Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    Dwa piekne niemieckie coupe – twarzą w twarz (lub lampa w lampę)
    Twarzą w twarz (lub lampa w lampę)
    13 stycznia 2014, 8:37 przez ~piechun | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Niemieckie  piękno – Audi R8
    Audi R8
    13 stycznia 2014, 22:51 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M5 MARZENIE – Jak dla mnie jest to idealne auto. Nie jestem fanatykiem tylko jednej marki, dla mnie nie ważne japońskie, niemieckie, amerykańskie, włoskie, itd. jak jakiś model mi się podoba to nie zwracam uwagi z jakiego kraju pochodzi ale jak dla mnie to auto jest idealne przestronny sedan a przy tym frajda z jazdy. Mam nadzieje, że kiedyś spełni się moje marzenie. Nie ważne za 3 czy 10 lat i tak jak będę mógł sobie pozwolić na kupno i utrzymanie tego auta to go sobie sprezentuje. Pozdrawiam wszystkich fanów motoryzacji, dla których liczy się frajda i przyjemność z posiadania i pielęgnowania swoich perełek oraz tych dla których liczy się pasja. Bo ta pasja ma łączyć wszystkich a nie dzielić i grupować
    Jak dla mnie jest to idealne auto. Nie jestem fanatykiem tylko jednej marki, dla mnie nie ważne japońskie, niemieckie, amerykańskie, włoskie, itd. jak jakiś model mi się podoba to nie zwracam uwagi z jakiego kraju pochodzi ale jak dla mnie to auto jest idealne przestronny sedan a przy tym frajda z jazdy. Mam nadzieje, że kiedyś spełni się moje marzenie. Nie ważne za 3 czy 10 lat i tak jak będę mógł sobie pozwolić na kupno i utrzymanie tego auta to go sobie sprezentuje. Pozdrawiam wszystkich fanów motoryzacji, dla których liczy się frajda i przyjemność z posiadania i pielęgnowania swoich perełek oraz tych dla których liczy się pasja. Bo ta pasja ma łączyć wszystkich a nie dzielić i grupować
    7 stycznia 2014, 8:56 przez jaco216 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Niemieckie rodzeństwo –
    6 stycznia 2014, 18:59 przez Mishimoto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Stare niemieckie auta są piekne – Mercedes W126 1983r
    Mercedes W126 1983r
    20 listopada 2013, 17:09 przez Blumis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Drodzy Motokillerzy! – Witam.
Mam prośbę do Was.  
Napiszcie które Amerykańskie, Japońskie i Niemieckie samochody sportowe są według Was najlepsze?
    Witam.
    Mam prośbę do Was.
    Napiszcie które Amerykańskie, Japońskie i Niemieckie samochody sportowe są według Was najlepsze?
    8 listopada 2013, 21:21 przez GT5oo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Piękne Niemieckie sportowe sedany. – Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    Zaprezentowany w 1989 roku jako sportowy model BMW. B10 Biturbo był nieoficjalnie najszybszym sedanem na świecie od 1989-1996, a także najszybszym seryjnie produkowanym samochodem z Niemiec od roku 1989 do roku 1995 wyprodukowanym co najmniej w ilości 100 egzemplarzy.
    Alpina B10 Bi-Turbo była produkowana w małych seriach. Od chwili produkcji we wrześniu 1989 roku do marca 1994 wyprodukowano zaledwie 507 egzemplarzy - z własnym numerem modelu - jak to zwykle w tradycjach miała firma Alpina. Samochód został oparty na BMW 535i (E34), z silnikiem o 6-cylindrowym i w technice 2-zaworowej. Był to oryginalny silnik M30B35 o mocy 155 kW (211 KM). Dzięki zabiegom inżynierów z Alpiny dodano dwie turbosprężarki Garrett T25, które zostały ułożone równolegle.W rezultacie moc wzrosła do 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł ze standardowych 305 Nm do olbrzymich 520 Nm. Zastosowanie dwóch równoległych turbosprężarek było bardzo innowacyjną techniką na świecie, a także był to pierwszy eksperyment w firmie Alpina.Jako najbardziej potężny sedan jaki został do tej pory wyprodukowany B10 Bi-Turbo rok po swojej premierze (1990) walczył o swoje podium z innym sedanem ultra-luksusowym Lotusem Omegą - całkowicie zaprojektowanym w firmie Lotus, który przekroczył barierę technlologiczną z bardziej nowoczesnym silnikiem z czterema zaworami na cylinder (podczas, gdy B10 posiadał 2 zawory) i ponad 100 KM z jednego litra, chociaż B10 Biturbo także osiągał ponad 100 KM. Silnik Omegi osiągał 277 kW (377 KM) o 12 kW więcej niż B10 Biturbo z podobnej pojemności. Lotus Omega pobił także wartości, przyśpieszenia i elastyczności B10 Biturbo, rozpędzając się do 100 km/h w (5,3 s) o 0,3 sekundy lepiej, 0-160 km/h w (11,0 s) 1,3 sekundy krócej i do prędkości 0-200 km/h w (17 s) o 2 sekundy szybciej niż Alpina. Jednak jej prędkość maksymalna wynosiła 283 km/h. Alpina pozostała nadal najszybszym sedanem wyprodukowanym do 1996, kiedy to straciła koronę przy prezentacji najszybszego modelu Brabusa sedana o oznaczeniu E V12. Brabus E V12 zbudowany w oparciu o Mercedesa klasy E, mógł rozwijać elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 330 km/h. Był on najszybszym sedanem od 1996 do 2003 roku.
    25 października 2013, 1:21 przez jonaszr91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Latająca motoryzacja – Na obrazku widać Amerykański samolot P-51D Mustang-jeden z najlepszych myśliwców II Wojny światowej.  Pierwszy myśliwiec, który mógł dolecieć z Wielkiej Brytanii nad Berlin i z powrotem. Mógł on zatem osłaniać sojusznice bombowce (takie jak B-17 Flying Fortress widoczne z tyłu) aż do celu, czego nie potrafiły tego brytyjskie samoloty. Niemcy wykorzystywali wadę brytyjskich samolotów i gdy zawracały-niemieckie myśliwce atakowały bombowce. Dzięki P-51 lotnictwo alianckie ponosiło mniejsze straty, a co za tym idzie ataki bombowe były skuteczniejsze, więcej bombowców mogło lecieć kolejny raz, a więcej załóg wracało do rodzin. Jego prędkość maksymalna to 703 km/h i latał na wysokości do 12800m
    Na obrazku widać Amerykański samolot P-51D Mustang-jeden z najlepszych myśliwców II Wojny światowej. Pierwszy myśliwiec, który mógł dolecieć z Wielkiej Brytanii nad Berlin i z powrotem. Mógł on zatem osłaniać sojusznice bombowce (takie jak B-17 Flying Fortress widoczne z tyłu) aż do celu, czego nie potrafiły tego brytyjskie samoloty. Niemcy wykorzystywali wadę brytyjskich samolotów i gdy zawracały-niemieckie myśliwce atakowały bombowce. Dzięki P-51 lotnictwo alianckie ponosiło mniejsze straty, a co za tym idzie ataki bombowe były skuteczniejsze, więcej bombowców mogło lecieć kolejny raz, a więcej załóg wracało do rodzin. Jego prędkość maksymalna to 703 km/h i latał na wysokości do 12800m
    22 października 2013, 9:07 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Niemieckie piękno – Audi RS6
    Audi RS6
    20 września 2013, 19:07 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Niemieckie ślicznotki –
    14 sierpnia 2013, 19:39 przez Szopeno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)