Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 62 takie materiały
    VW Bora – Moja własna.. Niezbyt popularny model ale moim zdaniem to jest zaletą
    Moja własna.. Niezbyt popularny model ale moim zdaniem to jest zaletą
    6 marca 2013, 0:00 przez LewLechistanu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    moje

    Ford Mustang – Trochę Informacji: 
Ford Mustang to popularny (uważany wręcz za kultowy) amerykański samochód osobowy. Pierwsza generacja Mustanga była bazowana na modelu Falcon. Pierwszy egzemplarz samochodu, biały kabriolet z czarnymi elementami wystroju zjechał z linii produkcyjnej w Deaborn w stanie Michigan 9 marca 1964 roku. Premiera Forda Mustanga odbyła się na targach New York World's Fair 17 kwietnia 1964. Transmisja telewizyjna premiery została wyemitowana przez 3 amerykańskie stacje telewizyjne 19 kwietnia tego samego roku.
    Trochę Informacji:
    Ford Mustang to popularny (uważany wręcz za kultowy) amerykański samochód osobowy. Pierwsza generacja Mustanga była bazowana na modelu Falcon. Pierwszy egzemplarz samochodu, biały kabriolet z czarnymi elementami wystroju zjechał z linii produkcyjnej w Deaborn w stanie Michigan 9 marca 1964 roku. Premiera Forda Mustanga odbyła się na targach New York World's Fair 17 kwietnia 1964. Transmisja telewizyjna premiery została wyemitowana przez 3 amerykańskie stacje telewizyjne 19 kwietnia tego samego roku.
    23 lutego 2013, 22:50 przez matio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Renault Fuego - Charseria samochodów wyjątkowych – W roku 1980 świat ujrzał to cudeńko. Samochód z charakterystycznym czarnym plastikowym pasem bocznym idącym od świateł przednich do tylnych. Światło dzienne ujrzał bowiem wtedy pierwszy Renault Fuego. Pojawił się i świat go pokochał. Ogółem wyprodukowano ponad 220 000 egzemplarzy tego modelu, co jak dla auta sportowego to wynik imponujący. Fuego to znaczy po Hiszpańsku ogień. Nazwa zapożyczona od aktywnego wulkanu znajdującego się w Hszpanii. Miała się kojarzyć z dynamiką. I o ile o podstawowej wersji 1,4 o mocy 64 KM nie można powiedzieć, że była Fuego, o tyle o topowej 1,6 turbo o mocy 133 koni można śmiało rzec, że była Fuego. Auto przyspieszało do 100 km/h w około 9 sekund (wtedy Ferrari 308 GTB przyspieszało w 7 sekund do setki), więc było żwawe. I dość tanie. Kosztowało tyle co popularny model 18. Za design nadwozia odpowiadali szef Service Style Automobile Renault (dział designu), Gaston Juchet oraz nowy designer Robert Opron, który do Renault trafił wprost z firmy Citroen, gdzie projektował m.in. model SM i CX. O ile auta sportowe były proste i skromnie wyposażone (liczyła się moc) o tyle Fuego kusiło luksusem. W topowej wersji kusiło sprzętem grającym Philipsa (radio 1 din + wzmacniacz z equalizerem 1 din). Klimatyzacja, zamek centralny, elektrycznie podnoszone szyby, elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka czy skórzana (lub pół skórzana) tapicerka były standardem w wersji GTX (tylko silniki 1,6 Turbo i 2000). Jednak nawet i najsłabsze autka można było całkiem nieźle wyposażyć (w standardzie było wspomaganie kierownicy i centralny zamek w przypadku silnika 1,4). I to wszystko było dostępne w roku 1980...
    W roku 1980 świat ujrzał to cudeńko. Samochód z charakterystycznym czarnym plastikowym pasem bocznym idącym od świateł przednich do tylnych. Światło dzienne ujrzał bowiem wtedy pierwszy Renault Fuego. Pojawił się i świat go pokochał. Ogółem wyprodukowano ponad 220 000 egzemplarzy tego modelu, co jak dla auta sportowego to wynik imponujący. Fuego to znaczy po Hiszpańsku ogień. Nazwa zapożyczona od aktywnego wulkanu znajdującego się w Hszpanii. Miała się kojarzyć z dynamiką. I o ile o podstawowej wersji 1,4 o mocy 64 KM nie można powiedzieć, że była Fuego, o tyle o topowej 1,6 turbo o mocy 133 koni można śmiało rzec, że była Fuego. Auto przyspieszało do 100 km/h w około 9 sekund (wtedy Ferrari 308 GTB przyspieszało w 7 sekund do setki), więc było żwawe. I dość tanie. Kosztowało tyle co popularny model 18. Za design nadwozia odpowiadali szef Service Style Automobile Renault (dział designu), Gaston Juchet oraz nowy designer Robert Opron, który do Renault trafił wprost z firmy Citroen, gdzie projektował m.in. model SM i CX. O ile auta sportowe były proste i skromnie wyposażone (liczyła się moc) o tyle Fuego kusiło luksusem. W topowej wersji kusiło sprzętem grającym Philipsa (radio 1 din + wzmacniacz z equalizerem 1 din). Klimatyzacja, zamek centralny, elektrycznie podnoszone szyby, elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka czy skórzana (lub pół skórzana) tapicerka były standardem w wersji GTX (tylko silniki 1,6 Turbo i 2000). Jednak nawet i najsłabsze autka można było całkiem nieźle wyposażyć (w standardzie było wspomaganie kierownicy i centralny zamek w przypadku silnika 1,4). I to wszystko było dostępne w roku 1980...
    29 stycznia 2013, 15:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Są tu fani takiego sportu? – Moto Trial to w Polsce sport trochę mniej popularny, ale bardzo fajny.
    Moto Trial to w Polsce sport trochę mniej popularny, ale bardzo fajny.
    23 stycznia 2013, 13:28 przez Danio165 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan Lauler – Nigdy nie widziałem tego samochodu na głównej. Jest to mało popularny samochód, ale mógł godnie walczyć z Mercedesami. W latach 1980-1985 uchodził za samochód luksusowy.
    Nigdy nie widziałem tego samochodu na głównej. Jest to mało popularny samochód, ale mógł godnie walczyć z Mercedesami. W latach 1980-1985 uchodził za samochód luksusowy.
    9 listopada 2012, 23:24 przez zygii (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ford Crown Victoria – Tego samochodu chyba tu jeszcze nie było. Jest to chyba najbardziej popularny pojazd na ulicach NY. Model forda Crown Victoria produkowany był przez 32 lata, a jego produkcja została zakończona 15 września 2011 roku. Od 1998 roku z taśmy produkcyjnej wyjeżdżał z jednostką napędową o pojemności 4.6 litra i jak wszystkie poprzednie wersje posiadał silnik V8 który miał od 225 do 250 km.
    Tego samochodu chyba tu jeszcze nie było. Jest to chyba najbardziej popularny pojazd na ulicach NY. Model forda Crown Victoria produkowany był przez 32 lata, a jego produkcja została zakończona 15 września 2011 roku. Od 1998 roku z taśmy produkcyjnej wyjeżdżał z jednostką napędową o pojemności 4.6 litra i jak wszystkie poprzednie wersje posiadał silnik V8 który miał od 225 do 250 km.
    28 lipca 2012, 18:18 przez Statyk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Drifting – Drifting coraz bardziej popularny sport motoryzacyjny lecz nie wiele osób wie ,że mamy w Polsce jednych z najlepszych drifterów w Europie
    Drifting coraz bardziej popularny sport motoryzacyjny lecz nie wiele osób wie ,że mamy w Polsce jednych z najlepszych drifterów w Europie
    12 kwietnia 2012, 12:39 przez Matheo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jego produkcję rozpoczęto w 1996r. a zakończono 2002r. przy pojemnośći silnika niespełna 50 ccm uzyskuje on moc do 5,5 km/h, a jego moc maksymalna to teoretycznie 50km/h, (ale w praktyce ponad 90 km).Moc uzyskano za pomocą jednego pierścienia na tłoku i zwiększenia kompresji. Wygląd mi sie prywatnie bardzo podoba ale to już kwestia gustu. Mam takiego i uwierzcie mi dzwiękiem z silnika zupełnie nie przypomina klasyczniego simsona s51. Sory za jakość filmu ale jest to bardzo mało popularny model i mało jest filmów na jego temat.
    1 kwietnia 2012, 12:24 przez bodzioGT (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    R4 prawie jak V konkurs – Zapewniam wam wszystkim, że ten mało popularny koreańczyk brzmi jak rasowy sportowy klasyk jedynie dzięki wydechowi z stali kwasoodpornej.

Dane:
1499ccm 
rzędowa 4
ok. 80KM 123Nm/5000obr
głowica SOHC
    Zapewniam wam wszystkim, że ten mało popularny koreańczyk brzmi jak rasowy sportowy klasyk jedynie dzięki wydechowi z stali kwasoodpornej.

    Dane:
    1499ccm
    rzędowa 4
    ok. 80KM 123Nm/5000obr
    głowica SOHC
    1 kwietnia 2012, 17:27 przez szczerbus9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Przekrój auta - Fiat 500 – Fiat 500 jest następcą modelu Fiat 500 Topolino (1936-1955). Wziął swoją nazwę od pojemności dwucylindrowego chłodzonego powietrzem silnika wynoszącej niemal 500 cm³ (początkowo dokładnie 479). Silnik ten miał moc 13,5 KM w pierwszym roku produkcji oraz 15 KM w kolejnych. Model był następcą Fiata Topolino (tzw. myszki). Samochód był bardzo popularny głównie na południu Włoch, gdzie nabywała go przeważnie biedniejsza część społeczeństwa. Konstrukcja silnika wynikała z włoskich przepisów podatkowych uzależnionych od liczby cylindrów silnika.
    Fiat 500 jest następcą modelu Fiat 500 Topolino (1936-1955). Wziął swoją nazwę od pojemności dwucylindrowego chłodzonego powietrzem silnika wynoszącej niemal 500 cm³ (początkowo dokładnie 479). Silnik ten miał moc 13,5 KM w pierwszym roku produkcji oraz 15 KM w kolejnych. Model był następcą Fiata Topolino (tzw. myszki). Samochód był bardzo popularny głównie na południu Włoch, gdzie nabywała go przeważnie biedniejsza część społeczeństwa. Konstrukcja silnika wynikała z włoskich przepisów podatkowych uzależnionych od liczby cylindrów silnika.
    25 lutego 2012, 9:12 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj