Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
Wczoraj na auto wpadły nowe koła. Alufelgi Ronal R42, 6J i ET38. A na nich opony zimowe Dayton DW510, rozmiar 175/65, DOT 1612. Komplet udało mi się dorwać w całkiem przystępnych pieniądzach. Ważne dla mnie były głównie opony. Te są prawie nowe - mają 8mm bieżnika. Ogólnie z wyglądu auta jestem zadowolony. Wzór pasuje do bryły nadwozia. Tylko trzeba będzie pomyśleć o przemalowaniu pomarańczowych elementów na wiosnę.
W końcu udało się naprawić auto po kolizji. Wczoraj odebrałem je od lakiernika, a dzisiaj zrobiłem kilka zdjęć na szybko. Najbardziej cieszy mnie przedni zderzak z wersji Sport, customowy grill i wykonana korekta lakieru. A Wam jak się podoba autko?
W Pajero wymieniony silnik na BMW V8 4.0 280km
Reduktor z landa pto zf wyciągarka mechaniczna brdm
Lift zawieszenia 4cal metalowe poszerzenia błotników
Wykonane z 1,5mm blachy
Koła 35cal et-50
nowy zbiornik paliwa
nowe progi
Firma ABT zaprezentowała właśnie „poprawione” przez siebie Audi TT. ABT od wielu lat zajmuje się modyfikacją wizualną i mechaniczną pojazdów z grupy VAG. Auto zostało zbudowane w oparciu o Audi TT 2.0 TFSI, obecnie dysponuje mocą 310 KM i 440 Nm. Seryjnie TTka dysponowała mocą 230 KM i 370 Nm. Modyfikacje mechaniczne to część zmian jakie firma ABT wykonała. To co przyciąga nabywców wzmocnionego Audi to również wygląd zewnętrzny. Większe i masywne, wręcz futurystyczne zderzaki dodają agresywnego wyglądu całemu autu. TTka porusza się obecnie na 20 calowych felgach aluminiowych.Wnętrze nie oparło się zmianom. Zdominowane przez alkantarę i skórę środek wygląda nowocześnie i zarazem wyjątkowo sportowo.Zawieszenie wzbogacone o nowe sprężyny i stabilizatory ABT. Układ hamulcowy wzmocniony nowymi tarczami o średnicy 370 mm.
Jeszcze jedno zdjęcie felg, tym razem z rantami i dekielkami. Dekielki będą pomalowane na pomarańczowo z czarnym logo, ranty natomiast pozostaną srebrne. Nie mogę się doczekać jak będą wyglądać na aucie.
Audi 100 C3 debiutowało w 1983 roku, zdobywając tytuł European Car of the Year. Serca klientów z miejsca zdobyło aerodynamiczną sylwetką (Cx = 0,3), wysokim komfortem i nowoczesnymi rozwiązaniami (jak system procon-ten, odpowiedzialny za odsuwanie kierownicy od głowy kierowcy podczas wypadku). Z czasem doceniono również jego mechaniczną trwałość i odporność na korozję, będąca efektem obustronnego cynkowania blach. Dziś jedyny problem w tym, że większość egzemplarzy została już kompletnie wyeksploatowana. (Egzemplarz z foty to rocznik 1989)