Plany zakładają, że Syrena Meluzyna będzie dostępna w kilku wersjach. Podstawowy model, czyli Meluzyna L ma otrzymać 3- lub 4-cylidnrowy silnik o pojemności do 1,5 l, a jego cena ma wynieść 35 tys. zł. Pośredni model, ma otrzymać 2-litrową jednostkę i kosztować 40-50 tys. zł. Mocniejsza odmiana to już 2,5 lub 3 litry i napęd na obie osie. Teraz dowiadujemy się, że planowana jest jeszcze mocniejsza Meluzyna.
Syrena Meluzyna to samochód, który ma wielkie szanse na produkcję. Ma być polską odpowiedzią na Mini Coopera czy Audi TT. Po 30 latach polska marka samochodów powraca w wielkim stylu, a plany właściciela firmy AK Motor International Corporation są bardzo ambitne. W rozmowie z OnetMoto Arkadiusz Kamiński zdradził pierwsze sekrety nowej Syreny. Poznaliśmy przy tym nowe szczegóły techniczne samochodu i otrzymaliśmy na wyłączność zdjęcia przedstawiające gotowy model samochodu.