Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Dobrze że Pirelli nie produkuje prezerwatyw –
    8 lipca 2013, 18:57 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Audi R8 GT Czerwony mat – Witam z góry przepraszam za jakość bo nie miałem skanera a zdjęcie telefonem robiłem i to musiałem kombinować bo ołówek z tła się odbijał przy flashu. Przerysowałem z tapety ze wszystkimi szczegółami, opony Pirelli P ZERO (to taka ciekawostka). Mile widziana szczera ocena oraz komentarz. A i zajęło mi to ok 12 godzin i zapewniam że w rzeczywistości o wiele lepiej wygląda. Pozdrawiam.
W "źródle obrazka" podaję link do Podglądu zdjęcia.
    Witam z góry przepraszam za jakość bo nie miałem skanera a zdjęcie telefonem robiłem i to musiałem kombinować bo ołówek z tła się odbijał przy flashu. Przerysowałem z tapety ze wszystkimi szczegółami, opony Pirelli P ZERO (to taka ciekawostka). Mile widziana szczera ocena oraz komentarz. A i zajęło mi to ok 12 godzin i zapewniam że w rzeczywistości o wiele lepiej wygląda. Pozdrawiam.
    W "źródle obrazka" podaję link do Podglądu zdjęcia.
    Testy nowej sportowej "pięćsetki" – Prototyp na zdjęciu jest jeszcze bardzo zamaskowany, ale mówi się że to będzie najszybsza wersja jaką kiedykolwiek zrobili. Takie ośiągi ma zapewnić śilnik 1750 Tbi Alfy Romeo o mocy 250 koni, montowany centralnie, zamiast tylniej kanapy. Napęd ma być na tył (jak widać na zdjęciu). Źeby ją odrużnić od Abarth-a 500 i esseesse z zewnątrz będzie miał detale amerykańskiej wersji fiata 500, oprócz tego poszerzone nadwożie i klatka bezpieczeństwa, no i agresywny wygląd. Niektóre elementy będą z włókna węglowego żeby miał jak najmiejszą wagę (mówi się o 875-900 kg), Zawieszenie będzie jecze bardziej sportowe, a opony są specyficzne do tego modelu, zrobione z współpracą z Pirelli.
Mówi się że Fiat zrobi tylko 250 takich egzemplarzy.
    Prototyp na zdjęciu jest jeszcze bardzo zamaskowany, ale mówi się że to będzie najszybsza wersja jaką kiedykolwiek zrobili. Takie ośiągi ma zapewnić śilnik 1750 Tbi Alfy Romeo o mocy 250 koni, montowany centralnie, zamiast tylniej kanapy. Napęd ma być na tył (jak widać na zdjęciu). Źeby ją odrużnić od Abarth-a 500 i esseesse z zewnątrz będzie miał detale amerykańskiej wersji fiata 500, oprócz tego poszerzone nadwożie i klatka bezpieczeństwa, no i agresywny wygląd. Niektóre elementy będą z włókna węglowego żeby miał jak najmiejszą wagę (mówi się o 875-900 kg), Zawieszenie będzie jecze bardziej sportowe, a opony są specyficzne do tego modelu, zrobione z współpracą z Pirelli.
    Mówi się że Fiat zrobi tylko 250 takich egzemplarzy.
    1 kwietnia 2013, 18:30 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ferrari F2012 – Silnik:	Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

Podwozie:		z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

Opony: Pirelli P Zero (slick)

Paliwo:	Shell V-Power

Olej: Shell Helix Ultra 

Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    Silnik: Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

    Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

    Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

    Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

    Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

    Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

    Opony: Pirelli P Zero (slick)

    Paliwo: Shell V-Power

    Olej: Shell Helix Ultra

    Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    14 grudnia 2012, 13:55 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    28 maja 2012, 21:40 przez pindzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti EB110 – Lata produkcji	1991-1994	1992-1995
Liczba egzemplarzy	95 sztuk	31 sztuk
Liczba egzemplarzy łącznie	126 sztuk
Silnik	V12 12-cylindrowy, turbodoładowanie 4 sprężarki IHI, 60 zaworowy, 5 zaworów na cylinder (czterosuwowy)
Pojemność skokowa	3499 cm³
Napęd	AWD
Moc maksymalna	404 kW (550 KM) przy 8000 obr/min	441 kW (600 KM) przy 8250 obr/min
Stopień sprężania	7.8:1
Max. moment obr.	(611 Nm) przy 4200 obr/min	(650 Nm) przy 4200 obr/min
Układ zaworów	DOHC, łańcuch, 5 zaworów na cylinder, podwójny wałek rozrządu
Skrzynia biegów	6-biegowa manualna
Rozstaw osi	2550 mm
Wymiary D x S x W	4400 x 1940 x 1115 mm
Masa własna	1620 kg	1480 kg
Rozmiar kół / ogumienie	(felgi BBS) przód: 245/40 ZR 18 Pirelli
tył: 325/30ZR-18 Pirelli
Rozmiar tarcz hamulcowych	wentylowane hamulce tarczowe Brembo, średnica tarcz - (przód: Ø 360 mm / tył: Ø 330 mm)
0-100 km/h	3,4 s	3,2 s
0-160 km/h	7,0 s	6,4 s
Prędkość maksymalna	342 km/h	350 km/h
Zużycie paliwa	17,3l - 30,0l / 100 km
    Lata produkcji 1991-1994 1992-1995
    Liczba egzemplarzy 95 sztuk 31 sztuk
    Liczba egzemplarzy łącznie 126 sztuk
    Silnik V12 12-cylindrowy, turbodoładowanie 4 sprężarki IHI, 60 zaworowy, 5 zaworów na cylinder (czterosuwowy)
    Pojemność skokowa 3499 cm³
    Napęd AWD
    Moc maksymalna 404 kW (550 KM) przy 8000 obr/min 441 kW (600 KM) przy 8250 obr/min
    Stopień sprężania 7.8:1
    Max. moment obr. (611 Nm) przy 4200 obr/min (650 Nm) przy 4200 obr/min
    Układ zaworów DOHC, łańcuch, 5 zaworów na cylinder, podwójny wałek rozrządu
    Skrzynia biegów 6-biegowa manualna
    Rozstaw osi 2550 mm
    Wymiary D x S x W 4400 x 1940 x 1115 mm
    Masa własna 1620 kg 1480 kg
    Rozmiar kół / ogumienie (felgi BBS) przód: 245/40 ZR 18 Pirelli
    tył: 325/30ZR-18 Pirelli
    Rozmiar tarcz hamulcowych wentylowane hamulce tarczowe Brembo, średnica tarcz - (przód: Ø 360 mm / tył: Ø 330 mm)
    0-100 km/h 3,4 s 3,2 s
    0-160 km/h 7,0 s 6,4 s
    Prędkość maksymalna 342 km/h 350 km/h
    Zużycie paliwa 17,3l - 30,0l / 100 km
    25 maja 2012, 19:46 przez ~DooLaaR | Do ulubionych | Skomentuj
    Challenger SRT8 – Zamiast fabrycznych felg wstawiono 22-calowe czarne obręcze o szerokości 9,0” z przodu i 10,0” z tyłu. Opony na osi kierowanej mają rozmiar 265/35, a gumy z tyłu – 295/30. Wyprodukowała je firma Pirelli. Aby zmieściły się koła, trzeba było najpierw nieco rozgiąć błotnik
Pod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 Nm
Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: V8
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3
    Moc maksymalna: 608 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm
    Koła przednie: 9,0” x 22”
    Koła tylne: 10,0” x 22”
    Opony przednie: 265/35 R 22
    Opony tylne: 295/30 R 22

Masy i wymiary:

    Długość: 5022 mm
    Szerokość: 1923 mm
    Rozstaw osi: 2946 mm

Osiągi:

    Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
    Zamiast fabrycznych felg wstawiono 22-calowe czarne obręcze o szerokości 9,0” z przodu i 10,0” z tyłu. Opony na osi kierowanej mają rozmiar 265/35, a gumy z tyłu – 295/30. Wyprodukowała je firma Pirelli. Aby zmieściły się koła, trzeba było najpierw nieco rozgiąć błotnik
    Pod maską Challengera SRT8 fabrycznie zainstalowana była 8-cylindrowa widlasta jednostka Hemi o objętości skokowej 6,1 l. Miała ona moc 431 KM i maksymalny moment obrotowy 569 Nm. Według informacji silnik został rozwiercony do 7 l. Nie jestem jednak pewien, czy po prostu nie wymieniono motoru na 7-litrowy agregat z Corvette Z06. Tak czy inaczej teraz serce Dodge’a generuje moc 608 KM i moment obrotowy 638 Nm
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: V8
    Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
    Rozrząd: OHV, 2 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: ≈ 7000 cm3
    Moc maksymalna: 608 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: ≈ 86,86 KM/l
    Maksymalny moment obrotowy: 638 Nm
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 360 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 350 mm
    Koła przednie: 9,0” x 22”
    Koła tylne: 10,0” x 22”
    Opony przednie: 265/35 R 22
    Opony tylne: 295/30 R 22

    Masy i wymiary:

    Długość: 5022 mm
    Szerokość: 1923 mm
    Rozstaw osi: 2946 mm

    Osiągi:

    Prędkość maksymalna: ponad 300 km/h
    4 maja 2012, 22:18 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj