Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 48 takich materiałów
    1970 Dodge Challenger RT – Samochód sportowy typu pony car klasy średniej produkowany przez amerykańską marką Dodge w latach 1969–1983 i ponownie od 2008 roku. Challenger został zaprezentowany po raz pierwszy w 1969 roku. Został zaprojektowany jako rywal dla Forda Mustanga i Chevroleta Camaro. Chrysler miał w swojej ofercie jeszcze jeden pojazd oparty na płycie podłogowej E-body, był to nieco mniejszy Plymouth Barracuda. Zarówno Challenger jak i Barracuda dostępne były w wielu opcjach wyposażenia, gama jednostek napędowych zawierała prawie wszystkie silniki Chryslera z tamtego okresu. Za stylistykę nadwozia odpowiadał Carl Cameron, zaprojektował on także wcześniej pierwszą generację Dodge Chargera. Przedni grill w Challengerze zaczerpnięty został właśnie z prototypu Chargera z 1966 roku. Wersją nastawioną na sportowe osiągi była R/T (Road/Track). Z podstawowym silnikiem V8 Magnum 383 osiągała ona moc maksymalną 340 KM oraz 304 KM dla egzemplarzy z 1971 roku. Opcjonalnie dostępne były większe jednostki: V8 Magnum 440 7,2 l o mocy 380 KM, V8 440 Six-Pack o mocy 395 KM oraz V8 426 Hemi 7 l o mocy 431 KM.  Rocznik 1970 R/T mógł zostać zamówiony w jeszcze bardziej luksusowej odmianie SE - skórzane obicia foteli, winylowy dach, mniejsza tylna szyba oraz centralna konsola. Powstało około 30,000, w tym 4630 w wersji R/T.
    Samochód sportowy typu pony car klasy średniej produkowany przez amerykańską marką Dodge w latach 1969–1983 i ponownie od 2008 roku. Challenger został zaprezentowany po raz pierwszy w 1969 roku. Został zaprojektowany jako rywal dla Forda Mustanga i Chevroleta Camaro. Chrysler miał w swojej ofercie jeszcze jeden pojazd oparty na płycie podłogowej E-body, był to nieco mniejszy Plymouth Barracuda. Zarówno Challenger jak i Barracuda dostępne były w wielu opcjach wyposażenia, gama jednostek napędowych zawierała prawie wszystkie silniki Chryslera z tamtego okresu. Za stylistykę nadwozia odpowiadał Carl Cameron, zaprojektował on także wcześniej pierwszą generację Dodge Chargera. Przedni grill w Challengerze zaczerpnięty został właśnie z prototypu Chargera z 1966 roku. Wersją nastawioną na sportowe osiągi była R/T (Road/Track). Z podstawowym silnikiem V8 Magnum 383 osiągała ona moc maksymalną 340 KM oraz 304 KM dla egzemplarzy z 1971 roku. Opcjonalnie dostępne były większe jednostki: V8 Magnum 440 7,2 l o mocy 380 KM, V8 440 Six-Pack o mocy 395 KM oraz V8 426 Hemi 7 l o mocy 431 KM. Rocznik 1970 R/T mógł zostać zamówiony w jeszcze bardziej luksusowej odmianie SE - skórzane obicia foteli, winylowy dach, mniejsza tylna szyba oraz centralna konsola. Powstało około 30,000, w tym 4630 w wersji R/T.
    1969 Dodge Super Bee – Muscle car klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Dodge w latach 1968–1971. Pierwsza generacja Super Bee została zaprezentowana w 1968 roku. Została oparta na płycie podłogowej B-body koncernu Chryslera. Samochód opracowano jako pokrewną konstrukcję względem modelu Coronet, z kolei sam Super Bee charakteryzował się muksularnymi nadkolami, podwójnymi reflektorami i dwukolorowym malowaniem nadwozia. Samochód oferowano z różnymi jednostkami napędowymi uzależnionymi od roku produkcji. Najsilniejszą z nich było 7,2-litrowe V8 Six-Pack, które wytwarza moc 390 KM i moment obrotowy 664 Nm. Produkcja pierwszej generacji Super Bee zakończyła się w 1971 roku. W tym samym roku rozpoczęła się produkcja drugiej generacji.
    Muscle car klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Dodge w latach 1968–1971. Pierwsza generacja Super Bee została zaprezentowana w 1968 roku. Została oparta na płycie podłogowej B-body koncernu Chryslera. Samochód opracowano jako pokrewną konstrukcję względem modelu Coronet, z kolei sam Super Bee charakteryzował się muksularnymi nadkolami, podwójnymi reflektorami i dwukolorowym malowaniem nadwozia. Samochód oferowano z różnymi jednostkami napędowymi uzależnionymi od roku produkcji. Najsilniejszą z nich było 7,2-litrowe V8 Six-Pack, które wytwarza moc 390 KM i moment obrotowy 664 Nm. Produkcja pierwszej generacji Super Bee zakończyła się w 1971 roku. W tym samym roku rozpoczęła się produkcja drugiej generacji.
    Lamborghini Murcielago LP670-4 SV – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 2001-2010. Pierwszy raz publicznie został pokazany we wrześniu 2001. Był pierwszym samochodem całkowicie wyprodukowanym po kupnie Lamborghini przez koncern Audi w 1998 roku. Od 2001 roku wyprodukowano 8 różnych wersji samochodu nie licząc limitowanej produkcji Reventona. LP670-4 SV to limitowana seria nosząca tradycyjne oznaczenie SV - Super Veloce, co po włosku oznacza "super szybki". W nowym modelu zwiększono moc silnik V12 o pojemności 6,5 l wytwarza 670 KM. Zredukowano masę o 100 kg dzięki czemu auto zyskało na prowadzeniu, zmieniono przedni i tylny dyfuzor, dodano spojler. LP670-4 SV osiąga prędkość maksymalną 347 km/h i osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy. W tym modelu możliwe jest zamontowanie tradycyjnej skrzyni manualnej jako opcjonalne wyposażenie, a także zamówienie pakietu Aero-Pack ze zmienionym spojlerem, jednak ta opcja zmniejsza prędkość maksymalną do 337 km/h.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini w latach 2001-2010. Pierwszy raz publicznie został pokazany we wrześniu 2001. Był pierwszym samochodem całkowicie wyprodukowanym po kupnie Lamborghini przez koncern Audi w 1998 roku. Od 2001 roku wyprodukowano 8 różnych wersji samochodu nie licząc limitowanej produkcji Reventona. LP670-4 SV to limitowana seria nosząca tradycyjne oznaczenie SV - Super Veloce, co po włosku oznacza "super szybki". W nowym modelu zwiększono moc silnik V12 o pojemności 6,5 l wytwarza 670 KM. Zredukowano masę o 100 kg dzięki czemu auto zyskało na prowadzeniu, zmieniono przedni i tylny dyfuzor, dodano spojler. LP670-4 SV osiąga prędkość maksymalną 347 km/h i osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy. W tym modelu możliwe jest zamontowanie tradycyjnej skrzyni manualnej jako opcjonalne wyposażenie, a także zamówienie pakietu Aero-Pack ze zmienionym spojlerem, jednak ta opcja zmniejsza prędkość maksymalną do 337 km/h.
    V-MAX, 100-200, RACEBOX, AUTOBAHN
    1 listopada 2021, 9:23 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    26 października 2021, 13:52 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj