Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Car Gril – Ach te długie nogi w tle auta
    Ach te długie nogi w tle auta
    24 lipca 2013, 15:09 przez POWER777 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje marzenie... – ...złapane na parkingu pod M1 w Radomiu. No dobra, prawdziwym marzeniem jest wersja STR8, lecz sam Charger także sprawił że miałem nogi jak z waty fotografując go.
    ...złapane na parkingu pod M1 w Radomiu. No dobra, prawdziwym marzeniem jest wersja STR8, lecz sam Charger także sprawił że miałem nogi jak z waty fotografując go.
    18 lipca 2013, 21:04 przez Vexil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    Moje spostrzeżenie – Przeglądając poczekalnie, spostrzegłem kilka zdjęć w których nowi kierowcy pokazują swoje nowe nabytki. Co mnie niepokoi, to że dużo tych zdjęć "pominusowanych", wiadomo nie wszystkie samochody to od razu Ferrari, czy inne wypasione furki. Jeszcze bardziej załamują mnie zdjęcia felg czy innych elementów w których tkwi piękno, lecz też "zminusowane". Teraz tak rozmyślam, czy to dzieciaki którym się podoba tylko jakiś Aventador, czy może ludzie z kompleksami, którzy zazdroszczą po prostu, że ktoś tam realizuje powolutku swoje marzenia. Nie piszę o rywalizacji między markami, bo o tym już było. Ludzie nie podoba się to omińcie zdjęcie, pomóżcie innym i podnieście na duchu. Nie musisz dawać mocy na przymus. Przepraszam jeżeli kogoś obraziłem, ale po prostu szlag mnie trafia. Nie oczekuję mocy, możecie "zminusować", ale może do kogoś to dotrze. Pomagajmy sobie, a nie rzucajmy kłody pod nogi.
    Przeglądając poczekalnie, spostrzegłem kilka zdjęć w których nowi kierowcy pokazują swoje nowe nabytki. Co mnie niepokoi, to że dużo tych zdjęć "pominusowanych", wiadomo nie wszystkie samochody to od razu Ferrari, czy inne wypasione furki. Jeszcze bardziej załamują mnie zdjęcia felg czy innych elementów w których tkwi piękno, lecz też "zminusowane". Teraz tak rozmyślam, czy to dzieciaki którym się podoba tylko jakiś Aventador, czy może ludzie z kompleksami, którzy zazdroszczą po prostu, że ktoś tam realizuje powolutku swoje marzenia. Nie piszę o rywalizacji między markami, bo o tym już było. Ludzie nie podoba się to omińcie zdjęcie, pomóżcie innym i podnieście na duchu. Nie musisz dawać mocy na przymus. Przepraszam jeżeli kogoś obraziłem, ale po prostu szlag mnie trafia. Nie oczekuję mocy, możecie "zminusować", ale może do kogoś to dotrze. Pomagajmy sobie, a nie rzucajmy kłody pod nogi.
    2 lipca 2013, 18:25 przez 7017 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (49)
    E36 M52B28 – "Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie"
    "Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie"
    15 maja 2013, 14:02 przez gwara5134 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak wszyscy to i ja. 100nx Gti w trakcie wymiany silnika. – Ekodriving napęd na 2 nogi.
    Ekodriving napęd na 2 nogi.
    Willi Schwebe – Kim był Willi Schwebe?
 Już po ukończeniu szkoły rozpoczął w dniu 1 Kwietnia 1942 w Karmann pracę jako przeszkolony monter stali. Ze względu na wybitne osiągnięcia, został przeniesiony po roku w dziale technicznym i trenował tam jako rysownik. Był to człowiek, który miał ogromny wkład w ukształtowanie wyglądu, współczynnika aerodynamicznego samochodów, szeregu wzmocnień choćby w drzwiach. To min dzięki niemu samochody w tamtych latach były bezpieczne i miały odpowiednią dynamikę. Pracował m.in przy Garbusie Cabrio, Karmanie Ghia, Alfa-Romeo-Sprint-Coupe, pierwszym BMW-Coupe 2000CS, R 6, TR 2000, współpracował nad face liftem Volvo i Saaba. W późniejszych latach pracował w Osnabrück gdzie prowadził prace projektowe nad Vw Scirocco I, następie BMW-Coupe 633 oraz Vw Scirocco II. Do 1988 roku pracował w Osnabrück jednym z jego ostatnich projektów był Vw Corrado wg opinii współpracowników był to jego ulubiony projekt. Ostatnim projektem na którym się skupiał przez okres 8 lat był Vw Scirocco III. Osłony na nogi, system ABS czy wysuwający się spoiler przy prędkości 120 km/h poprawiający prowadzenie auta to tylko nie liczne jego zasługi!

 William Schwebe stworzył bardzo bezpieczny samochód jakim był Vw Corrado doceniane po dzisiejszy dzień przez wielu miłośników marki Volkswagen.
    Kim był Willi Schwebe?
    Już po ukończeniu szkoły rozpoczął w dniu 1 Kwietnia 1942 w Karmann pracę jako przeszkolony monter stali. Ze względu na wybitne osiągnięcia, został przeniesiony po roku w dziale technicznym i trenował tam jako rysownik. Był to człowiek, który miał ogromny wkład w ukształtowanie wyglądu, współczynnika aerodynamicznego samochodów, szeregu wzmocnień choćby w drzwiach. To min dzięki niemu samochody w tamtych latach były bezpieczne i miały odpowiednią dynamikę. Pracował m.in przy Garbusie Cabrio, Karmanie Ghia, Alfa-Romeo-Sprint-Coupe, pierwszym BMW-Coupe 2000CS, R 6, TR 2000, współpracował nad face liftem Volvo i Saaba. W późniejszych latach pracował w Osnabrück gdzie prowadził prace projektowe nad Vw Scirocco I, następie BMW-Coupe 633 oraz Vw Scirocco II. Do 1988 roku pracował w Osnabrück jednym z jego ostatnich projektów był Vw Corrado wg opinii współpracowników był to jego ulubiony projekt. Ostatnim projektem na którym się skupiał przez okres 8 lat był Vw Scirocco III. Osłony na nogi, system ABS czy wysuwający się spoiler przy prędkości 120 km/h poprawiający prowadzenie auta to tylko nie liczne jego zasługi!

    William Schwebe stworzył bardzo bezpieczny samochód jakim był Vw Corrado doceniane po dzisiejszy dzień przez wielu miłośników marki Volkswagen.
    15 kwietnia 2013, 23:07 przez KamiloVw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    VwZone

    Wlepka Piekna golfina... – ...aż nogi ugina.
    ...aż nogi ugina.
    20 lutego 2013, 17:44 przez fazer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    V.A.G – Bóg dał nam nogi po to, żebyśmy  mogli dojść tam, gdzie nie dojedziemy na glebie...


V.A.G FOREVER
    Bóg dał nam nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie dojedziemy na glebie...


    V.A.G FOREVER
    15 stycznia 2013, 11:43 przez cargo19 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Już wiadomo kiedy rozchylają się nogi –
    25 grudnia 2012, 10:30 przez Chlodny (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Siła marzeń, wystarczy chcieć – Alex Zanardi
Dwukrotny zwycięzca mistrzostw Indy Car miał również 2 przejazdy w Formule 1 znany z dramatycznego wypadku w 2001 w Niemczech na torze Lausitzring gdzie jego bolid w wyniku zerzenia z Alex'em Tagliani został dosłownie przecięty na pół i rozszarpany. W wyniku obrażeń odniesionych w wypadku obie nogi Zanardi'ego były amputowane powyżej kolana, a on sam prawie zmarł w wyniku wykrwawienia. Wypadek zakończył jego otwartą karierę, ale nie jego karierę wyścigową...
W 2003 roku wystartował w ostatnim wyścigu sezonu Europejskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych na torze Monza w specjalnie przygotowanym BMW. Zajął w nim siódme miejsce i od tego czasu regularnie startował w wyścigach samochodów turystycznych. Od 2005 roku startował w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych jako kierowca fabrycznego zespołu BMW, odnosząc w tym okresie cztery zwycięstwa. Po zakończeniu sezonu 2009 wycofał się z rywalizacji w tej serii wyścigowej.
Jego dalsze losy mają mało wspólnego z motoryzacją, ale warto wiedzieć. Dziś pracuje jako dziennikarz w "La Gazzetta dello Sport" - najbardziej znanym sportowym dzienniku we Włoszech. Założył własną fundację, która pomaga dzieciom niepełnosprawnym.Podczas Letnich Igrzysk Paraolimpijskich 2012 w Londynie zdobył 2 złote medale w kolarstwie w kategorii H4 - wyścigu na rowerach z napędem ręcznym oraz srebrny w sztafecie mieszanej H1-4.
    Alex Zanardi
    Dwukrotny zwycięzca mistrzostw Indy Car miał również 2 przejazdy w Formule 1 znany z dramatycznego wypadku w 2001 w Niemczech na torze Lausitzring gdzie jego bolid w wyniku zerzenia z Alex'em Tagliani został dosłownie przecięty na pół i rozszarpany. W wyniku obrażeń odniesionych w wypadku obie nogi Zanardi'ego były amputowane powyżej kolana, a on sam prawie zmarł w wyniku wykrwawienia. Wypadek zakończył jego otwartą karierę, ale nie jego karierę wyścigową...
    W 2003 roku wystartował w ostatnim wyścigu sezonu Europejskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych na torze Monza w specjalnie przygotowanym BMW. Zajął w nim siódme miejsce i od tego czasu regularnie startował w wyścigach samochodów turystycznych. Od 2005 roku startował w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych jako kierowca fabrycznego zespołu BMW, odnosząc w tym okresie cztery zwycięstwa. Po zakończeniu sezonu 2009 wycofał się z rywalizacji w tej serii wyścigowej.
    Jego dalsze losy mają mało wspólnego z motoryzacją, ale warto wiedzieć. Dziś pracuje jako dziennikarz w "La Gazzetta dello Sport" - najbardziej znanym sportowym dzienniku we Włoszech. Założył własną fundację, która pomaga dzieciom niepełnosprawnym.Podczas Letnich Igrzysk Paraolimpijskich 2012 w Londynie zdobył 2 złote medale w kolarstwie w kategorii H4 - wyścigu na rowerach z napędem ręcznym oraz srebrny w sztafecie mieszanej H1-4.
    12 grudnia 2012, 20:53 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)