Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Panda Abarth Carbon Edition  od środka – Środeczek a w nim:
- kiera Fiat 500 Abarth
- stołki Fiat 500 Abarth
- lusterko Fiat 500 Abarth
- nakładki na pedały Fiat 500 Abarth
- zegary indiglo + ramki chrom
- gajgerek turbo
- gała Panda 100HP
- nawiewy Panda Climbing
- grajek 2DIN JVC
- brudne wycieraczki

Więcej na www.PandaClubPolska.pl
    Środeczek a w nim:
    - kiera Fiat 500 Abarth
    - stołki Fiat 500 Abarth
    - lusterko Fiat 500 Abarth
    - nakładki na pedały Fiat 500 Abarth
    - zegary indiglo + ramki chrom
    - gajgerek turbo
    - gała Panda 100HP
    - nawiewy Panda Climbing
    - grajek 2DIN JVC
    - brudne wycieraczki

    Więcej na www.PandaClubPolska.pl
    14 września 2013, 0:54 przez Deacon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    JAAS Performance BMW 316 E21 – Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo  ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
    No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
    No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
    To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
    Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
    Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
    Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
    Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Ajj tylko mieć kasę i wygrać ... – wstawić pedały i kierownice od kompa zamontować duży telewizor i ... jeżeli to czujesz daj moc
    Wstawić pedały i kierownice od kompa zamontować duży telewizor i ... jeżeli to czujesz daj moc
    12 stycznia 2013, 7:55 przez mmaajjsstteerr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferari F70 – Pierwsze oficjalne zdjęcia następcy Enzo. Samochód ma być wyposażony w zmodyfikowaną 6,3-litrową jednostkę w układzie V12 , która jest montowana w modelach  F12berlinetta i FF.Wspomagać ją będzie układ HY-KERS, jednak żadne parametry silnika nie zostały jeszcze jeszcze potwierdzone oficjalnie przez  ferrari. Nieoficjalnie jednostka napędowa będzie wzmocniona do 800 Km a system HY-KERS (technologia z F1) poprzez przyciśniecie przycisku uwolnić ma na kilka sekund dodatkowe 120 Km. Od 0 do 100 km/h w 2,5 sek a prędkość maksymalna ma przekraczać 400 km/h. W kabinie wszystko będzie tak rozmieszczone, aby kierowca miał jak najlepszy dostęp do wszystkich przełączników i guzików. Fotele będą przymocowane na stałe bez możliwości regulacji, jednak każdy egzemplarz będzie budowany pod indywidualnego klienta, a więc ustawienie fotela będzie dostosowane do wzrostu każdego kupującego. Większy zakres regulacji będą za to miały kolumna kierownicy i pedały. Wszystkie te zabiegi są po to, aby osiągnąć jak najlepszy rozkład masy oraz jak najniższy środek ciężkości. W tym celu także zbiornik paliwa i zestaw akumulatorów systemu HY-KERS umieszczono za kierowcą.
    Pierwsze oficjalne zdjęcia następcy Enzo. Samochód ma być wyposażony w zmodyfikowaną 6,3-litrową jednostkę w układzie V12 , która jest montowana w modelach F12berlinetta i FF.Wspomagać ją będzie układ HY-KERS, jednak żadne parametry silnika nie zostały jeszcze jeszcze potwierdzone oficjalnie przez ferrari. Nieoficjalnie jednostka napędowa będzie wzmocniona do 800 Km a system HY-KERS (technologia z F1) poprzez przyciśniecie przycisku uwolnić ma na kilka sekund dodatkowe 120 Km. Od 0 do 100 km/h w 2,5 sek a prędkość maksymalna ma przekraczać 400 km/h. W kabinie wszystko będzie tak rozmieszczone, aby kierowca miał jak najlepszy dostęp do wszystkich przełączników i guzików. Fotele będą przymocowane na stałe bez możliwości regulacji, jednak każdy egzemplarz będzie budowany pod indywidualnego klienta, a więc ustawienie fotela będzie dostosowane do wzrostu każdego kupującego. Większy zakres regulacji będą za to miały kolumna kierownicy i pedały. Wszystkie te zabiegi są po to, aby osiągnąć jak najlepszy rozkład masy oraz jak najniższy środek ciężkości. W tym celu także zbiornik paliwa i zestaw akumulatorów systemu HY-KERS umieszczono za kierowcą.
    10 stycznia 2013, 19:06 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Łada... – Z taką Ładą to nie lada, by się przesiąść do pedałka (samochodzik na pedały)
    Z taką Ładą to nie lada, by się przesiąść do pedałka (samochodzik na pedały)
    28 września 2012, 21:45 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój jednoślad – kupiony ok 3 mies. temu :D za 1550zł (okazja!) 
Dane techniczne: 
Waga: ok 14,00 kg  Rama (materiał): 6061 aluminium  Amortyzacja:Widelec: SR Suntour XCM-V2 H LO Napęd:Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310Przerzutka tylna: Shimano Alivio RD-M410 Korba: Shimano FC-M311 Środek suportu: Truvativ 113mm maszynowy  Kaseta: Sram PG-830 8-speed Łańcuch: Shimano CN-HG40 Pedały: NATTY CS-90KA  Piasta przednia: Joy Tech D041DSE Piasta tylna: Joy Tech D142DSEObręcze: Kross ROpony: Trax Trail Trax 26x2.1 Manetki: Shimano Alivio SL-M410 Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp 160mm Hamulec tylny: Tektro Auriga Comp 160mm Kierownica: MTB-AL-110PP FlatMostek: TDS-C41-8 Stery: Super Express H-142 Siodełko: Selle Royal Seta HRC Wspornik siodełka: SP-235 Alloy, aluminiowa

Wymieniony został support na maszynowy. A w najbliższym czasie wymienione zostaną: amortyzator, mostek, korba, przerzutka tylna.
    Kupiony ok 3 mies. temu :D za 1550zł (okazja!)
    Dane techniczne:
    Waga: ok 14,00 kg Rama (materiał): 6061 aluminium Amortyzacja:Widelec: SR Suntour XCM-V2 H LO Napęd:Przerzutka przednia: Shimano Altus FD-M310Przerzutka tylna: Shimano Alivio RD-M410 Korba: Shimano FC-M311 Środek suportu: Truvativ 113mm maszynowy Kaseta: Sram PG-830 8-speed Łańcuch: Shimano CN-HG40 Pedały: NATTY CS-90KA Piasta przednia: Joy Tech D041DSE Piasta tylna: Joy Tech D142DSEObręcze: Kross ROpony: Trax Trail Trax 26x2.1 Manetki: Shimano Alivio SL-M410 Hamulec przedni: Tektro Auriga Comp 160mm Hamulec tylny: Tektro Auriga Comp 160mm Kierownica: MTB-AL-110PP FlatMostek: TDS-C41-8 Stery: Super Express H-142 Siodełko: Selle Royal Seta HRC Wspornik siodełka: SP-235 Alloy, aluminiowa

    Wymieniony został support na maszynowy. A w najbliższym czasie wymienione zostaną: amortyzator, mostek, korba, przerzutka tylna.
    14 lipca 2012, 12:36 przez KRoooma (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Rowerowe cudo – Mnie się podoba. Każdy ma Swój gust. Jak dla mnie jest to coś nowego i chciałem wypróbować. Wyszło cud miód :)

Też ma dwa koła. Zbieram na Motocykl, więc aktualnie "bujam" się rowerkiem.

Specyfikacja:

Rama: Wtp Addict.
Kierownica: Seryjna WTP.
Koło przód: Obrecz, szprychy, piasta Salt.
Koło tył: piasta Odyssey 9t, obręcz-Dartmoor, ponieważ kupowane całe koło.
Wideł: Seryjny WTP.
Mostek: Seryjny WTP.
Siodło+sztyca- WTP.
Korby: SALT
Pedały: Odyssey.
Gripy: ODI
Opony- MAXXIS 

Też ma dwa koła, więc jest jakby zmotoryzowany !
    Mnie się podoba. Każdy ma Swój gust. Jak dla mnie jest to coś nowego i chciałem wypróbować. Wyszło cud miód :)

    Też ma dwa koła. Zbieram na Motocykl, więc aktualnie "bujam" się rowerkiem.

    Specyfikacja:

    Rama: Wtp Addict.
    Kierownica: Seryjna WTP.
    Koło przód: Obrecz, szprychy, piasta Salt.
    Koło tył: piasta Odyssey 9t, obręcz-Dartmoor, ponieważ kupowane całe koło.
    Wideł: Seryjny WTP.
    Mostek: Seryjny WTP.
    Siodło+sztyca- WTP.
    Korby: SALT
    Pedały: Odyssey.
    Gripy: ODI
    Opony- MAXXIS

    Też ma dwa koła, więc jest jakby zmotoryzowany !
    13 lipca 2012, 15:30 przez Borek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Moje własne.