Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 143 takie materiały
    Honda NSX – Samochód sportowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda w w latach 1990−2005 oraz ponownie od 2016 roku. Druga i najnowsza generacja NSX została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana jako samochód koncepcyjny podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2012 roku. Wersja produkcja pojazdu oficjalnie zaprezentowana została w Detroit 12 stycznia 2015 roku. Prace nad drugą generacją rozpoczęły się niemalże od czasu zakończenia produkcji pierwszej generacji auta w 2005 roku. W 2007 roku powstał pierwszy prototyp pojazdu. Rok po prezentacji pierwszego konceptu drugiej generacji NSX podczas tych samych targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została ulepszona wersja prototypu. W stosunku do pierwszej oficjalnej wersji koncepcyjnej pojazdu zmieniona została nieznacznie atrapa chłodnicy, zmienione zostały klosze kierunkowskazów umieszczonych pod reflektorami głównymi, zderzaki wykonano z włókna węglowego, a tylne lampy wyposażono w diody LED. 12 stycznia 2015 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została produkcyjna wersja pojazdu. Stylizację pojazdu opracowało Acura Design Studio w Torrance w Kalifornii pod kierownictwem Michelle Christensen. Nadwozie pojazdu wykonane zostało z aluminium na ramie przestrzennej. Linię nadwozia pojazdu opracowywano przez ponad 3 lata, aby zmaksymalizować aerodynamikę oraz zapewnić optymalne chłodzenie wszystkim elementom. NSX posiada sportowy układ hybrydowy, którego podstawowym źródłem zasilania jest nowoczesny podwójnie turbodoładowany silnik V6 Twin-turbo o pojemności 3,5 l i mocy 507 KM. Wspomagany jest dodatkowo przez trzy silniki elektryczne, które napędzają przednią i tylna oś pojazdu o łącznej mocy 74 KM. Łączna moc NSX wynosi 581 KM, a moment obrotowy 646 Nm. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 307 km/h.
    Samochód sportowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda w w latach 1990−2005 oraz ponownie od 2016 roku. Druga i najnowsza generacja NSX została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana jako samochód koncepcyjny podczas międzynarodowych targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2012 roku. Wersja produkcja pojazdu oficjalnie zaprezentowana została w Detroit 12 stycznia 2015 roku. Prace nad drugą generacją rozpoczęły się niemalże od czasu zakończenia produkcji pierwszej generacji auta w 2005 roku. W 2007 roku powstał pierwszy prototyp pojazdu. Rok po prezentacji pierwszego konceptu drugiej generacji NSX podczas tych samych targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została ulepszona wersja prototypu. W stosunku do pierwszej oficjalnej wersji koncepcyjnej pojazdu zmieniona została nieznacznie atrapa chłodnicy, zmienione zostały klosze kierunkowskazów umieszczonych pod reflektorami głównymi, zderzaki wykonano z włókna węglowego, a tylne lampy wyposażono w diody LED. 12 stycznia 2015 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowana została produkcyjna wersja pojazdu. Stylizację pojazdu opracowało Acura Design Studio w Torrance w Kalifornii pod kierownictwem Michelle Christensen. Nadwozie pojazdu wykonane zostało z aluminium na ramie przestrzennej. Linię nadwozia pojazdu opracowywano przez ponad 3 lata, aby zmaksymalizować aerodynamikę oraz zapewnić optymalne chłodzenie wszystkim elementom. NSX posiada sportowy układ hybrydowy, którego podstawowym źródłem zasilania jest nowoczesny podwójnie turbodoładowany silnik V6 Twin-turbo o pojemności 3,5 l i mocy 507 KM. Wspomagany jest dodatkowo przez trzy silniki elektryczne, które napędzają przednią i tylna oś pojazdu o łącznej mocy 74 KM. Łączna moc NSX wynosi 581 KM, a moment obrotowy 646 Nm. Prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 307 km/h.
    28 kwietnia 2022, 22:06 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda – Honda CR-X (na niektórych rynkach Honda Civic CRX oraz Honda CRX Ballade) – mały samochód sportowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.
    Honda CR-X (na niektórych rynkach Honda Civic CRX oraz Honda CRX Ballade) – mały samochód sportowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Honda Motor Company w latach 1983 - 1992.
    Osobowy samochód terenowy produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny Toyota Motor Corporation od 1951 roku.
    Test motoryzacyjny - Alfa Romeo 4c Spider, o mocy 320 koni mechanicznych i osiągach zbliżonych do supersamochodów: 3.8s do setki i prędkość maxymalna na poziomie prawie 300km/h - a przy tym zachowując niewielką masę: 1000kg. Istny gokart, który został zaprezentowany w tym materiale zarówno na ulicy jak i na torze! Brak wspomagania, 4 cylindrowy silnik ze świszczącą za uchem turbiną, butla z nitro w bagażniku, carbonowy monokok - ten samochód można opisywać godzinami, zapraszam do obejrzenia materiału!!
    11 stycznia 2021, 15:52 przez ~urlaubem | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowa Honda NSX! Pierwszy test motoryzacyjny w Polsce! 580HP w hybrydowym japońskim Ferrari - motoryzacyjne szaleństwo!
    20 grudnia 2020, 10:02 przez ~eldommen | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi5

    Amatorski dziennikarz motoryzacyjny, który w sposób rzetelny i merytoryczny stara się przekazać informacje o ciekawych autach, głównie sportowych.
    25 listopada 2020, 16:33 przez ~PetrolShakyor | Do ulubionych | Skomentuj
    Zapraszam do oglądania :-)
    15 listopada 2020, 22:46 przez CarTell (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Materiały YT

    3 listopada 2020, 20:46 przez ~paprykarz | Do ulubionych | Skomentuj
    Czy więcej cylindrów znaczy lepiej? Kolo sprawdza dwa takie same Porsche tylko z różnymi silnikami. Ładnie zrealizowane.
    9 września 2020, 19:05 przez ~Porschefan | Do ulubionych | Skomentuj