Szukaj
Znalazłem 24 takie materiały
R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: gaźnik
Średnica × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
Stopień sprężania: 9,35:1
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 3400 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s
Prędkość maksymalna: 192 km/h
Polonez 2000Rally Grupy B - podobnie jak w przypadku Fiata to zaledwie jedna z wielu rajdowych wersji
Fiat 131 Abarth - 4 MŚ konstruktorów(1977-1980), 2 MŚ kierowców (1978,1980)
Reanault Alpine a110 - MŚ w sezonie 1973
Fiat Abarth 850 następca rajdowych 500, 595, 600 i bliźniak Steyr-Puch 850, którym jeździł min. Sobiesław Zasada
To już koniec tej serii, wydaje mi sie, że wyczerpałem temat samochodów rajdowych. W tym materiale zamieściłem te, które nie dostały sie na główną a są jednak bardzo istotne (131, A110) oraz te, które ciągle odkładałem na później. Bardzo prosze o dzielenie sie opiniami na temat tej serii, może uważacie, że coś ominąłem.
‹ pierwsza < 1 2 3 > ostatnia ›