Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 167 takich materiałów
    Trudne Pytanie (Kawał) – Egzamin na prawo jazdy, egzaminator zwraca sie do kursanta wskazując rysunki na skrzyżowaniu.
Do skrzyżowania dojeżdżają ciężarówka, karetka i samochód osobowy. Kto przejeżdża pierwszy.
Motocyklista - odpowiada kursant.
Nie zrozumiał Pan pytania - Do skrzyżowania dojeżdżają ciężarówka, karetka i samochód osobowy. Kto przejeżdża pierwszy.
Motocyklista - odpowiada ponownie kursant.
Panie denerwuje sie egzaminator mówię przecież wyraźnie - Do skrzyżowania dojeżdżają ciężarówka, karetka i samochód osobowy skąd panu do cholery wziął sie tu motocyklisa.
A diabli wiedza skąd oni sie biorą - odpowiada kursant
    Egzamin na prawo jazdy, egzaminator zwraca sie do kursanta wskazując rysunki na skrzyżowaniu.
    Do skrzyżowania dojeżdżają ciężarówka, karetka i samochód osobowy. Kto przejeżdża pierwszy.
    Motocyklista - odpowiada kursant.
    Nie zrozumiał Pan pytania - Do skrzyżowania dojeżdżają ciężarówka, karetka i samochód osobowy. Kto przejeżdża pierwszy.
    Motocyklista - odpowiada ponownie kursant.
    Panie denerwuje sie egzaminator mówię przecież wyraźnie - Do skrzyżowania dojeżdżają ciężarówka, karetka i samochód osobowy skąd panu do cholery wziął sie tu motocyklisa.
    A diabli wiedza skąd oni sie biorą - odpowiada kursant
    4 lipca 2013, 20:27 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    1 lipca 2013, 22:35 przez TakieTamZWioski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 lipca 2013, 22:36 przez TakieTamZWioski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 lipca 2013, 22:26 przez ~TakieTamZWioski | Do ulubionych | Skomentuj
    W tym wypadku motocyklista nie musiał się bać, że ktoś go nie usłyszy
    26 czerwca 2013, 16:33 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    I tak pewnie będzie jego wina
    26 czerwca 2013, 0:15 przez ~blizniak1o | Do ulubionych | Skomentuj
    Słabo naprawione?
    24 czerwca 2013, 8:46 przez ~versetty | Do ulubionych | Skomentuj
    By być motocyklistą trzeba mieć motor... Lecz żeby być motocrossistą trzeba mieć JAJA...
    1 czerwca 2013, 22:57 przez Przemek0755 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Suzuki Fronte (LC10) – Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś. 
Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg. 
W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    Druga generacja kei car Suzuki, sprzedawanego w latach 1967-1970. Trzycylindrowy silnik umieszczony był z tyłu i za pomocą 4-biegowej skrzyni manualnej napędzał tylną oś.
    Powstały również - choć może brzmi to trochę zabawnie - usportowione wersje, z oznaczeniem "SS" (Street Sports) oraz "SSS", dzięki nim pod koniec lat 60, Suzuki Fronte był jednym z szybszych kei car. Fronte w wersji "SS" posiadał silnik o pojemności 356 cm3 (maksymalna pojemność dla kei car w tamtych czasach) i mocy 36 KM, natomiast masa samochodu wynosiła 440 kg.
    W ramach kampanii reklamowej i promocji, zatrudniono profesjonalistów w dziedzinie wyścigów: Stirling Moss - legendarny Brytyjski kierowca wyścigowy oraz Mitsuo Itoh - motocyklista, jedyny Japoński mistrz Isle of Man TT. Wyruszyli oni dwoma Suzuki Fronte w podróż mającą zademonstrować osiągi tych małych samochodów. Trasa biegła najdłuższą, włoską autostradą - "Autostrada del Sole" (ok. 750 km), z Milanu do Neapolu. W czasie podróży, samochody osiągnęły średnią prędkość 122.44 km/h, co okazało się godne szacunku, biorąc pod uwagę silnik o pojemności ledwie 356 cm3.
    17 maja 2013, 14:24 przez forgor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj