Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    Mój komar – Witam, chciałem wam pokazać moją małą perełkę. Jest to Romet Komar z 1967r. Miał on kilka poważnych zmian m.in. przystosowanie go do jazdy we 2 osoby (kanapa), zmiana silnika na nowszy (bez pedałów). Założone zostały także tylne sprężyny od WSK ,obudowa sprężyn od junaka, a także mała skrzynka na narzędzia własnej roboty. Motorower został wyciągnięty z piwnicy po 5 letnim postoju u dziadka. Jeśli się spodoba to wstawię więcej zdjęć.
    Witam, chciałem wam pokazać moją małą perełkę. Jest to Romet Komar z 1967r. Miał on kilka poważnych zmian m.in. przystosowanie go do jazdy we 2 osoby (kanapa), zmiana silnika na nowszy (bez pedałów). Założone zostały także tylne sprężyny od WSK ,obudowa sprężyn od junaka, a także mała skrzynka na narzędzia własnej roboty. Motorower został wyciągnięty z piwnicy po 5 letnim postoju u dziadka. Jeśli się spodoba to wstawię więcej zdjęć.
    29 marca 2014, 15:24 przez McBobek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Kto pomoże podawać narzędzia? –
    24 lutego 2014, 10:39 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mata – W każdym filmie dotyczącym nielegalnych wyścigów oraz mechaniki pojazdowej pojawiają się takie maty które służą mechanikowi jako podkładka pod narzędzia w czasie pracy, jak na zdjęciu. Wie ktoś jak coś takiego się oryginalnie nazywa i gdzie można takie dostać? z góry dziękuje !
    W każdym filmie dotyczącym nielegalnych wyścigów oraz mechaniki pojazdowej pojawiają się takie maty które służą mechanikowi jako podkładka pod narzędzia w czasie pracy, jak na zdjęciu. Wie ktoś jak coś takiego się oryginalnie nazywa i gdzie można takie dostać? z góry dziękuje !
    1 grudnia 2013, 21:40 przez Kicajek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    z filmu własne

    A Ty pamiętasz – swoje pierwsze kupione narzędzia?
    Swoje pierwsze kupione narzędzia?
    14 sierpnia 2013, 1:19 przez etylina2000 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Shortshifter - kolejny mod do poczciwej fiesciny – Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem. 



1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię? 
Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji? 
Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm! 

[b]3) Budżet? 
Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy. 

4) Co jest potrzebne? 
Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka: 

- klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy) 
- nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii) 
- torx T40 (boczne trzymadełka lewarka) 
- kombinerki do zdjęcia osłony termicznej 

Do wykonania shortshifta przede wszystkim: 

- spawarka 
- szlifierka 
- kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm 
- kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm. 
- coś do mierzenia typu linijka
    Celem jest skrócenie dystansu jaki potrzebuje przemierzyć lewarek aby wrzucić wybrany bieg - dzięki czemu biegi wchodzą szybciej. Bardzo ciężko jest znaleźć jakiekolwiek informacje na temat budowy shortshifta do Fiesty, w UK istnieją gotowe "kity", inni polecają wsadzić lewarek z Pumy, ale jest sporo przerabiania, poza tym to wszystko kosztowne rozwiązania. Pokażę wam jak zrobić to domowym sposobem.



    1) Czy ów mod może mi popsuć skrzynię?
    Odp: Niektórzy mówią o szybciej zużywających się synchronizatorach, aczkolwiek jeśli robisz tą modyfikację w konkretnym celu i tak jak ja odczuwasz, że seryjny skok lewarka jest zbyt duży, to nie martw się o nie. Trzeba tylko pamiętać, żeby w skrzyni nie brakowało oleju. Jeśli to Cię nie przekonuje polecam poczytać link podany przez Pufcia -> KLIK

    2) O ile krótszy będzie skok lewarka po modyfikacji?
    Odp: Skok fabrycznego lewarka to około 20 cm, więc prawie pół auta. W moim przypadku, przedłużenie dźwigni o niecałe 3 cm zaowocowało spadkiem skoku lewarka do około 12 cm!

    [b]3) Budżet?
    Odp: Jeśli mamy narzędzia, to jedynym kosztem będzie rurka, pręt, więc groszowe sprawy.

    4) Co jest potrzebne?
    Odp: Do wymontowania i rozmontowania lewarka:

    - klucze 13, 19 (do odkręcenia stabilizatora lewarka od skrzyni i wybieraka), dwie 10 (do rozkręcenia obudowy)
    - nasadowa 10 (do odkręcenia lewarka od karoserii)
    - torx T40 (boczne trzymadełka lewarka)
    - kombinerki do zdjęcia osłony termicznej

    Do wykonania shortshifta przede wszystkim:

    - spawarka
    - szlifierka
    - kawałek pręta o średnicy przynajmniej 6mm
    - kawałek rurki o grubości ścianki 1,5mm lub płaskownik o gr. 3mm.
    - coś do mierzenia typu linijka
    17 lipca 2013, 3:26 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie ma to jak tanie narzędzia – Imbus za 1zł
    Imbus za 1zł
    9 czerwca 2013, 17:02 przez ~muzikoOo | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    "Duży John" i "Mały Bob" – Też nazywacie swoje narzędzia?
    Też nazywacie swoje narzędzia?
    19 kwietnia 2013, 16:50 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kia Track’ster koncept przypominający bulldoga – Pod maską znalazł się dwulitrowy, turbodoładowany, czterocylindrowy silnik o mocy 250 KM. Auto zostało wyposażone w 19-calowe koła oraz 14-calowe z przodu i 13.5-calowe z tyłu tarcze hamulcowe. We wnętrzu po otwarciu drzwi możemy podziwiać sportowe fotele wykończone zamszem w kolorze Inferno Orange. Za przednimi siedzeniami nie znajdziemy tylnej kanapy a miejsce na koło zapasowe oraz schowek na narzędzia, gaśnicę oraz kask. Targi w Chicago rozpoczynają się 10 lutego i potrwają do 19 lutego.
    Pod maską znalazł się dwulitrowy, turbodoładowany, czterocylindrowy silnik o mocy 250 KM. Auto zostało wyposażone w 19-calowe koła oraz 14-calowe z przodu i 13.5-calowe z tyłu tarcze hamulcowe. We wnętrzu po otwarciu drzwi możemy podziwiać sportowe fotele wykończone zamszem w kolorze Inferno Orange. Za przednimi siedzeniami nie znajdziemy tylnej kanapy a miejsce na koło zapasowe oraz schowek na narzędzia, gaśnicę oraz kask. Targi w Chicago rozpoczynają się 10 lutego i potrwają do 19 lutego.
    11 lutego 2012, 16:22 przez cinek_play (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)