Szukaj
Znalazłem 99 takich materiałów
Silnik może i mały, ale dla mnie jak na razie wystarcza.
Z modyfikacji sprężynki Weitec′a -4cm, stożek Simoty, lekka polerka pokrywy zaworów i kolektora ssącego oraz wlasnoręcznie wypolerowane felgi OZ 15′.
W środku CB Intek M-130, radyjko Sony GT232 z przodu odseparowany zestaw MacAudio, z bagażniku subwoofer i wzmacniacz Blaupunkta :)
przelot bez tłumików
wtryski 0.216
FMIC z T5
sprzęgło VR6 i zamach ABF
turbo hybryda AWX/ARL
kolektor ssący AWX
filtr stożkowy KN
kute felgi OZ F1
Auto jeszcze nie wystrojone
Szacowana moc ok. 170KM i ponad 400Nm
Mile widziane komentarze :)
Jak bedzie sie podobać dodam więcej zdjęć
SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm
RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa
KOŁA: 195/60/15
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p
UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm
CHARAKTERYSTYKA:
Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu.
SportLine Edition (100 egz.) 1997r.
Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17