Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 18 takich materiałów
    Good news! – Cytując klasyka nadchodzi nowa Dacia Sandero!

Na rynkach Ameryki Łacińskiej debiutuje najmocniejsza wersja Renault Sandero znana w Europie jako Dacia. Odmiana R.S cechuje agresywniejszy w porównaniu do serii wygląd auta. Najważniejsze informacje jednak dotyczą mechaniki. 2 litry, 145 koni, 8 sekund do setki i 210 km/h, 6 biegowa manualna skrzynia oraz zmodyfikowane hamulce oraz zawieszenie. Trzeba przyznać że prezentuje się to naprawdę ciekawie. Na razie nie wiadomo czy auto trafi do Europy ale można spekulować że prędzej czy później Renault będzie chciało ubarwić ofertę Dacii i zacznie oferować Sandero R.S również i na naszych rynkach.



Nowością na tamtejszym rynku ma być także Renault Duster Oroch 4 drzwiowy pick up nie wyglądający jak wół roboczy.
    Cytując klasyka nadchodzi nowa Dacia Sandero!

    Na rynkach Ameryki Łacińskiej debiutuje najmocniejsza wersja Renault Sandero znana w Europie jako Dacia. Odmiana R.S cechuje agresywniejszy w porównaniu do serii wygląd auta. Najważniejsze informacje jednak dotyczą mechaniki. 2 litry, 145 koni, 8 sekund do setki i 210 km/h, 6 biegowa manualna skrzynia oraz zmodyfikowane hamulce oraz zawieszenie. Trzeba przyznać że prezentuje się to naprawdę ciekawie. Na razie nie wiadomo czy auto trafi do Europy ale można spekulować że prędzej czy później Renault będzie chciało ubarwić ofertę Dacii i zacznie oferować Sandero R.S również i na naszych rynkach.



    Nowością na tamtejszym rynku ma być także Renault Duster Oroch 4 drzwiowy pick up nie wyglądający jak wół roboczy.
    Smutny news z Polski... – McLaren MP4-12C został rozbity.
    McLaren MP4-12C został rozbity.
    Sąd zdecydował,że kierowca Peugeota nie jest winny spowodowaniu kolizji z nieoznakowanym radiowozem pod Zambrowem.
    Więcej: http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news-zderzenie-policyjnej-vectry-i-peugeota-jest-wyrok,nId,1531455
    30 listopada 2014, 18:16 przez Alchemik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Hot news! – WAŻNE INFO OD MOSPINA :

„Lata 2009 – 2014 zawsze będą dla mnie ważnym okresem. Okresem rozwoju, świetnej zabawy i tworzenia wspólnej driftingowej historii. Jednakże od rozstania z naszym głównym sponsorem w 2013 udział w zawodach okazał się wieczną walką, która powoli zaczynała przesłaniać u mnie radość z jazdy. Niedawno otrzymałem indywidualną propozycję współpracy na sezon 2014/2015 – da mi ona możliwości na które nie mogę sobie sam pozwolić i pozwoli kontynuować moją driftingową przygodę. Jak do tej pory była to jedna z najtrudniejszych decyzji mojego driftingowego życia ale po wielu rozmowach i przemyśleniach chciałbym Was poinformować, że dziś kończy się moja rola w zespołowej historii PUZ Drift Team. 
Oczywiście w dalszym ciągu będę wspierał Grzegorza i Krzyśka a moja decyzja nie wpłynie na nasze relacje, jednak w sezonie 2014 będę uczestniczył w zawodach indywidualnie. 
Chciałbym serdecznie podziękować za wspaniałe 5 lat Krzyśkowi "Puzowi" i całej aktualnej ekipie PUZ Drift Team. Ogromne podziękowania kieruję także do wszystkich, którzy przewinęli się przez team w ciągu całej jego historii - mechaników, kierowców oraz wszystkich driftingowych przyjaciół. Podziękowania należą się również fanom zespołu. Zawsze czułem Wasze wielkie wsparcie. Mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję i w dalszym ciągu będziecie 
mnie wspierać.”
    WAŻNE INFO OD MOSPINA :

    „Lata 2009 – 2014 zawsze będą dla mnie ważnym okresem. Okresem rozwoju, świetnej zabawy i tworzenia wspólnej driftingowej historii. Jednakże od rozstania z naszym głównym sponsorem w 2013 udział w zawodach okazał się wieczną walką, która powoli zaczynała przesłaniać u mnie radość z jazdy. Niedawno otrzymałem indywidualną propozycję współpracy na sezon 2014/2015 – da mi ona możliwości na które nie mogę sobie sam pozwolić i pozwoli kontynuować moją driftingową przygodę. Jak do tej pory była to jedna z najtrudniejszych decyzji mojego driftingowego życia ale po wielu rozmowach i przemyśleniach chciałbym Was poinformować, że dziś kończy się moja rola w zespołowej historii PUZ Drift Team.
    Oczywiście w dalszym ciągu będę wspierał Grzegorza i Krzyśka a moja decyzja nie wpłynie na nasze relacje, jednak w sezonie 2014 będę uczestniczył w zawodach indywidualnie.
    Chciałbym serdecznie podziękować za wspaniałe 5 lat Krzyśkowi "Puzowi" i całej aktualnej ekipie PUZ Drift Team. Ogromne podziękowania kieruję także do wszystkich, którzy przewinęli się przez team w ciągu całej jego historii - mechaników, kierowców oraz wszystkich driftingowych przyjaciół. Podziękowania należą się również fanom zespołu. Zawsze czułem Wasze wielkie wsparcie. Mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję i w dalszym ciągu będziecie
    mnie wspierać.”
    Polskie ściemnianie firm – Jednak Polska to kraj oszustów i ściemniaczy. Poniżej nasze auto firmowe miało przebieg przed wypadkiem 303tyś i była szkoda całkowita pojazdu. Nie ma komputera ani ESP, miał 2 właścicieli i nigdy nie był garażowany. Takich ludzi powinni zamykać do więzienia.

Link do aukcji http://art-serwis.otomoto.pl/ford-focus-1-6tdci-salon-polska-C31271932.html

Link do informacji o wypadku:
http://www.bolec.info/index.php?op=informacje&news=9694

Dajcie na główna niech wszyscy wiedzą na kogo uważać!

Edit: Do momentu ukrycia przebiegu na ogłoszeniu był przebieg 122 000 km
    Jednak Polska to kraj oszustów i ściemniaczy. Poniżej nasze auto firmowe miało przebieg przed wypadkiem 303tyś i była szkoda całkowita pojazdu. Nie ma komputera ani ESP, miał 2 właścicieli i nigdy nie był garażowany. Takich ludzi powinni zamykać do więzienia.

    Link do aukcji http://art-serwis.otomoto.pl/ford-focus-1-6tdci-salon-polska-C31271932.html

    Link do informacji o wypadku:
    http://www.bolec.info/index.php?op=informacje&news=9694

    Dajcie na główna niech wszyscy wiedzą na kogo uważać!

    Edit: Do momentu ukrycia przebiegu na ogłoszeniu był przebieg 122 000 km
    12 grudnia 2013, 13:44 przez marcinage (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (20)
    46 urodziny Fiata 125 p – W Fabryce Samochodów Osobowych (FSO) zjechał z linii montażowej pierwszy fiat 125p, produkowany na podstawie umowy licencyjnej z włoskim Fiatem. Seryjną produkcję rozpoczęto w następnym roku.
Fabryka Samochodów Osobowych FSO na żeraniu, Warszawa, lata 60. Na zdjęciu: linia montażowa fiata 125p /Tadeusz Kowalski /East News
Fabryka Samochodów Osobowych FSO na żeraniu, Warszawa, lata 60. Na zdjęciu: linia montażowa fiata 125p /Tadeusz Kowalski /East News
Był to przełom na polskim rynku motoryzacyjnym, zdominowanym przez przestarzałe już konstrukcje Warszawy i Syreny.
Fiat 125p przejął nadwozie od Fiata 125, był średniej klasy sedanem z klasycznym układem napędowym. Różnił się od modelu włoskiego m.in. okrągłymi kloszami świateł - zamiast kwadratowych - oraz inną atrapą chłodnicy.
Auto napędzane było czterosuwowym, czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1,3 litra. Zastosowano nowoczesne hamulce tarczowe na obydwu osiach. Fotele obite były sztuczną skórą.
Produkcję fso 125p (zmieniono nazwę po wygaśnięciu licencji), zakończono 29 czerwca 1991 roku.
Był to przełom na polskim rynku motoryzacyjnym, zdominowanym przez przestarzałe już konstrukcje Warszawy i Syreny.
Fiat 125p przejął nadwozie od Fiata 125, był średniej klasy sedanem z klasycznym układem napędowym. Różnił się od modelu włoskiego m.in. okrągłymi kloszami świateł - zamiast kwadratowych - oraz inną atrapą chłodnicy.
Auto napędzane było czterosuwowym, czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1,3 litra. Zastosowano nowoczesne hamulce tarczowe na obydwu osiach. Fotele obite były sztuczną skórą.
Produkcję fso 125p (zmieniono nazwę po wygaśnięciu licencji), zakończono 29 czerwca 1991 roku.
    W Fabryce Samochodów Osobowych (FSO) zjechał z linii montażowej pierwszy fiat 125p, produkowany na podstawie umowy licencyjnej z włoskim Fiatem. Seryjną produkcję rozpoczęto w następnym roku.
    Fabryka Samochodów Osobowych FSO na żeraniu, Warszawa, lata 60. Na zdjęciu: linia montażowa fiata 125p /Tadeusz Kowalski /East News
    Fabryka Samochodów Osobowych FSO na żeraniu, Warszawa, lata 60. Na zdjęciu: linia montażowa fiata 125p /Tadeusz Kowalski /East News
    Był to przełom na polskim rynku motoryzacyjnym, zdominowanym przez przestarzałe już konstrukcje Warszawy i Syreny.
    Fiat 125p przejął nadwozie od Fiata 125, był średniej klasy sedanem z klasycznym układem napędowym. Różnił się od modelu włoskiego m.in. okrągłymi kloszami świateł - zamiast kwadratowych - oraz inną atrapą chłodnicy.
    Auto napędzane było czterosuwowym, czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1,3 litra. Zastosowano nowoczesne hamulce tarczowe na obydwu osiach. Fotele obite były sztuczną skórą.
    Produkcję fso 125p (zmieniono nazwę po wygaśnięciu licencji), zakończono 29 czerwca 1991 roku.
    Był to przełom na polskim rynku motoryzacyjnym, zdominowanym przez przestarzałe już konstrukcje Warszawy i Syreny.
    Fiat 125p przejął nadwozie od Fiata 125, był średniej klasy sedanem z klasycznym układem napędowym. Różnił się od modelu włoskiego m.in. okrągłymi kloszami świateł - zamiast kwadratowych - oraz inną atrapą chłodnicy.
    Auto napędzane było czterosuwowym, czterocylindrowym, chłodzonym cieczą silnikiem o pojemności 1,3 litra. Zastosowano nowoczesne hamulce tarczowe na obydwu osiach. Fotele obite były sztuczną skórą.
    Produkcję fso 125p (zmieniono nazwę po wygaśnięciu licencji), zakończono 29 czerwca 1991 roku.
    28 listopada 2013, 21:29 przez wolfpiotr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Który bardziej Cie rozbawia? – Fantastyczna wiadomość dla fanów Top Gear: BBC News potwierdziło, że Richard Hammond, Jeremy Clarkson i James May podpisali kontrakty na realizację programu Top Gear przez co najmniej trzy kolejne lata. Juhuu! :)
    Fantastyczna wiadomość dla fanów Top Gear: BBC News potwierdziło, że Richard Hammond, Jeremy Clarkson i James May podpisali kontrakty na realizację programu Top Gear przez co najmniej trzy kolejne lata. Juhuu! :)
    6 października 2012, 12:57 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Ostatni z 3 "Polaków" w USA – Zapraszam do przeczytania całego artykułu którego nie wklejam tylko link. Warto przeczytać gdyż Polska próbowała jak mogła wzbić się na inne rynki w krajach...
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki/news/jedyny-taki-duzy-fiat-czyli-125p-na-swiecie,1842522,1718
    Zapraszam do przeczytania całego artykułu którego nie wklejam tylko link. Warto przeczytać gdyż Polska próbowała jak mogła wzbić się na inne rynki w krajach...
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/ciekawostki/news/jedyny-taki-duzy-fiat-czyli-125p-na-swiecie,1842522,1718
    19 września 2012, 17:58 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj