Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 37 takich materiałów
    Pirelli PZero Novitec –
    24 marca 2014, 15:15 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Wiedzieliście że – już istnieje 380 gatunków opon Pirelli P Zero?
    Już istnieje 380 gatunków opon Pirelli P Zero?
    11 marca 2014, 16:34 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje autko na wiosennych kołach – I co o tym myślicie?
Nowy nabytek oryginalne felgi Fiata w kolorze czarnym na oponach Pirelli P3000 155/65 R13
    I co o tym myślicie?
    Nowy nabytek oryginalne felgi Fiata w kolorze czarnym na oponach Pirelli P3000 155/65 R13
    2 marca 2014, 14:35 przez tommy1212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Pirelli – dobre gumy.
    Dobre gumy.
    8 lutego 2014, 14:43 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 126p – Następna fotka mojego Fiacika
Felga GTR 355 13" 5,5J 
PIRELLI P700-Z 165/55/13R
Hamulce z przodu to MIKODA GT
Zaciski Fiat Punto
Klocki BREMBO ( miękka mieszanka )
Zawieszenie to tylne amortyzatory i niższy resor włoski z odwróconymi oczami
    Następna fotka mojego Fiacika
    Felga GTR 355 13" 5,5J
    PIRELLI P700-Z 165/55/13R
    Hamulce z przodu to MIKODA GT
    Zaciski Fiat Punto
    Klocki BREMBO ( miękka mieszanka )
    Zawieszenie to tylne amortyzatory i niższy resor włoski z odwróconymi oczami
    5 listopada 2013, 23:17 przez altecsrs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Lamborghini Estoque – Lamborghini Estoque to jest samochód koncepcyjny zaprezentowany podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Paryżu w 2008 r.
Podobnie jak z pozostałymi modelami Lamborghini, nazwa Estoque także nawiązuje do świata byków. Oznacza miecz, który jest używany przez matadorów podczas walk na arenie.
Pod maską ma silnik z Gallardo (5,2l 560KM).
Jedna z najbardziej spektakularnych rzeczy w tym samochodzie są felgi: 22" z przodu (opony rygorystycznie Pirelli o rozmiarach 265/35) i 23" z tyłu (opony 315/30).
Najgorsze jest to że już od początku wiedziano, że Estoque nigdy nie wejdzie do seryjnej produkcji bo by stanowił konkurencję w samej grupy VW
    Lamborghini Estoque to jest samochód koncepcyjny zaprezentowany podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Paryżu w 2008 r.
    Podobnie jak z pozostałymi modelami Lamborghini, nazwa Estoque także nawiązuje do świata byków. Oznacza miecz, który jest używany przez matadorów podczas walk na arenie.
    Pod maską ma silnik z Gallardo (5,2l 560KM).
    Jedna z najbardziej spektakularnych rzeczy w tym samochodzie są felgi: 22" z przodu (opony rygorystycznie Pirelli o rozmiarach 265/35) i 23" z tyłu (opony 315/30).
    Najgorsze jest to że już od początku wiedziano, że Estoque nigdy nie wejdzie do seryjnej produkcji bo by stanowił konkurencję w samej grupy VW
    2 listopada 2013, 15:33 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Lamborghini LM002 – Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
LM002: wszedł do produkcji
LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
    Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
    Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

    Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
    zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
    LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
    LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
    LM002: wszedł do produkcji
    LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
    LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    26 października 2013, 15:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne/ostatnie 2 fotki z Google

    PIRELLI – P ZERO
    P ZERO
    2 sierpnia 2013, 0:41 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Countach – Może kogoś te dane zainteresują

Marka i model	Lamborghini Countach LP400
Okres produkcji	1974 - 1978
Długość (mm)	4140 mm
Szerokość (mm)	1890 mm
Wysokość (mm)	1070 mm
Rozstaw osi (mm)	2450 mm
Masa (kg)	1065 kg
Opony	Pirelli P7
Rozmiar kół pojazdu (mm)	przód: 205/70 VR 14
tył: 215/70 ZR 14
Napęd	na tył
Typ silnika	V12 24v
Pojemność skok. (cm³)	3919 cm ³
Skrzynia biegów (M/A)	5-biegowa (M)
Moc kW (KM)	276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
Moment obrotowy (Nm)	365 Nm przy 5000 obr / min.
Osiągi (s)
0-100 km/h (s)	5,6 s
0-1000 m (s)	25,2 s
Śr. zużycie paliwa	23 l/100 km
Prędkość maksymalna (km/h)	316 km/h
Stosunek masy do mocy (kg/KM)	2,84 kg/KM
Pojemność zbiornika paliwa (l)	120 l (2 x 60 l)
Pojemność bagażnika (l)	240 l
    Może kogoś te dane zainteresują

    Marka i model Lamborghini Countach LP400
    Okres produkcji 1974 - 1978
    Długość (mm) 4140 mm
    Szerokość (mm) 1890 mm
    Wysokość (mm) 1070 mm
    Rozstaw osi (mm) 2450 mm
    Masa (kg) 1065 kg
    Opony Pirelli P7
    Rozmiar kół pojazdu (mm) przód: 205/70 VR 14
    tył: 215/70 ZR 14
    Napęd na tył
    Typ silnika V12 24v
    Pojemność skok. (cm³) 3919 cm ³
    Skrzynia biegów (M/A) 5-biegowa (M)
    Moc kW (KM) 276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
    Moment obrotowy (Nm) 365 Nm przy 5000 obr / min.
    Osiągi (s)
    0-100 km/h (s) 5,6 s
    0-1000 m (s) 25,2 s
    Śr. zużycie paliwa 23 l/100 km
    Prędkość maksymalna (km/h) 316 km/h
    Stosunek masy do mocy (kg/KM) 2,84 kg/KM
    Pojemność zbiornika paliwa (l) 120 l (2 x 60 l)
    Pojemność bagażnika (l) 240 l
    31 lipca 2013, 0:45 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Dodge Challenger SRT-8 od CCG Automotive – Biało-zielony Dodge Challenger SRT-8, którego widzicie na zdjęciach jest wytworem niemieckiej firmy CCG Automotive. Auto charakteryzuje się nowym sportowym układem wydechowym, czarnymi koła Asanti w rozmiarze 22-cali (koła Pirelli Scorpion Zero), zmodyfikowanym zawieszeniem, akcentami ze skóry i alkantary i przede wszystkim drzwiami otwieranymi do góry.
Zmiany zaszły również pod maską. 7,0 l moto HEMI V8 generuje 600 KM i 638 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co spokojnie wystarcza na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 300 km/h. Niestety, tuner nie ujawnił czasu potrzebnego na przyspieszenie do pierwszej setki.
    Biało-zielony Dodge Challenger SRT-8, którego widzicie na zdjęciach jest wytworem niemieckiej firmy CCG Automotive. Auto charakteryzuje się nowym sportowym układem wydechowym, czarnymi koła Asanti w rozmiarze 22-cali (koła Pirelli Scorpion Zero), zmodyfikowanym zawieszeniem, akcentami ze skóry i alkantary i przede wszystkim drzwiami otwieranymi do góry.
    Zmiany zaszły również pod maską. 7,0 l moto HEMI V8 generuje 600 KM i 638 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co spokojnie wystarcza na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 300 km/h. Niestety, tuner nie ujawnił czasu potrzebnego na przyspieszenie do pierwszej setki.
    31 lipca 2013, 18:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj