Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 66 takich materiałów
    Pamiętacie ten odcinek? – Top Gear i "Pociąg GTI" Jeremy'ego Clarkson'a.
    Top Gear i "Pociąg GTI" Jeremy'ego Clarkson'a.
    8 października 2013, 9:26 przez Secretive (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Dzisiaj – idąc na pociąg zauważyłem pięknie zrobione Bravo
    Idąc na pociąg zauważyłem pięknie zrobione Bravo
    24 września 2013, 20:15 przez bartek5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    21 sierpnia 2013, 12:24 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Road train – Australijski ,,pociąg drogowy". To jest dopiero skład.
    Australijski ,,pociąg drogowy". To jest dopiero skład.
    2 czerwca 2013, 3:07 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kierowca na szczęście zwiał i nikogo poza nim w aucie nie było.
    5 maja 2013, 22:16 przez ~chivas | Do ulubionych | Skomentuj
    17 kwietnia 2013, 14:55 przez forgor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pociąg drogowy Australia – Stefan cofnij,przejechaliśmy zjazd :D
    Stefan cofnij,przejechaliśmy zjazd :D
    3 marca 2013, 17:21 przez Ramirez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Katherine Road

    WLEPKA – Drogowy pociąg
    Drogowy pociąg
    22 lutego 2013, 10:59 przez LoniczekR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pociągu maluch – Nie ma jak mieć własny pociąg
    Nie ma jak mieć własny pociąg
    10 lutego 2013, 15:12 przez ~cino45 | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Type 57SC Atlantic - Charseria samochodów wyjątkowych – W tym aucie o niczym nie zapomniano - gdzie i na co się nie spojrzy, tam jest ślicznie. Kierunkowskazy? Proszę bardzo. Lampy przednie? Zróbmy szałowe. Lampy tylne? Wyprzedźmy o 3 czy 4 epoki nasze czasy. Wydech? Ok - będzie cudny. Zegary? Zróbmy inne niż ma każdy. Wloty powietrza? Zróbmy szałowe. Komora silnika? Zróbmy coś, czego nie ma nikt... Pamiętaj - w tamtych latach nie było giętych szyb - projektant musiał się napocić mocno, by to ominąć i wkomponować proste okna w obłą sylwetkę. Współczynnik oporu powietrza wynosił 0.212, co jest rewelacyjnym wynikiem nawet dziś!

Ale przejdźmy do konkretów. Samochód zaprojektował syn założyciela Jean Bugatti, który zginął w sierpniu 1939 podczas jazd próbnych wyścigowa wersją Typ 57G Tank.

Dane techniczne:

Ogólne:
Model: Typ 57SC Atlantic
Lata produkcji: 1936 - 1939
Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 3 (jeden potrącił pociąg)
Projekt nadwozia: Jean Bugatti, Joseph Walter
Masa własna: 953 kg

Opony:
Przód: 5.50 R 18
Tył: 6.50 R 18

Osiągi:
Prędkość maksymalna: 200 km/h
Moc maksymalna: 210 KM
0-100 km/h: 10,2 s

Napęd:
Typ silnika: R8
Pojemność: 3257 cm³
Napęd: tylna oś

Do dziś zachowały się na pewno:
1936 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57374 kolor błękitny
1937 Bugatti Type 57S Atlantic numer nadwozia 57473 kolor siwy (potrącony przez pociąg i odbudowany)
1938 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57591 kolor czarny

Plotka głosi, że gdzieś w opuszczonym garażu jest jeszcze czwarty Atlantic. Najcenniejszy - srebrny z pasami w kolorze flagi Francuskiej idącymi przez całe auto. Pierwszy z Atlanticów zbudowany przez Jeana Bugatti dla niego samego. Zatem warto poprzeglądać szopy i opuszczone garaże...

Samochód z numerem nadwozia 57374 został sprzedany na aukcji w 2009 roku cena? Skromne 30 000 000 $. Dziś wartość każdego z aut szacowana jest na 40 000 000 $. Jest to najdroższy samochód na świecie.

Pozostałe samochody opisywane w serii Tutaj
    W tym aucie o niczym nie zapomniano - gdzie i na co się nie spojrzy, tam jest ślicznie. Kierunkowskazy? Proszę bardzo. Lampy przednie? Zróbmy szałowe. Lampy tylne? Wyprzedźmy o 3 czy 4 epoki nasze czasy. Wydech? Ok - będzie cudny. Zegary? Zróbmy inne niż ma każdy. Wloty powietrza? Zróbmy szałowe. Komora silnika? Zróbmy coś, czego nie ma nikt... Pamiętaj - w tamtych latach nie było giętych szyb - projektant musiał się napocić mocno, by to ominąć i wkomponować proste okna w obłą sylwetkę. Współczynnik oporu powietrza wynosił 0.212, co jest rewelacyjnym wynikiem nawet dziś!

    Ale przejdźmy do konkretów. Samochód zaprojektował syn założyciela Jean Bugatti, który zginął w sierpniu 1939 podczas jazd próbnych wyścigowa wersją Typ 57G Tank.

    Dane techniczne:

    Ogólne:
    Model: Typ 57SC Atlantic
    Lata produkcji: 1936 - 1939
    Liczba wyprodukowanych egzemplarzy: 3 (jeden potrącił pociąg)
    Projekt nadwozia: Jean Bugatti, Joseph Walter
    Masa własna: 953 kg

    Opony:
    Przód: 5.50 R 18
    Tył: 6.50 R 18

    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 200 km/h
    Moc maksymalna: 210 KM
    0-100 km/h: 10,2 s

    Napęd:
    Typ silnika: R8
    Pojemność: 3257 cm³
    Napęd: tylna oś

    Do dziś zachowały się na pewno:
    1936 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57374 kolor błękitny
    1937 Bugatti Type 57S Atlantic numer nadwozia 57473 kolor siwy (potrącony przez pociąg i odbudowany)
    1938 Bugatti Type 57SC Atlantic numer nadwozia 57591 kolor czarny

    Plotka głosi, że gdzieś w opuszczonym garażu jest jeszcze czwarty Atlantic. Najcenniejszy - srebrny z pasami w kolorze flagi Francuskiej idącymi przez całe auto. Pierwszy z Atlanticów zbudowany przez Jeana Bugatti dla niego samego. Zatem warto poprzeglądać szopy i opuszczone garaże...

    Samochód z numerem nadwozia 57374 został sprzedany na aukcji w 2009 roku cena? Skromne 30 000 000 $. Dziś wartość każdego z aut szacowana jest na 40 000 000 $. Jest to najdroższy samochód na świecie.

    Pozostałe samochody opisywane w serii Tutaj
    31 stycznia 2013, 13:06 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)