Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 149 takich materiałów
    Warszawa i Poldek – Piękne połączenie, wszystko co Polskie to piękne, chodzi mi w szczególności o maszyny
    Piękne połączenie, wszystko co Polskie to piękne, chodzi mi w szczególności o maszyny
    26 lipca 2013, 8:15 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Poldek Policyjny – Uważaj na niego!
    Uważaj na niego!
    10 lipca 2013, 14:22 przez Dimi98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Polonez – Podobny Poldek jest u sąsiada stoi i gnije od 2 latek postanowiłem go kupić lecz dziadek powiedział że jestem za młody (Mam 22 lat) i nie tak szybko mam poczekać 6 lat, bo to FSO z historią nie powiedział jaką gdy zaproponowałem 9tyś był przy swoim
    Podobny Poldek jest u sąsiada stoi i gnije od 2 latek postanowiłem go kupić lecz dziadek powiedział że jestem za młody (Mam 22 lat) i nie tak szybko mam poczekać 6 lat, bo to FSO z historią nie powiedział jaką gdy zaproponowałem 9tyś był przy swoim
    7 lipca 2013, 17:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Poldek Caro –
    4 lipca 2013, 22:26 przez kamis1122 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Poldek – Mój VT Poldka który utrzymuje się w top 1 miesiąca
    Mój VT Poldka który utrzymuje się w top 1 miesiąca
    23 czerwca 2013, 20:24 przez shater (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    To się nazywa Poldek – Super Sprint P-śl 2011
    Super Sprint P-śl 2011
    13 czerwca 2013, 10:45 przez Morello (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    MDS

    Polonez Sedan – Już od pierwszych lat produkcji, próbowano wprowadzić nowe osobowe wersje nadwoziowe - kombi i sedana. Udało to się dopiero po dwudziestu latach produkcji, kiedy Poldek się zestarzał, wówczas w 1996 do produkcji wszedł model Atu (sedan), a w 2000 kombi. Nim się to jednak stało, powstać musiały prototypy, o których tutaj mowa. 
 Na początku lat osiemdziesiątych, modne stały się nadwozia z wyraźnie zaakcentowanym bagażnikiem - trójbryłowe, określane czasem mianem "tre volumi", w którym poszczególne części auta (komora silnika, kabina pasażerska i bagażnik) są osobnymi bryłami. Prototyp Poloneza, z takim właśnie nadwoziem, powstał około 1983 roku w FSO. Nie posiadam niestety bliższych informacji o tym samochodzie, podobno było kilka wersji, niektóre zaprojektowane przez Włochów. Prace nad sedanem jednak przerwano pod koniec lat osiemdziesiątych. Powstało też trochę czterodrwiowych "samoróbek".
    Już od pierwszych lat produkcji, próbowano wprowadzić nowe osobowe wersje nadwoziowe - kombi i sedana. Udało to się dopiero po dwudziestu latach produkcji, kiedy Poldek się zestarzał, wówczas w 1996 do produkcji wszedł model Atu (sedan), a w 2000 kombi. Nim się to jednak stało, powstać musiały prototypy, o których tutaj mowa.
    Na początku lat osiemdziesiątych, modne stały się nadwozia z wyraźnie zaakcentowanym bagażnikiem - trójbryłowe, określane czasem mianem "tre volumi", w którym poszczególne części auta (komora silnika, kabina pasażerska i bagażnik) są osobnymi bryłami. Prototyp Poloneza, z takim właśnie nadwoziem, powstał około 1983 roku w FSO. Nie posiadam niestety bliższych informacji o tym samochodzie, podobno było kilka wersji, niektóre zaprojektowane przez Włochów. Prace nad sedanem jednak przerwano pod koniec lat osiemdziesiątych. Powstało też trochę czterodrwiowych "samoróbek".
    11 czerwca 2013, 16:47 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Poldek Borewicz –
    10 czerwca 2013, 15:07 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Poldek –
    1 czerwca 2013, 21:37 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Napotkany w Bytomiu – Poldek
    Poldek
    1 maja 2013, 18:48 przez ~Flip9893 | Do ulubionych | Skomentuj