Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 99 takich materiałów
    OZ. –
    17 lutego 2013, 15:40 przez PUFFACZU (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Oz breyton – Cudowna felga
    Cudowna felga
    15 lutego 2013, 14:00 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    OZ RACING –
    11 lutego 2013, 18:55 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Taki Subarak to marzenie.. – Chyba każdego z nas nieprawdaż? Co myślicie na temat Białego Forestera na czarnych 17" Oz'eta Seat'a?
    Chyba każdego z nas nieprawdaż? Co myślicie na temat Białego Forestera na czarnych 17" Oz'eta Seat'a?
    26 stycznia 2013, 22:15 przez dh5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    OZ Superleggera – troche dla odmiany, ciagle tylko BBS i Volk
    Troche dla odmiany, ciagle tylko BBS i Volk
    25 grudnia 2012, 11:05 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Goryl E31 850i – Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

 Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
 Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
 Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
 Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
 Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
 Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

 # Procesor P4 2,5
 # 512 ramu
 # HDD 60 GB
 # DVD RW
 # Monitor 7" dotykowy
 # na usb
 # GPS
 # Wifi
 # Tuner TV+Fm
 # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
 # Win DT09
 # AutoMapa
 # Centrafuse
 # InCarTerminal
 # RoadRanner

 ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

~Goryl
    Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

    Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
    Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
    Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
    Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
    Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
    Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

    # Procesor P4 2,5
    # 512 ramu
    # HDD 60 GB
    # DVD RW
    # Monitor 7" dotykowy
    # na usb
    # GPS
    # Wifi
    # Tuner TV+Fm
    # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
    # Win DT09
    # AutoMapa
    # Centrafuse
    # InCarTerminal
    # RoadRanner

    ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

    ~Goryl
    23 grudnia 2012, 10:29 przez BzykussS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Ferrari F2012 – Silnik:	Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

Podwozie:		z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

Opony: Pirelli P Zero (slick)

Paliwo:	Shell V-Power

Olej: Shell Helix Ultra 

Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    Silnik: Ferrari 056, 2,4 litra, V8 + KERS

    Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu

    Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari typu quick-shift, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny

    Hamulce: Wentylowane tarcze hamulcowe Brembo z włókna węglowego

    Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu

    Koła: 13-calowe OZ z przodu i z tyłu

    Opony: Pirelli P Zero (slick)

    Paliwo: Shell V-Power

    Olej: Shell Helix Ultra

    Waga: 640 kg z wodą, olejem i kierowcą
    14 grudnia 2012, 13:55 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Seat Leon OZ –
    9 grudnia 2012, 10:17 przez ~MARIUSZ1985 | Do ulubionych | Skomentuj
    Mazda RX8 1:10 #2 – A wiec, skoro przód Mazdy "Madzi" już został pokazany, czas na tył, a raczej prawy bok z felgami ala "OZ" 
Co sadzicie o "Madzi"?
    A wiec, skoro przód Mazdy "Madzi" już został pokazany, czas na tył, a raczej prawy bok z felgami ala "OZ"
    Co sadzicie o "Madzi"?
    16 listopada 2012, 22:38 przez Ruski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moja VA – Vectra A rocznik 1995, silnik 1.8 16V z Vectry B, alu 15" OZ RACING (Oryginał)
    Vectra A rocznik 1995, silnik 1.8 16V z Vectry B, alu 15" OZ RACING (Oryginał)
    5 listopada 2012, 0:35 przez wisnia180 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne