Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    "Srebrny Szerszeń" po kolejnym miesiącu – Kolejny miesiąc prac nad Polonezem minął, więc czas na kolejną część cyklu. Przez ten czas do Poldka przeszczepiłem dużo osprzętu z jego nowszych wersji (tak jak miałem w planach: zbiornik spryskiwaczy, nagrzewnice i środkową konsole), mocniej wygłuszyłem wnętrze i poprawiłem parę detali, porobiłem nowe i poprawiłem stare zaprawki, wymieniłem głośniki (niestety tylko dwa) i założyłem owiewki na drzwi. Teraz nieco zwolnię z modyfikacjami wizualnymi na rzecz tuningu mechanicznego, więc będzie się działo. Ciąg dalszy nastąpi.
    Kolejny miesiąc prac nad Polonezem minął, więc czas na kolejną część cyklu. Przez ten czas do Poldka przeszczepiłem dużo osprzętu z jego nowszych wersji (tak jak miałem w planach: zbiornik spryskiwaczy, nagrzewnice i środkową konsole), mocniej wygłuszyłem wnętrze i poprawiłem parę detali, porobiłem nowe i poprawiłem stare zaprawki, wymieniłem głośniki (niestety tylko dwa) i założyłem owiewki na drzwi. Teraz nieco zwolnię z modyfikacjami wizualnymi na rzecz tuningu mechanicznego, więc będzie się działo. Ciąg dalszy nastąpi.
    9 kwietnia 2014, 20:11 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własna praca

    Motocykl Audi - możliwe – W kwestii koncernu samochodowego, który także produkuje motocykle niepodzielnie rządzi BMW. To jednak może się zmienić, bowiem Audi (należące do Volkswagena) ogłosiło właśnie Audi Motorrad, nową koncepcję motocykla. Autorami projektu, który widzicie na zdjęciach są francuscy specjaliści Thibault Devauze oraz Marc Devauze w kolaboracji z Clementem Couvreurem.

Jako, że póki co, jest to projekt koncepcyjny wygląda on bardzo futurystycznie. Motocykl prezentuje w sobie koncepcję połączenia nakeda ze sprzętem sportowym i tak naprawdę trudno cokolwiek powiedzieć więcej na jego temat. Widać jednak wyraźnie logo Audi wkomponowane w boczne owiewki.

Wszyscy spekulowali, kiedy okazało się, że Audi kupiło Ducati. Mówiło się o motocyklowej przyszłości niemieckiego koncernu. Prawdę mówiąc, dziwimy się, że nikt z niemieckich gigantów oprócz BMW nie zabrał się za budowę autorskiego motocykla. W temacie dzikich, ekscytujących maszyn ze sporą dawką luksusu (patrz linia RS) Audi ma sporo do powiedzenia. Kto wie, może niebawem słowo stanie się maszyną? Oby nie skończyło się na limitowanej edycji Diavela z karbonowym błotnikiem.
    W kwestii koncernu samochodowego, który także produkuje motocykle niepodzielnie rządzi BMW. To jednak może się zmienić, bowiem Audi (należące do Volkswagena) ogłosiło właśnie Audi Motorrad, nową koncepcję motocykla. Autorami projektu, który widzicie na zdjęciach są francuscy specjaliści Thibault Devauze oraz Marc Devauze w kolaboracji z Clementem Couvreurem.

    Jako, że póki co, jest to projekt koncepcyjny wygląda on bardzo futurystycznie. Motocykl prezentuje w sobie koncepcję połączenia nakeda ze sprzętem sportowym i tak naprawdę trudno cokolwiek powiedzieć więcej na jego temat. Widać jednak wyraźnie logo Audi wkomponowane w boczne owiewki.

    Wszyscy spekulowali, kiedy okazało się, że Audi kupiło Ducati. Mówiło się o motocyklowej przyszłości niemieckiego koncernu. Prawdę mówiąc, dziwimy się, że nikt z niemieckich gigantów oprócz BMW nie zabrał się za budowę autorskiego motocykla. W temacie dzikich, ekscytujących maszyn ze sporą dawką luksusu (patrz linia RS) Audi ma sporo do powiedzenia. Kto wie, może niebawem słowo stanie się maszyną? Oby nie skończyło się na limitowanej edycji Diavela z karbonowym błotnikiem.
    20 stycznia 2014, 23:30 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ała – Biedne owiewki...
    Biedne owiewki...
    6 sierpnia 2013, 13:05 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    NISSAN GT-R – i te owiewki z przodu
    I te owiewki z przodu
    3 czerwca 2013, 20:37 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Modelarstwo : Kawasaki Ninja "Stunt" – Przedstawiam Wam własnoręcznie przerobiony motocykl Kawasaki na Stunt. Motocykl kupiony w normalnym sklepie, a zdjęte przezemnie owiewki, skrócony tłumik itp. :) Mam nadzieję, że się podoba.
    Przedstawiam Wam własnoręcznie przerobiony motocykl Kawasaki na Stunt. Motocykl kupiony w normalnym sklepie, a zdjęte przezemnie owiewki, skrócony tłumik itp. :) Mam nadzieję, że się podoba.
    12 października 2012, 17:07 przez Borek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (32)
    Źródło:

    Moje.

    Nasze maszyny – od lewej: WSK 125ccm '75r, SIMSON S51 70ccm '88r, OGAR 200 50ccm '88r. Obecnie ogar odmalowany czeka na remont silnika, simson bez owiewki czeka na malowanie, wsk bez zmian. mamy po 16 lat czekamy na prawo jazdy kat.A motocykle to nasza pasja 
LWG!!!
    Od lewej: WSK 125ccm '75r, SIMSON S51 70ccm '88r, OGAR 200 50ccm '88r. Obecnie ogar odmalowany czeka na remont silnika, simson bez owiewki czeka na malowanie, wsk bez zmian. mamy po 16 lat czekamy na prawo jazdy kat.A motocykle to nasza pasja
    LWG!!!
    10 sierpnia 2012, 18:17 przez marian9614 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Według Hondy powstało 200 sztuk, według nieoficjalnych danych około 300. Pierwszy raz NR-ka została zaprezentowana w 1992r.
    Parę ciekawych danych technicznych:
    -silnik v4 z owalnymi tłokami
    -2 korbowody na tłok
    -2 świece i 8 tytanowych zaworów na cylinder
    -owiewki wykonane z karbonu

    Podobno Tamburini inspirował się tą maszyną projektując Ducati 916. Cena?
    Nowa sztuka kosztowała w przeliczeniu około 320 000zł, dzisiaj pewnie więcej (chciałem sprawdzić ale na ebay ani mobile.de nie ma ani jednej)
    30 marca 2012, 20:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)