Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 68 takich materiałów
    25 października 2013, 20:37 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    21 sierpnia 2013, 15:29 przez kosa123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Polski Demon – Supra Piotra Dobrowolskiego
Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h 

Turbo kit GREDDY T88H
Kute tłoki Powerhouse
kute korbowody Carillo
Większe zawory o 1mm
Podwójne sprężyny zaworowe
Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
HKS DLi
Greddy Racing BOV
Dwie pompy paliwa Walbro
Wtryski Siemens 1000cc
Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
Wydech Custom 4’’
Komputer AEM EMS
Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
Tarcze hamulcowe BREMBO ORO 
Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
Kute felgi alu CCW Competition
Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
Szpera TRD LSD
Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
Wskaźnik Greddy EGT gauge
Wskaźnik Greddy turbo gauge
Wskaźnik K&N AFR gauge
Filtr powietrza K&N
Wyścigowe pasy Sabelt
Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    Supra Piotra Dobrowolskiego
    Pobiła zacne 360km/h przy 1250km pali gumy jadąc 200 km/h

    Turbo kit GREDDY T88H
    Kute tłoki Powerhouse
    kute korbowody Carillo
    Większe zawory o 1mm
    Podwójne sprężyny zaworowe
    Wyścigowe wałki HKS 264 stopni
    HKS DLi
    Greddy Racing BOV
    Dwie pompy paliwa Walbro
    Wtryski Siemens 1000cc
    Potrójne karbonowe sprzęgło EXEDY
    Przedni intercooler GREDDY 4 rzędowy
    Wydech Custom 4’’
    Komputer AEM EMS
    Kontrola trakcji z F1 Racelogic Traction Control (uślizg 5%, 10%, 15% or 20%)
    Wyścigowe świece NGK Racing spark plugs
    Szerokopasmowa sonda NGK/NTK wideband O2 sensor
    Dwie pompy wody Aquamist water injection systems
    Tarcze hamulcowe BREMBO ORO
    Przewody hamulcowe Black Diamond (Teflon/steel)
    Kute felgi alu CCW Competition
    Opony 295/25 ZR 20 95Y Pilot Sport 2 - PS2 & 335/30 ZR 20 104Y N0 Pilot Sport 2 – PS2
    Szpera TRD LSD
    Zawieszenie regulowane TEIN Coilovers
    Wskaźnik Greddy EGT gauge
    Wskaźnik Greddy turbo gauge
    Wskaźnik K&N AFR gauge
    Filtr powietrza K&N
    Wyścigowe pasy Sabelt
    Wyścigowe fotele kubełkowe Sabelt
    Lakier Paint – PPG Custom 10 wartswowy z xyralic
    13 lipca 2013, 15:42 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Dobry pilot to podstawa ... –
    12 czerwca 2013, 20:41 przez dealer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Ferrari – Kto wie, że logo firmy pochodzi z emblematu, jaki miał na swoim samolocie pilot myśliwski z I wojny światowej. Enzo Ferrari, będący pod wrażeniem jego umiejętności, użył tego samego symbolu - czarnego rumaka, stojącego na dwóch tylnych nogach. Takiż koń jest też uważany za symbol szczęścia pochodzący z Włoch.
    Kto wie, że logo firmy pochodzi z emblematu, jaki miał na swoim samolocie pilot myśliwski z I wojny światowej. Enzo Ferrari, będący pod wrażeniem jego umiejętności, użył tego samego symbolu - czarnego rumaka, stojącego na dwóch tylnych nogach. Takiż koń jest też uważany za symbol szczęścia pochodzący z Włoch.
    22 maja 2013, 21:28 przez Phoboss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Michał Kościuszko pomimo otwartej maski stracił tylko 20s do wygrywającego Mikko Hirvonena
    Ps.umiejętności,zaufanie do pilota jaki również dobry pilot też są bardzo ważne
    13 kwietnia 2013, 15:10 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    1 kwietnia 2013, 17:28 przez FAZZY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Łoś – Zrekonstruowany w Mielcu polski bombowiec z 1934 roku. Rekonstrukcja była trudnym przedsięwzięciem ponieważ do naszych czasów nie zachował się żaden egzemplarz, ani dokumentacja techniczna. Konstruktorzy zmuszeni byli opierać się wyłącznie na archiwalnych zdjęciach samolotów.

PZL.37 Łoś to średni, dwusilnikowy bombowiec polskiej produkcji, o metalowej konstrukcji w układzie dolnopłata z podwoziem chowanym w locie. Oblot pierwszego prototypu miał miejsce w grudniu 1936 roku. W latach 1936-1939 wyprodukowano około 120 egzemplarzy. Załogę stanowiły cztery osoby: dowódca, pilot, strzelec, radiotelegrafista. Prędkość maksymalna wynosiła 412 km/h, a zasięg z pełnym ładunkiem bomb dochodził  do 2600 km. Łosie brały udział w lotach bojowych we wrześniu 1939 r., bombardując kolumny pancerne wroga. Na terenach zajętych przez Armię Czerwoną znalazło się kilka maszyn, trafiły one do instytutów badawczych Związku Radzieckiego i ośrodka badawczego Luftwaffe.
    Zrekonstruowany w Mielcu polski bombowiec z 1934 roku. Rekonstrukcja była trudnym przedsięwzięciem ponieważ do naszych czasów nie zachował się żaden egzemplarz, ani dokumentacja techniczna. Konstruktorzy zmuszeni byli opierać się wyłącznie na archiwalnych zdjęciach samolotów.

    PZL.37 Łoś to średni, dwusilnikowy bombowiec polskiej produkcji, o metalowej konstrukcji w układzie dolnopłata z podwoziem chowanym w locie. Oblot pierwszego prototypu miał miejsce w grudniu 1936 roku. W latach 1936-1939 wyprodukowano około 120 egzemplarzy. Załogę stanowiły cztery osoby: dowódca, pilot, strzelec, radiotelegrafista. Prędkość maksymalna wynosiła 412 km/h, a zasięg z pełnym ładunkiem bomb dochodził do 2600 km. Łosie brały udział w lotach bojowych we wrześniu 1939 r., bombardując kolumny pancerne wroga. Na terenach zajętych przez Armię Czerwoną znalazło się kilka maszyn, trafiły one do instytutów badawczych Związku Radzieckiego i ośrodka badawczego Luftwaffe.
    21 marca 2013, 22:30 przez nakat (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Suzuki Samurai wlepka – Samurai z silnikiem od poldka/125p 1,5l. mosty na sprężynach, fotele kubły i opony których marek nie pamiętam, tyle z grubszych modyfikacji. Terenówka brata, jeżdżę czasem jako pilot. sorry za jakość ale miałem tylko tele
    Samurai z silnikiem od poldka/125p 1,5l. mosty na sprężynach, fotele kubły i opony których marek nie pamiętam, tyle z grubszych modyfikacji. Terenówka brata, jeżdżę czasem jako pilot. sorry za jakość ale miałem tylko tele
    20 lutego 2013, 21:14 przez crs50sm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    1929 Cord L29 - Charseria samochodów wyjątkowych – Jest to kolejne z serii opisywanych przeze mnie wyjątkowych aut. Dlaczego wyjątkowe? Poczytaj i oceń.

Samochód produkowany w latach 1929 - 1932 w USA. Jego produkcja została przerwana z powodu Wielkiego Kryzysu i kłopotów finansowych firmy po sprzedaniu 4400 sztuk samochodu. Kierowca samochodu otrzymywał dość bogato wyposażoną deskę rozdzielczą. Były tam: wskaźnik temperatury, manometr, wskaźnik ciśnienia oleju, prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu oleju i amperomierz. Tak więc kierowca mógł się poczuć niemalże jak pilot myśliwca. Samochód napędzany był silnikiem o pojemności 4934 ccm, mocy 125 koni mechanicznych. Prędkość maksymalna nie zachwycała nawet wtedy (130 km/h) zwłaszcza, że z ceną 3000 dolarów plasował się on jako konkurencja dla takich ówczesnych tuzów jak Marmon, Lincoln, Packard, Franklin, Stutz, Chrysler. Samochód występował jako limuzyna, Coupe i kabriolet. Jednak jest jedna rzecz, która wyróżniała go spośród konkurencji. Był to pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód z przednim napędem. Samochód był dziełem inżyniera Carla Van Ranst'a i projektanta Alexisa de Sakhnoffsky'ego. Dzięki takiemu przeniesieniu napędu oraz mostowi hamulcowemu de Diona samochód mógł być zdecydowanie niższy od konkurencji. Jeśli idzie o konkursy - samochód ten wygrywał je seryjnie zarówno w Europie, jak i w USA. W swoich latach był okrzyknięty jako najpiękniejszy samochód świata. Ile z tej urody pozostało do dziś? Zapraszam do oglądania zdjęć.

Inne samochody z serii: Klik
    Jest to kolejne z serii opisywanych przeze mnie wyjątkowych aut. Dlaczego wyjątkowe? Poczytaj i oceń.

    Samochód produkowany w latach 1929 - 1932 w USA. Jego produkcja została przerwana z powodu Wielkiego Kryzysu i kłopotów finansowych firmy po sprzedaniu 4400 sztuk samochodu. Kierowca samochodu otrzymywał dość bogato wyposażoną deskę rozdzielczą. Były tam: wskaźnik temperatury, manometr, wskaźnik ciśnienia oleju, prędkościomierz, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik poziomu oleju i amperomierz. Tak więc kierowca mógł się poczuć niemalże jak pilot myśliwca. Samochód napędzany był silnikiem o pojemności 4934 ccm, mocy 125 koni mechanicznych. Prędkość maksymalna nie zachwycała nawet wtedy (130 km/h) zwłaszcza, że z ceną 3000 dolarów plasował się on jako konkurencja dla takich ówczesnych tuzów jak Marmon, Lincoln, Packard, Franklin, Stutz, Chrysler. Samochód występował jako limuzyna, Coupe i kabriolet. Jednak jest jedna rzecz, która wyróżniała go spośród konkurencji. Był to pierwszy na świecie seryjnie produkowany samochód z przednim napędem. Samochód był dziełem inżyniera Carla Van Ranst'a i projektanta Alexisa de Sakhnoffsky'ego. Dzięki takiemu przeniesieniu napędu oraz mostowi hamulcowemu de Diona samochód mógł być zdecydowanie niższy od konkurencji. Jeśli idzie o konkursy - samochód ten wygrywał je seryjnie zarówno w Europie, jak i w USA. W swoich latach był okrzyknięty jako najpiękniejszy samochód świata. Ile z tej urody pozostało do dziś? Zapraszam do oglądania zdjęć.

    Inne samochody z serii: Klik
    30 stycznia 2013, 15:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj