez misiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Porshe & Mercedes –
    27 listopada 2012, 16:34 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Leon 1.9 TDI 248 KM , 500 Nm by WRCKlaki – Leoniasty Kumpla Part II Plus Opis :
[Z POLSKI]
MODY;
-Turbosprezarka GT 2260
-wyspawany kolektor rurowy (Kwasiak)
-DP 3 cale
-wydech By EVO 2.75 cala przelot
-sportowy filtr powietrza dolot by MY.:)
-intercooler coostom
- Zawieszenie Gwint H&R & dystanse 15
- zmiana hebli na porshe czterotloczek plus tarcze naweglane ATE
-plyn hamulcowy EBC Racing
-czarne wykonczenia wnetrza cupra R
dalsze plany.......
zima nowe felgi niestety juz 18 cali powod polska zima Itp...
wydajniejsze pompki ,wałek i chłodzenie
    Leoniasty Kumpla Part II Plus Opis :
    [Z POLSKI]
    MODY;
    -Turbosprezarka GT 2260
    -wyspawany kolektor rurowy (Kwasiak)
    -DP 3 cale
    -wydech By EVO 2.75 cala przelot
    -sportowy filtr powietrza dolot by MY.:)
    -intercooler coostom
    - Zawieszenie Gwint H&R & dystanse 15
    - zmiana hebli na porshe czterotloczek plus tarcze naweglane ATE
    -plyn hamulcowy EBC Racing
    -czarne wykonczenia wnetrza cupra R
    dalsze plany.......
    zima nowe felgi niestety juz 18 cali powod polska zima Itp...
    wydajniejsze pompki ,wałek i chłodzenie
    1 listopada 2012, 18:49 przez fiozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Porshe to Porshe, ale zdjęcie... – zrobiło na mnie mega wrażenie
    Zrobiło na mnie mega wrażenie
    14 października 2012, 2:09 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Porshe GT3 RS 4.0 – i Nissan GT-R sie chowa
    I Nissan GT-R sie chowa
    18 września 2012, 6:57 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porshe 944 –
    23 lipca 2012, 10:40 przez yan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porshe 944 –
    23 lipca 2012, 10:38 przez yan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porshe Cayenne –
    21 czerwca 2012, 20:55 przez Drifter_Paciu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Historia VW – Na pewno nie dowiesz się z serwisu internetowego firmy Volkswagen, że "samochód dla mas" swoje początki zawdzięcza Adolfowi Hitlerowi.
 Po I-wszej Wojnie Światowej Niemiecka gospodarka była bliska upadku, co spowodowało, że ceny samochodów były bardzo wysokie.Co za tym idzie większość społeczeństwa nie mogła sobie pozwolić na własny środek lokomocji jakim był samochód. W roku 1933 na Berlińskiej wystawie samochodów przemówił A. Hitler wysuwając pomysł stworzenia nowego i taniego samochodu dla mas.

 W tym samym jeszcze roku A. Hitler spotkał się z Ferdinandem Porche i przekazał mu podstawowe specyfikacje nowego samochodu który ma posiadać: maksymalną prędkość 100 km/h, spalać mniej niż 7l/100km i powinien pomieścić 2 dorosłe osoby z trójką dzieci. Podał mu również pomysł i prawdopodobnie podał mu także odręczny szkic (już wtedy sylwetka podobna była do "garbusa"). Prototyp miał być wybudowany przez fabrykę Daimler-Benz.
 W 1937, utworzono Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH, po roku nazwę zmieniono na Volkswagenwerk GmbH. A w roku 1938 A. Hitler otworzył fabrykę Volksvagena mieszczącą się w Wolfsburgu - produkowano tam KdF-wagen (kraft durch freude co oznaczało "siła poprzez zabawę"). Niestety wyprodukowano tylko kilka sztuk, w zamian rozpoczęto produkować samochody bojowe Schwimmwagen i Kommandeurwagen oparte na tej samej konstrukcji.
 Dopiero później odkryto to, że A. Hitler zaplanował to od początku, dodał on tylko małe zmiany do projektu Porshe (pojazd ten mógł pomieścić 3 mężczyzn, karabin maszynowy i amunicję.
 Po zakończeniu II Wojny Światowej, Anglicy przejęli fabrykę Volkswagen, w tym samym czasie zmienili nazwę samochodu z KdF-Wagen na Beetle. Po czasie rząd brytyjski chciał przekazać władzę nad fabryką wpierw dla Ford Motor Company później francuskiemu rządowi, na końcu firmie Fiat - niestety wszyscy odmówili - bojąc się start. 
 Nie mieli więc wyboru i oddali fabrykę w zaufaniu niemieckiemu rządowi. Volkswagen "garbus" stał się najlepiej sprzedającym się samochodem na świecie do dziś - sprzedano 21 milionów sztuk. 
 Logo VW zostało zaprojektowane przez Franza Xaviera Reimspiess, pracownika Porsche - wygrał konkurs na najlepsze logo, a zarazem zdobył główna nagrodę w wysokości 100 Reichsmarks (około 1.000 zł).
    Na pewno nie dowiesz się z serwisu internetowego firmy Volkswagen, że "samochód dla mas" swoje początki zawdzięcza Adolfowi Hitlerowi.
    Po I-wszej Wojnie Światowej Niemiecka gospodarka była bliska upadku, co spowodowało, że ceny samochodów były bardzo wysokie.Co za tym idzie większość społeczeństwa nie mogła sobie pozwolić na własny środek lokomocji jakim był samochód. W roku 1933 na Berlińskiej wystawie samochodów przemówił A. Hitler wysuwając pomysł stworzenia nowego i taniego samochodu dla mas.

    W tym samym jeszcze roku A. Hitler spotkał się z Ferdinandem Porche i przekazał mu podstawowe specyfikacje nowego samochodu który ma posiadać: maksymalną prędkość 100 km/h, spalać mniej niż 7l/100km i powinien pomieścić 2 dorosłe osoby z trójką dzieci. Podał mu również pomysł i prawdopodobnie podał mu także odręczny szkic (już wtedy sylwetka podobna była do "garbusa"). Prototyp miał być wybudowany przez fabrykę Daimler-Benz.
    W 1937, utworzono Gesellschaft zur Vorbereitung des Deutschen Volkswagens mbH, po roku nazwę zmieniono na Volkswagenwerk GmbH. A w roku 1938 A. Hitler otworzył fabrykę Volksvagena mieszczącą się w Wolfsburgu - produkowano tam KdF-wagen (kraft durch freude co oznaczało "siła poprzez zabawę"). Niestety wyprodukowano tylko kilka sztuk, w zamian rozpoczęto produkować samochody bojowe Schwimmwagen i Kommandeurwagen oparte na tej samej konstrukcji.
    Dopiero później odkryto to, że A. Hitler zaplanował to od początku, dodał on tylko małe zmiany do projektu Porshe (pojazd ten mógł pomieścić 3 mężczyzn, karabin maszynowy i amunicję.
    Po zakończeniu II Wojny Światowej, Anglicy przejęli fabrykę Volkswagen, w tym samym czasie zmienili nazwę samochodu z KdF-Wagen na Beetle. Po czasie rząd brytyjski chciał przekazać władzę nad fabryką wpierw dla Ford Motor Company później francuskiemu rządowi, na końcu firmie Fiat - niestety wszyscy odmówili - bojąc się start.
    Nie mieli więc wyboru i oddali fabrykę w zaufaniu niemieckiemu rządowi. Volkswagen "garbus" stał się najlepiej sprzedającym się samochodem na świecie do dziś - sprzedano 21 milionów sztuk.
    Logo VW zostało zaprojektowane przez Franza Xaviera Reimspiess, pracownika Porsche - wygrał konkurs na najlepsze logo, a zarazem zdobył główna nagrodę w wysokości 100 Reichsmarks (około 1.000 zł).
    8 czerwca 2012, 15:14 przez vagpl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ładne połączenie!? – Ładne połączenie!?Chyba Porshe no i resztę sami znacie...
    Ładne połączenie!?Chyba Porshe no i resztę sami znacie...
    19 maja 2012, 8:33 przez Areken (PW) | Do ulubionych | Skomentuj