Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Rzekomo tajne, do którego dostęp miało niewielu. Materiał video jest długi, pokrywa niemal cała gamę modeli Hondy od lat 70, plus koncepty i pojazdy wyścigowe.
    Pokrywa zaworów – W moim Fordzie Mondeo mk1.
    W moim Fordzie Mondeo mk1.
    126p z okolic Bielska-Białej – Mój maluszek, który może się pochwalić tegorocznym podbiciem Włoch a dokładnie Wenecji i jej okolic.  Jeżeli chodzi o silnik: Miska i pokrywa Abarth, liczony wydech Abarth, oraz przerobiony gaźnik Po kapitalnym remoncie blacharsko-lakierniczym itp.
    Mój maluszek, który może się pochwalić tegorocznym podbiciem Włoch a dokładnie Wenecji i jej okolic. Jeżeli chodzi o silnik: Miska i pokrywa Abarth, liczony wydech Abarth, oraz przerobiony gaźnik Po kapitalnym remoncie blacharsko-lakierniczym itp.
    14 grudnia 2015, 2:20 przez leniwiec2222 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne

    Flokowanie – Pokrywa zaworów BMW 7 E32. Będzie się pięknie prezentować pod maską.
    Pokrywa zaworów BMW 7 E32. Będzie się pięknie prezentować pod maską.
    26 stycznia 2015, 10:40 przez djsilo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Zjawin Garaż

    Honda & Nissan – -EG "skromnym" K24 pod pokrywą moc 3XX KM
-Skyline GTR R33 400 KM
    -EG "skromnym" K24 pod pokrywą moc 3XX KM
    -Skyline GTR R33 400 KM
    YAMAHA XJ900 – Zmiana koloru silnika na czarny. Pokrywa zaworów gotowa, jeszcze żeberka cylindra wypolerować i dekielki, a będzie malinka.
    Zmiana koloru silnika na czarny. Pokrywa zaworów gotowa, jeszcze żeberka cylindra wypolerować i dekielki, a będzie malinka.
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Civic z Polski – Silnik B18C+ 
skrzynia S80 + 3,4,5 bieg M-factory + szpera KAAZ
nadwozie obspawane, odchudzone, prosta klatka bezpieczeństwa, maska, błotniki, burta z laminatu waga 930kg z połową baku. 
Zawieszenie - twardsze amory + sprężyny -60mm, stabilizatory przód 26mm, tył 24mm
hamulce przód 282mm, tył 260mm + korektor siły hamowania Willwood + hydrauliczny ręczny, przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa 1calowa.
Parę detali z karbonu jak lusterka, panel, pokrywa świec, osłona filtra.

Moc: 227,8 KM
NM: 220
    Silnik B18C+
    skrzynia S80 + 3,4,5 bieg M-factory + szpera KAAZ
    nadwozie obspawane, odchudzone, prosta klatka bezpieczeństwa, maska, błotniki, burta z laminatu waga 930kg z połową baku.
    Zawieszenie - twardsze amory + sprężyny -60mm, stabilizatory przód 26mm, tył 24mm
    hamulce przód 282mm, tył 260mm + korektor siły hamowania Willwood + hydrauliczny ręczny, przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa 1calowa.
    Parę detali z karbonu jak lusterka, panel, pokrywa świec, osłona filtra.

    Moc: 227,8 KM
    NM: 220
    Pokrywa silnika – Według mnie, wygląda to bardzo ciekawie.
    Według mnie, wygląda to bardzo ciekawie.
    30 września 2014, 20:47 przez Emciak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)