Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 99 takich materiałów
    Moja VA – Vectra A rocznik 1995, silnik 1.8 16V z Vectry B, alu OZ RACING (Oryginał)
    Vectra A rocznik 1995, silnik 1.8 16V z Vectry B, alu OZ RACING (Oryginał)
    4 listopada 2012, 14:12 przez ~Grzes | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Moja Mazdeczka – Moja Mazda 323C 1.5 silnik.
Silnik może i mały, ale dla mnie jak na razie wystarcza.
Z modyfikacji sprężynki Weitec′a -4cm, stożek Simoty, lekka polerka pokrywy zaworów i kolektora ssącego oraz wlasnoręcznie wypolerowane felgi OZ 15′.
W środku CB Intek M-130, radyjko Sony GT232 z przodu odseparowany zestaw MacAudio, z bagażniku subwoofer i wzmacniacz Blaupunkta :)
    Moja Mazda 323C 1.5 silnik.
    Silnik może i mały, ale dla mnie jak na razie wystarcza.
    Z modyfikacji sprężynki Weitec′a -4cm, stożek Simoty, lekka polerka pokrywy zaworów i kolektora ssącego oraz wlasnoręcznie wypolerowane felgi OZ 15′.
    W środku CB Intek M-130, radyjko Sony GT232 z przodu odseparowany zestaw MacAudio, z bagażniku subwoofer i wzmacniacz Blaupunkta :)
    24 lipca 2012, 16:41 przez jelson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Moja  Ibiza – 1.9 TDI (AFN 110KM seria)

przelot bez tłumików
wtryski 0.216
FMIC z T5
sprzęgło VR6 i zamach ABF
turbo hybryda AWX/ARL 
kolektor ssący AWX
filtr stożkowy KN
kute felgi OZ F1

Auto jeszcze nie wystrojone
Szacowana moc ok. 170KM i ponad 400Nm

Mile widziane komentarze :)
Jak bedzie sie podobać dodam więcej zdjęć
    1.9 TDI (AFN 110KM seria)

    przelot bez tłumików
    wtryski 0.216
    FMIC z T5
    sprzęgło VR6 i zamach ABF
    turbo hybryda AWX/ARL
    kolektor ssący AWX
    filtr stożkowy KN
    kute felgi OZ F1

    Auto jeszcze nie wystrojone
    Szacowana moc ok. 170KM i ponad 400Nm

    Mile widziane komentarze :)
    Jak bedzie sie podobać dodam więcej zdjęć
    19 lipca 2012, 20:31 przez ~MATT | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    Vw Golf II – Piekny golfik na OZ Racing
    Piekny golfik na OZ Racing
    8 lipca 2012, 14:09 przez ~ryszard123 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan Primera GT SportLine Edition – MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT 
SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm 
RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa 
KOŁA: 195/60/15 
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p 
UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm 
CHARAKTERYSTYKA: 
Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu. 

SportLine Edition (100 egz.) 1997r. 
Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    MODEL: 96-99 Nissan Primera P11 GT
    SILNIK, MOC: R4 DOHC SR20DEH N/A 2.0 150KM/180nm
    RODZAJ NAPĘDU: FWD, skrzynia 5 biegowa
    KOŁA: 195/60/15
    WYPOSAŻENIE: klimatyzacja (w wersji JDM klimatronik) , fotochromatyczne szyby 4x el. szyby, el. lusterka,map light x2, 2 lub 4 Airbag, 8 głośników, CD Clarion-Nissan sprzężony z NATS (Nissan Anti Theft System)(tylko wersja Sportline) , skóra/welur lub pełna skóra, tylny podłokietnik lub pas środkowy 3p
    UKŁAD HAMULCOWY: przód: tarcze wenntylowane 280x22mm, tył: tarcze 257x10mm
    CHARAKTERYSTYKA:
    Produkcja drugiej generacji Nissana Primery została rozpoczęta w Japonii w 1995 r. w Europie rok póżniej czyli 1996. Primera posiada przestrzennie poprowadzoną belkę z tyłu oraz wielowahaczowe zawieszenie z przodu.

    SportLine Edition (100 egz.) 1997r.
    Sprężyny Eibach, OZ RACING F1 17 cali, opony 215/40/17
    6 lipca 2012, 12:49 przez MrMole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Piękne e36 Na Oz Micie – Jesli ktos popiera niech doda na Fejsa :P
    Jesli ktos popiera niech doda na Fejsa :P
    25 czerwca 2012, 16:44 przez virusek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To ja też :) – Oto moje CC 7-seta :) z przodu gwiny mts-a, z tyłu sprężyny FK-40, felgi OZ z poloneza z oponami 175/50

podoba się, DAJ MOC!!

pozdrawiam
    Oto moje CC 7-seta :) z przodu gwiny mts-a, z tyłu sprężyny FK-40, felgi OZ z poloneza z oponami 175/50

    podoba się, DAJ MOC!!

    pozdrawiam
    23 maja 2012, 21:16 przez ~rudzik85 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    OZ Porsche –
    5 maja 2012, 18:30 przez JadeNisko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Abarth 500 R3T  (Konkurs ) – Samochód rajdowy Abarth 500 homologowany jest w klasie R3T. Cena samochodu gotowego do startu wynosi 48 000 euro.  Samochód wyposażony jest w benzynowy turbodoładowany silnik 1.4, osiągający moc 180KM, sekwencyjną 6-biegową skrzynię biegów, samoblokujący mechanizm różnicowy, dwutarczowe sprzęgło, regulowane wyczynowe zawieszenie, hamulce tarczowe – przednie o średnicy 300 mm, tylne o średnicy 251 mm z rozdzielaczem siły hamowania, hydrauliczny hamulec ręczny oraz felgi OZ 7″ x 17″ i opony w rozmiarze 200/50-R17. Oczywiście nie zabrakło elementów poprawiających bezpieczeństwo, wymaganych i homologowanych przez FIA m.in. klatka bezpieczeństwa zintegrowana z nadwoziem, kubełkowe fotele, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa.
    Samochód rajdowy Abarth 500 homologowany jest w klasie R3T. Cena samochodu gotowego do startu wynosi 48 000 euro. Samochód wyposażony jest w benzynowy turbodoładowany silnik 1.4, osiągający moc 180KM, sekwencyjną 6-biegową skrzynię biegów, samoblokujący mechanizm różnicowy, dwutarczowe sprzęgło, regulowane wyczynowe zawieszenie, hamulce tarczowe – przednie o średnicy 300 mm, tylne o średnicy 251 mm z rozdzielaczem siły hamowania, hydrauliczny hamulec ręczny oraz felgi OZ 7″ x 17″ i opony w rozmiarze 200/50-R17. Oczywiście nie zabrakło elementów poprawiających bezpieczeństwo, wymaganych i homologowanych przez FIA m.in. klatka bezpieczeństwa zintegrowana z nadwoziem, kubełkowe fotele, 6-punktowe pasy bezpieczeństwa.
    25 kwietnia 2012, 14:39 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj