Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 60 takich materiałów
    Hyundai "Hultay" H1 – Nasz osiołek roboczy... to nim wozimy motocykle na tor! (malowania i naklejki po obu stronach. Motocykl to naklejka, szachownica malowana. Po drugiej stronie przedni błotnik w sticker bomb... wszystko wykonane własnoręcznie) Komentarze mile widziane
    Nasz osiołek roboczy... to nim wozimy motocykle na tor! (malowania i naklejki po obu stronach. Motocykl to naklejka, szachownica malowana. Po drugiej stronie przedni błotnik w sticker bomb... wszystko wykonane własnoręcznie) Komentarze mile widziane
    18 listopada 2013, 21:34 przez jose_loco (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    moje

    Naklejki maska – Witam interesują mnie te naklejki co są na masce. Mógłby mi ktoś coś o nich powiedzieć mianowicie czy to jest jedna wielka taka na maskę czy pojedyncze. Chciałbym mieć błotnik przedni taki. Czy można to gdzieś kupić czy wytrzymałe? Dzięki za pomoc
    Witam interesują mnie te naklejki co są na masce. Mógłby mi ktoś coś o nich powiedzieć mianowicie czy to jest jedna wielka taka na maskę czy pojedyncze. Chciałbym mieć błotnik przedni taki. Czy można to gdzieś kupić czy wytrzymałe? Dzięki za pomoc
    23 października 2013, 8:54 przez daminek95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Vector W2 Twin Turbo – Vector W2 - supersamochód z 1978 roku. Samochód firmy Vector Aeromotive Corporation to drugie auto tego producenta. Prototyp miał swoją premierę w 1973 roku. Model prototypowy przejechał 100 000 mil (160 000 km) to rekord wśród prototypów. Właściciel Wiegert ocenił cenę sprzedaży auta na 150.000 dolarów amerykańskich, ale samochód nie został sprzedany. Auto charakteryzowało się bardzo agresywnym kształtem, w postaci klina, wnętrze posiadało klimatyzację, zestaw komputerów pokładowych sprawdzających stan silnika, ciśnienia, temperatur cieczy i wysokiej klasy radio odbiornik firmy Blaupunkt. Fotele pochodziły z firmy Recaro z bardzo dobrym podparciem lędźwiowym. W aucie zastosowano wyrafinowaną budowę klatkową i w produkcji użyto wysokiej klasy materiałów aluminiowych w tym pierwsze części z karbonu. Mimo znacznej szerokości (auto było jednym z najszerszych aut) na rynku i kolosalnych rozmiarów opon szczególnie na tylnej osi, masa własna nie przekraczała 1300 kg. Prędkość maksymalna nie została nigdy określona w sposób niezależny, ale poproszono Geralda Wiegerta ten, jednak odmówił, kilka razy, nowych (niezależnych) pomiarów prędkości. W czasopismo motoryzacyjne Auto Becker z Dusseldorfu zorganizowało test porównawczy na lotnisku w Kolonii z innymi autami Ferrari 512 BB, De Tomaso Pantera i Lamborghini Countachem, w którym auto osiągnęło prędkość maksymalną 322 km/h, a nie jak zapewniał producent 389 km/h.

Dane Techniczne:

Marka i model:	Vector W2
Premiera: 	1973
Lata produkcji: 	1976-1989
Silnik: 	Chevrolet Small-Block V8, dostrojony przez firmę Donovan 70° (8-cylindrowy w układzie widlastym)
Turbodoładowanie: 	TAK - Podwójne doładowanie firmy AiResearch
Liczba zaworów.: 	16v (2 zawory na cylinder)
Pojemność skok.: 	5730 cm³
Układ zasilania: 	wtrysk bezpośredni
Moc kW (KM): 	441 kW (600 KM) przy 5700 1/min
Max. moment obrotowy: 	800 Nm przy 4800 1/min
Stopień sprężania: 	8,1:1
Przełożenia / skrzynia biegów: 	3-biegowa automatyczna, napęd na tylną oś
Układ hamulcowy: 	Stalowe, wentylowane z przodu i z tyłu, zaciski 4-tłoczkowe, z tyłu 2-tłoczkowe
Średnica tarcz – (Przód: Ø 309 mm / Tył: Ø 309 mm)
Karoseria / Nadwozie: 	Konstrukcja stalowa, aluminium, kompozyty.
Rozstaw osi: 	2616 mm
Opony: 	Felgi - aluminiowe (przód: Goodyear GS-E - 225 x 55 / VR15 / tył: Goodyear GS-E - 345 x 35 / VR15)
Miary D x S x W (mm): 	4368 x 1930 x 1080 mm
Zbiornik paliwa: 	113 l
Masa własna: 	1262 kg
Prędkość maksymalna (km/h): 	322 km/h
Przyśpieszenie
0 – 100 km/h: 	4,5 s
Droga hamowania
   ze 100km 	b/d
Zużycie paliwa
   na 100km 	b/d

Ciekawostki:

Vector W2 uznawany był jako najszybsze auto świata, chociaż jego prędkości nigdy nie zmierzyły niezależne źródła.
Auto wystepowało również w kilku filmach i reklamach.
W Polsce auto znane przede wszystkim dzięki produkcji tureckich gum Turbo, w których zawsze z gumą do żucia dołączana była jedna naklejka. Obecnie naklejki mają status kolekcjonerski. W Polsce obrazki z gumami produkowane były w seriach, które wychodziły od 1989 do roku 1991 jako I seria, i jako II seria od 2003 do 2007.
W Stanach Zjednoczonych auto było przedmiotem wielu spraw sądowych o przywłaszczenie marki Vector, które wykorzystała w swoich reklamach firma "Vantage" (producent ekskluzywnych wyrobów nikotynowych) i firma "Goodyear" (światowy producent opon)
Producent twierdził, że auto może być wyposażone w silnik o mocach 450-600 a nawet istnieje zmodyfikowanie jednostki do 1500 KM kosztem większej zawodności. Jednak żaden model nie przekroczył nigdy 600 KM.
    Vector W2 - supersamochód z 1978 roku. Samochód firmy Vector Aeromotive Corporation to drugie auto tego producenta. Prototyp miał swoją premierę w 1973 roku. Model prototypowy przejechał 100 000 mil (160 000 km) to rekord wśród prototypów. Właściciel Wiegert ocenił cenę sprzedaży auta na 150.000 dolarów amerykańskich, ale samochód nie został sprzedany. Auto charakteryzowało się bardzo agresywnym kształtem, w postaci klina, wnętrze posiadało klimatyzację, zestaw komputerów pokładowych sprawdzających stan silnika, ciśnienia, temperatur cieczy i wysokiej klasy radio odbiornik firmy Blaupunkt. Fotele pochodziły z firmy Recaro z bardzo dobrym podparciem lędźwiowym. W aucie zastosowano wyrafinowaną budowę klatkową i w produkcji użyto wysokiej klasy materiałów aluminiowych w tym pierwsze części z karbonu. Mimo znacznej szerokości (auto było jednym z najszerszych aut) na rynku i kolosalnych rozmiarów opon szczególnie na tylnej osi, masa własna nie przekraczała 1300 kg. Prędkość maksymalna nie została nigdy określona w sposób niezależny, ale poproszono Geralda Wiegerta ten, jednak odmówił, kilka razy, nowych (niezależnych) pomiarów prędkości. W czasopismo motoryzacyjne Auto Becker z Dusseldorfu zorganizowało test porównawczy na lotnisku w Kolonii z innymi autami Ferrari 512 BB, De Tomaso Pantera i Lamborghini Countachem, w którym auto osiągnęło prędkość maksymalną 322 km/h, a nie jak zapewniał producent 389 km/h.

    Dane Techniczne:

    Marka i model: Vector W2
    Premiera: 1973
    Lata produkcji: 1976-1989
    Silnik: Chevrolet Small-Block V8, dostrojony przez firmę Donovan 70° (8-cylindrowy w układzie widlastym)
    Turbodoładowanie: TAK - Podwójne doładowanie firmy AiResearch
    Liczba zaworów.: 16v (2 zawory na cylinder)
    Pojemność skok.: 5730 cm³
    Układ zasilania: wtrysk bezpośredni
    Moc kW (KM): 441 kW (600 KM) przy 5700 1/min
    Max. moment obrotowy: 800 Nm przy 4800 1/min
    Stopień sprężania: 8,1:1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 3-biegowa automatyczna, napęd na tylną oś
    Układ hamulcowy: Stalowe, wentylowane z przodu i z tyłu, zaciski 4-tłoczkowe, z tyłu 2-tłoczkowe
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 309 mm / Tył: Ø 309 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Konstrukcja stalowa, aluminium, kompozyty.
    Rozstaw osi: 2616 mm
    Opony: Felgi - aluminiowe (przód: Goodyear GS-E - 225 x 55 / VR15 / tył: Goodyear GS-E - 345 x 35 / VR15)
    Miary D x S x W (mm): 4368 x 1930 x 1080 mm
    Zbiornik paliwa: 113 l
    Masa własna: 1262 kg
    Prędkość maksymalna (km/h): 322 km/h
    Przyśpieszenie
    0 – 100 km/h: 4,5 s
    Droga hamowania
    ze 100km b/d
    Zużycie paliwa
    na 100km b/d

    Ciekawostki:

    Vector W2 uznawany był jako najszybsze auto świata, chociaż jego prędkości nigdy nie zmierzyły niezależne źródła.
    Auto wystepowało również w kilku filmach i reklamach.
    W Polsce auto znane przede wszystkim dzięki produkcji tureckich gum Turbo, w których zawsze z gumą do żucia dołączana była jedna naklejka. Obecnie naklejki mają status kolekcjonerski. W Polsce obrazki z gumami produkowane były w seriach, które wychodziły od 1989 do roku 1991 jako I seria, i jako II seria od 2003 do 2007.
    W Stanach Zjednoczonych auto było przedmiotem wielu spraw sądowych o przywłaszczenie marki Vector, które wykorzystała w swoich reklamach firma "Vantage" (producent ekskluzywnych wyrobów nikotynowych) i firma "Goodyear" (światowy producent opon)
    Producent twierdził, że auto może być wyposażone w silnik o mocach 450-600 a nawet istnieje zmodyfikowanie jednostki do 1500 KM kosztem większej zawodności. Jednak żaden model nie przekroczył nigdy 600 KM.
    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Konkretne naklejki... – Stickerbomb z allegro się chowa. Zdjęcie własne z Gumballa
    Stickerbomb z allegro się chowa. Zdjęcie własne z Gumballa
    24 maja 2013, 2:59 przez wojtepanik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Naklejki na golfie Mk2 – znaleziony w moim mieście.
    Znaleziony w moim mieście.
    3 kwietnia 2013, 16:04 przez Subarubaru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    moje

    (Czarne) dziury – Nawet Kanada patentuje naklejki Polskich dziur, by kierowcy hamowali. Tylko u nas jest ten bajer, że my poszliśmy krok dalej i mamy 5D!
    Nawet Kanada patentuje naklejki Polskich dziur, by kierowcy hamowali. Tylko u nas jest ten bajer, że my poszliśmy krok dalej i mamy 5D!
    7 lutego 2013, 23:04 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Simson S51 – Nudy w wakacje. Jeszcze stary wygląd teraz jest chromowany bagażnik i naklejki. Silnik seria ale daje rade
    Nudy w wakacje. Jeszcze stary wygląd teraz jest chromowany bagażnik i naklejki. Silnik seria ale daje rade
    30 stycznia 2013, 12:51 przez adrians51 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Co tym sądzicie – Moim zdaniem trzeba zmienić naklejki
    Moim zdaniem trzeba zmienić naklejki
    9 sierpnia 2012, 23:22 przez FeeQ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan Skyline GT-R 2Fast 2Furious – Uważam, iż komentarz jest zbędny gdyż każdy zapewne oglądał ten film z udziałem owego autka. Świetny jest ten wóz kolor naklejki wszystko.
    Uważam, iż komentarz jest zbędny gdyż każdy zapewne oglądał ten film z udziałem owego autka. Świetny jest ten wóz kolor naklejki wszystko.
    10 maja 2012, 22:43 przez tommy1212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj