Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 55 takich materiałów
    Zimowo cz.1 – Wczoraj trochę powiało i sporo posypało, więc musiałem pstryknąć jakąś zimową fotkę. Na plus fakt, że z każdym dniem wiosna coraz bliżej.
    Wczoraj trochę powiało i sporo posypało, więc musiałem pstryknąć jakąś zimową fotkę. Na plus fakt, że z każdym dniem wiosna coraz bliżej.
    Lanos i nowe koła – Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Lanos i nowe koła – Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
    Lanos (prawie) Sport – W końcu udało się naprawić auto po kolizji. Wczoraj odebrałem je od lakiernika, a dzisiaj zrobiłem kilka zdjęć na szybko. Najbardziej cieszy mnie przedni zderzak z wersji Sport, customowy grill i wykonana korekta lakieru. A Wam jak się podoba autko?
    W końcu udało się naprawić auto po kolizji. Wczoraj odebrałem je od lakiernika, a dzisiaj zrobiłem kilka zdjęć na szybko. Najbardziej cieszy mnie przedni zderzak z wersji Sport, customowy grill i wykonana korekta lakieru. A Wam jak się podoba autko?
    Pajero z deczka zmodyfikowane BMW V8 M60B40 – W Pajero wymieniony silnik na BMW V8 4.0 280km 
Reduktor z landa pto zf wyciągarka mechaniczna brdm
Lift zawieszenia 4cal metalowe poszerzenia błotników
Wykonane z 1,5mm blachy
Koła 35cal et-50
nowy zbiornik paliwa
nowe progi
    W Pajero wymieniony silnik na BMW V8 4.0 280km
    Reduktor z landa pto zf wyciągarka mechaniczna brdm
    Lift zawieszenia 4cal metalowe poszerzenia błotników
    Wykonane z 1,5mm blachy
    Koła 35cal et-50
    nowy zbiornik paliwa
    nowe progi
    4 października 2015, 21:33 przez szymon16997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mechaniczna pomarańcza – Jeszcze jedno zdjęcie felg, tym razem z rantami i dekielkami. Dekielki będą pomalowane na pomarańczowo z czarnym logo, ranty natomiast pozostaną srebrne. Nie mogę się doczekać jak będą wyglądać na aucie.
    Jeszcze jedno zdjęcie felg, tym razem z rantami i dekielkami. Dekielki będą pomalowane na pomarańczowo z czarnym logo, ranty natomiast pozostaną srebrne. Nie mogę się doczekać jak będą wyglądać na aucie.
    Audi 100 Turbo – Audi 100 C3 debiutowało w 1983 roku, zdobywając tytuł European Car of the Year. Serca klientów z miejsca zdobyło aerodynamiczną sylwetką (Cx = 0,3), wysokim komfortem i nowoczesnymi rozwiązaniami (jak system procon-ten, odpowiedzialny za odsuwanie kierownicy od głowy kierowcy podczas wypadku). Z czasem doceniono również jego mechaniczną trwałość i odporność na korozję, będąca efektem obustronnego cynkowania blach. Dziś jedyny problem w tym, że większość egzemplarzy została już kompletnie wyeksploatowana. (Egzemplarz z foty to rocznik 1989)
    Audi 100 C3 debiutowało w 1983 roku, zdobywając tytuł European Car of the Year. Serca klientów z miejsca zdobyło aerodynamiczną sylwetką (Cx = 0,3), wysokim komfortem i nowoczesnymi rozwiązaniami (jak system procon-ten, odpowiedzialny za odsuwanie kierownicy od głowy kierowcy podczas wypadku). Z czasem doceniono również jego mechaniczną trwałość i odporność na korozję, będąca efektem obustronnego cynkowania blach. Dziś jedyny problem w tym, że większość egzemplarzy została już kompletnie wyeksploatowana. (Egzemplarz z foty to rocznik 1989)