Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 103 takich materiałów
    Z wizyty w Maranello – Zobacz resztę fotek.
    Zobacz resztę fotek.
    22 sierpnia 2013, 17:16 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Z wizyty w Maranello 4 – Zobacz resztę fotek.
    Zobacz resztę fotek.
    22 sierpnia 2013, 17:23 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Z wizyty w Maranello 7 – Zobacz resztę fotek.
    Zobacz resztę fotek.
    22 sierpnia 2013, 17:29 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Jaguar F-Type całkowicie zniszczony w pożarze – Wygląda na to, że Jaguar ma aspiracje do konkurowania z pojazdami pewnej włoskiej marki i produkuje modele, które bez przyczyny potrafią się zapalić…
Ten incydent miał miejsce na jednej z autostrad w Belgii. Kierowca Jaguara F-Type zauważył, że z jego auta wydobywa się dym i postanowił się zatrzymać. Słusznie - po chwili samochód został doszczętnie spalony. Niestety nie znamy przyczyny samozapłonu. Warto jednak dodać, że F-Type zbudowany jest z aluminium, a ten materiał topi się przy zdecydowanie mniejszej temperaturze od stali. Strażacy musieli dodatkowo użyć piany, aby zapobiec małym wybuchom (reakcja chemiczna).Na szczęście kierowca nie ucierpiał. Mamy nadzieję, że to odosobniony przypadek, ponieważ nie chcielibyśmy, aby brytyjski producent poszedł śladami specjalistów z Maranello…
    Wygląda na to, że Jaguar ma aspiracje do konkurowania z pojazdami pewnej włoskiej marki i produkuje modele, które bez przyczyny potrafią się zapalić…
    Ten incydent miał miejsce na jednej z autostrad w Belgii. Kierowca Jaguara F-Type zauważył, że z jego auta wydobywa się dym i postanowił się zatrzymać. Słusznie - po chwili samochód został doszczętnie spalony. Niestety nie znamy przyczyny samozapłonu. Warto jednak dodać, że F-Type zbudowany jest z aluminium, a ten materiał topi się przy zdecydowanie mniejszej temperaturze od stali. Strażacy musieli dodatkowo użyć piany, aby zapobiec małym wybuchom (reakcja chemiczna).Na szczęście kierowca nie ucierpiał. Mamy nadzieję, że to odosobniony przypadek, ponieważ nie chcielibyśmy, aby brytyjski producent poszedł śladami specjalistów z Maranello…
    7 sierpnia 2013, 23:44 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari California – Nadwozie typu kabriolet. Zadebiutował jesienią 2008 roku w Maranello oraz podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu.
    Nadwozie typu kabriolet. Zadebiutował jesienią 2008 roku w Maranello oraz podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu.
    6 sierpnia 2013, 12:33 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    La Ferrari – Muzeum w De Maranello - może i tam zrobiony ale samochód budzi podziw
    Muzeum w De Maranello - może i tam zrobiony ale samochód budzi podziw
    25 lipca 2013, 7:19 przez Randalf96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fabryka ferrari – w Maranello nocą
    W Maranello nocą
    19 czerwca 2013, 23:26 przez nikodemxmen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Delta Integrale – Delta spotkana podczas wypadu do ojczyzny Ferrari-Maranello
    Delta spotkana podczas wypadu do ojczyzny Ferrari-Maranello
    19 czerwca 2013, 23:13 przez nikodemxmen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Modelarstwo: Ferrari 550 Maranello – Samochód kupiłem jako gotowiec. Niestety samochód wpadł w ręce małej kuzynki i upuściła go na ziemie przez co jest zbita tylna szyba :/ Firmy Bburrago, skala 1/18
    Samochód kupiłem jako gotowiec. Niestety samochód wpadł w ręce małej kuzynki i upuściła go na ziemie przez co jest zbita tylna szyba :/ Firmy Bburrago, skala 1/18
    21 października 2012, 10:10 przez 2fast4u (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari 166MM Coupe Turing 1949 – Jeden z eksponatów z Muzeum Enzo Ferrariego w Modenie.
Dwulitrowe V12 o mocy 140 koni przy 6600 obrotach.
Ten egzemplarz to wersja 195 S, który wygrał rajd Mille Miglia (Tysiąca Mil) w 1950. Za kierownicą siedział Giannino Marzotto.

Jako, że byłem właśnie w muzeum Enzo w Modenie i w muzeum Ferrari w Maranello, mam sporo zdjęć fajnych bryk. Będzie MOC będą zdjęcia :)
    Jeden z eksponatów z Muzeum Enzo Ferrariego w Modenie.
    Dwulitrowe V12 o mocy 140 koni przy 6600 obrotach.
    Ten egzemplarz to wersja 195 S, który wygrał rajd Mille Miglia (Tysiąca Mil) w 1950. Za kierownicą siedział Giannino Marzotto.

    Jako, że byłem właśnie w muzeum Enzo w Modenie i w muzeum Ferrari w Maranello, mam sporo zdjęć fajnych bryk. Będzie MOC będą zdjęcia :)
    13 lipca 2012, 22:22 przez granturismo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Foto własne