Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Mercedes W124 – bo bez gwiazdy nie ma jazdy!
    Bo bez gwiazdy nie ma jazdy!
    15 września 2013, 21:34 przez Tomek95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Mercedes SLS AMG Roadster od MEC Design – Niemiecki MEC Design prezentował już jakiś czas temu pakiet dedykowany Mercedesowi SLS AMG Coupe. Dziś firma przedstawiła propozycję dla właścicieli SLS AMG Roadster; zmiany obejmują modyfikacje zewnętrzne oraz wewnętrzne, bez jakiejkolwiek ingerencji w jednostkę napędową V8.
Pakiet składa się z nowego przedniego zderzaka z włóknem węglowym, reflektorów LED, tylnego dyfuzora, nowych progów oraz 20- i 21-calowych kół, na które nałożono opony o rozmiarze 275/30 z przodu i 295/25 z tyłu. Wnętrze otrzymało skórzaną sportową kierownicę i wiele elementów wykonanych z alkantary i włókna węglowego.
Jeśli chodzi o mechanikę, MEC Design pokusił się jedynie o montaż sportowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej i sportowych sprężyn.
    Niemiecki MEC Design prezentował już jakiś czas temu pakiet dedykowany Mercedesowi SLS AMG Coupe. Dziś firma przedstawiła propozycję dla właścicieli SLS AMG Roadster; zmiany obejmują modyfikacje zewnętrzne oraz wewnętrzne, bez jakiejkolwiek ingerencji w jednostkę napędową V8.
    Pakiet składa się z nowego przedniego zderzaka z włóknem węglowym, reflektorów LED, tylnego dyfuzora, nowych progów oraz 20- i 21-calowych kół, na które nałożono opony o rozmiarze 275/30 z przodu i 295/25 z tyłu. Wnętrze otrzymało skórzaną sportową kierownicę i wiele elementów wykonanych z alkantary i włókna węglowego.
    Jeśli chodzi o mechanikę, MEC Design pokusił się jedynie o montaż sportowego układu wydechowego ze stali nierdzewnej i sportowych sprężyn.
    20 sierpnia 2013, 0:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Autko na długie podróże? – Niedługo będę jeździł za granicę, z tego względu chciałem kupić dobre autko. Oczywiście nie w Polsce, aczkolwiek w Holandii (tak wiem, kolejny emigruje) Zastanawiałem się na kilkoma modelami, a mianowicie: 

- Mercedes C 180
- Audi a4 B5
Bez różnicy czy kombi, czy sedan.. ale nie coupe. Chciałem wydać około 15 tyś. Co mi powiecie? lepiej brać Merca czy Audi? A może coś jeszcze innego?
    Niedługo będę jeździł za granicę, z tego względu chciałem kupić dobre autko. Oczywiście nie w Polsce, aczkolwiek w Holandii (tak wiem, kolejny emigruje) Zastanawiałem się na kilkoma modelami, a mianowicie:

    - Mercedes C 180
    - Audi a4 B5
    Bez różnicy czy kombi, czy sedan.. ale nie coupe. Chciałem wydać około 15 tyś. Co mi powiecie? lepiej brać Merca czy Audi? A może coś jeszcze innego?
    31 lipca 2013, 13:43 przez kozak221993 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    BMW pożegna się z tylnym napędem! – Niewiele jest na świecie firm, które wciąż wierne są tylnemu napędowi. Poza producentami samochodów stricte sportowych auta z tylnym napędem produkują jeszcze głównie BMW i Mercedes.Natomiast modelem A8 Audi udowodniło, że nawet największe i najbardziej komfortowe samochody mogą być napędzane tylko na przód.

Przedni napęd ma wiele zalet. Rezygnacja z wału napędowego oznacza mniej elementów ruchomych, mniejsze koszty produkcji, mniejsze zużycie paliwa i więcej miejsca we wnętrzuawniej tylny napęd stosowano powszechnie ze względu na problemy techniczne, czyli niewystarczającą trwałość przegubów. Po opanowaniu odpowiedniej technologii rozpoczęło się stopniowe przechodzenie na napęd przedni.

W końcu producenci dotarli do innego problemu - kwestii przekazania dużej mocy przez przednie koła. Podczas gwałtownego przyspieszania nadwozie samochodu z przodu się podnosi i dociska tylną oś. To poprawia trakcję w autach z tylnym napędem, ale pogarsza - w samochodach przednionapędowych.

Dlatego w mocnych samochodach przednionapędowych zaczęto montować tzw "szperę", czyli dyferencjał o ograniczonym poślizgu. Dzięki niemu cały moment obrotowy nie trafia do koła ślizgającego się, część zawsze jest zarezerwowana dla koła o większej przyczepności. Dzięki temu możliwe jest konstruowanie samochodów przednionapędowych o mocach sięgających nawet 300 KM, czego przykładem może być ostatni ford focus RS.Co więc przemawia jeszcze za tylnym napędem? Chyba tylko tradycja i przywiązanie najbardziej zagorzałych fanów. Badanie przeprowadzone jakiś czas temu przez BMW wykazało bowiem, że większość klientów kupujących samochody tej marki nawet nie wie czy posiada napęd przedni czy tylny...

W tym kontekście przestaje dziwić, że na salonie paryskim niemiecka firma zaprezentował prototyp o nazwie concept active tourer, który posiada napęd na przednie koła. Co więcej, Jan Robertson, który w BMW odpowiada za sprzedaż i marketing zapowiedział, że zastosowana w prototypie nowa platforma o nazwie UKL będzie w najbliższych latach wykorzystana przy budowie 10-12 kompaktowych modeli. Część z nich przypadnie na markę Mini, ale nie wszystkie... Wkrótce światło dzienne ujrzy więc pierwsze przednionapędowe BMW! Roberston zasugerował, że nastąpi to już w 2014 roku.Z nową płytą podłogową BMW wiąże podobne nadzieje jak Volkswagen z MQB. Chodzi o modularność i możliwość zastosowania bez większych modyfikacji w szeregu modeli.

Które BMW otrzymają napęd na przednią oś? W pojęciu "kompaktowe" mieszczą się seria 1 i seria 3. Natomiast seria 5 miała swoją premierę zupełnie niedawno, więc szybkich zmian nie należy się spodziewać.
    Niewiele jest na świecie firm, które wciąż wierne są tylnemu napędowi. Poza producentami samochodów stricte sportowych auta z tylnym napędem produkują jeszcze głównie BMW i Mercedes.Natomiast modelem A8 Audi udowodniło, że nawet największe i najbardziej komfortowe samochody mogą być napędzane tylko na przód.

    Przedni napęd ma wiele zalet. Rezygnacja z wału napędowego oznacza mniej elementów ruchomych, mniejsze koszty produkcji, mniejsze zużycie paliwa i więcej miejsca we wnętrzuawniej tylny napęd stosowano powszechnie ze względu na problemy techniczne, czyli niewystarczającą trwałość przegubów. Po opanowaniu odpowiedniej technologii rozpoczęło się stopniowe przechodzenie na napęd przedni.

    W końcu producenci dotarli do innego problemu - kwestii przekazania dużej mocy przez przednie koła. Podczas gwałtownego przyspieszania nadwozie samochodu z przodu się podnosi i dociska tylną oś. To poprawia trakcję w autach z tylnym napędem, ale pogarsza - w samochodach przednionapędowych.

    Dlatego w mocnych samochodach przednionapędowych zaczęto montować tzw "szperę", czyli dyferencjał o ograniczonym poślizgu. Dzięki niemu cały moment obrotowy nie trafia do koła ślizgającego się, część zawsze jest zarezerwowana dla koła o większej przyczepności. Dzięki temu możliwe jest konstruowanie samochodów przednionapędowych o mocach sięgających nawet 300 KM, czego przykładem może być ostatni ford focus RS.Co więc przemawia jeszcze za tylnym napędem? Chyba tylko tradycja i przywiązanie najbardziej zagorzałych fanów. Badanie przeprowadzone jakiś czas temu przez BMW wykazało bowiem, że większość klientów kupujących samochody tej marki nawet nie wie czy posiada napęd przedni czy tylny...

    W tym kontekście przestaje dziwić, że na salonie paryskim niemiecka firma zaprezentował prototyp o nazwie concept active tourer, który posiada napęd na przednie koła. Co więcej, Jan Robertson, który w BMW odpowiada za sprzedaż i marketing zapowiedział, że zastosowana w prototypie nowa platforma o nazwie UKL będzie w najbliższych latach wykorzystana przy budowie 10-12 kompaktowych modeli. Część z nich przypadnie na markę Mini, ale nie wszystkie... Wkrótce światło dzienne ujrzy więc pierwsze przednionapędowe BMW! Roberston zasugerował, że nastąpi to już w 2014 roku.Z nową płytą podłogową BMW wiąże podobne nadzieje jak Volkswagen z MQB. Chodzi o modularność i możliwość zastosowania bez większych modyfikacji w szeregu modeli.

    Które BMW otrzymają napęd na przednią oś? W pojęciu "kompaktowe" mieszczą się seria 1 i seria 3. Natomiast seria 5 miała swoją premierę zupełnie niedawno, więc szybkich zmian nie należy się spodziewać.
    30 lipca 2013, 8:49 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Bo bez gwiazdy nie ma jazdy... – Mercedes w124 coupe
    Mercedes w124 coupe
    20 lipca 2013, 0:24 przez Laska (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mercedes-Benz 230 CE – Bez gwiazdy niema jazdy
Moja slicznotka
    Bez gwiazdy niema jazdy
    Moja slicznotka
    8 czerwca 2013, 9:45 przez ~polonez28 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Napotkany  Mercedes – Bez Gwiazdy nie ma jazdy!
    Bez Gwiazdy nie ma jazdy!
    29 maja 2013, 22:33 przez Woitala1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Bez gwiazdy nie ma jazdy! – Mercedes W124 coupe z ’94 roku
    Mercedes W124 coupe z ’94 roku
    28 marca 2013, 21:48 przez PiotrekMk2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    MERCEDES-BENZ - nawet piosenki o nim śpiewają!
    11 lutego 2013, 21:44 przez osy1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bez komentarza – Mercedes W126 i BMW E35

To mówi samo za siebie
    Mercedes W126 i BMW E35

    To mówi samo za siebie
    2 grudnia 2012, 21:27 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)