Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 694 takie materiały
    Royce Rolls Ghost na ulicach polskich miast nadal robi ogromne wrażenie. Postanowiłem zabrać sprowadzony przeze mnie egzemplarz na małą wycieczkę po moich rodzinnych stronach.
    13 października 2022, 12:42 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód: 2022 Audi RS3 Sedan

    Silnik: 2.5L 5cyl Turbo - 400hp/500Nm/360lbft momentu obrotowego, z maksymalną mocą dostępną w zakresie 5600-7000rpm

    Osiągi: 0-100 km/h: 3,45 s (testowane), 3,8 s (oficjalne), prędkość maksymalna: 290 km/h

    Waga: 1574 kg/3472 funty

    Kolor: biały lodowiec

    Cena: od 60 tys. euro za Sportback, 62 tys. euro za sedana w UE
    7 maja 2022, 12:10 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alpine A110 – Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez francuską markę Alpine w latach 1963–1974. Projektantem nadwozia jest Marcel Hubert, zostało ono wykonane z włókna węglowego. Samochód miał charakterystyczne proporcje - był niski, miał szerokie błotniki i małą kabinę. Cechą charakterystyczną była nisko poprowadzona maska, pozbawiona atrapy chłodnicy – chłodzenie silnika zapewniały wycięte przed tylnymi kołami otwory wentylacyjne. Mocno pochylona maska Alpine skrywała niewielki bagażnik, silnik auta umieszczono z tyłu. W A110 zachowano układ napędowy pierwowzoru, z umieszczonym z tyłu silnikiem napędzającym tylne koła. Zamiast słabej, oryginalnej skrzyni biegów o trzech przełożeniach zastosowano nową, mocniejszą przekładnią pięciobiegową. Było to niezbędne ze względu na znacznie lepsze parametry stosowanych w A110 silników. Dostępne były czterocylindrowe silniki o pojemności od 0,9 l do 1,6 l. Na skutek licznych modyfikacji były one znacznie mocniejsze od silnika stosowanego w Renault 8. Najmocniejszy silnik - o pojemności 1,6 l generował moc maksymalną 138 KM i moment obrotowy 146 Nm. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 210 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 6,3 sekundy. Alpine A110 brało udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata. W 1973 roku samochód wygrał mistrzostwa w klasyfikacji konstruktorów wygrywając 6 rajdów m.in. w Monte Carlo i w Portugalii.
    Samochód sportowy klasy kompaktowej produkowany przez francuską markę Alpine w latach 1963–1974. Projektantem nadwozia jest Marcel Hubert, zostało ono wykonane z włókna węglowego. Samochód miał charakterystyczne proporcje - był niski, miał szerokie błotniki i małą kabinę. Cechą charakterystyczną była nisko poprowadzona maska, pozbawiona atrapy chłodnicy – chłodzenie silnika zapewniały wycięte przed tylnymi kołami otwory wentylacyjne. Mocno pochylona maska Alpine skrywała niewielki bagażnik, silnik auta umieszczono z tyłu. W A110 zachowano układ napędowy pierwowzoru, z umieszczonym z tyłu silnikiem napędzającym tylne koła. Zamiast słabej, oryginalnej skrzyni biegów o trzech przełożeniach zastosowano nową, mocniejszą przekładnią pięciobiegową. Było to niezbędne ze względu na znacznie lepsze parametry stosowanych w A110 silników. Dostępne były czterocylindrowe silniki o pojemności od 0,9 l do 1,6 l. Na skutek licznych modyfikacji były one znacznie mocniejsze od silnika stosowanego w Renault 8. Najmocniejszy silnik - o pojemności 1,6 l generował moc maksymalną 138 KM i moment obrotowy 146 Nm. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 210 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 6,3 sekundy. Alpine A110 brało udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata. W 1973 roku samochód wygrał mistrzostwa w klasyfikacji konstruktorów wygrywając 6 rajdów m.in. w Monte Carlo i w Portugalii.
    1969 Pontiac GTO Judge – Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Pontiac w latach 1964–1974. Druga generacja GTO została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. W modelu z 1969 usunięto uchylane szyby, lekko zmodyfikowano grill oraz tylne światła, przesunięto stacyjkę z deski rozdzielczej na kolumnę kierownicy, kolor tarcz zegarów zmieniono ze stalowoniebieskiego na szary. Dodatkowo kierunkowskazy na tylnych błotnikach zostały zmienione z czerwonych w kształcie "V", przypominającego logo Pontiaca, na wzorowane na szerokim logo GTO. W 1969 roku wprowadzono do sprzedaży nowy wariant samochodu nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla zdobywającego rynek Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. Różnice od standardowej wersji obejmują szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac utrzymywał, że spojler oprócz funkcji estetycznej pomagał także w prowadzeniu samochodu przy dużych prędkościach, wytwarzał on małą aczkolwiek odczuwalną siłę docisku, przy codziennym użytkowaniu i przepisowej jeździe spełniał on jednak głównie funkcję wizualną. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw. Do napędu użyto 6,6-litrowego V8 o mocy 366 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Judge osiąga prędkość maksymalną 247 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,4 s.
    Samochód sportowy typu muscle car klasy wyższej produkowany pod amerykańską marką Pontiac w latach 1964–1974. Druga generacja GTO została zaprezentowana po raz pierwszy w 1968 roku. W modelu z 1969 usunięto uchylane szyby, lekko zmodyfikowano grill oraz tylne światła, przesunięto stacyjkę z deski rozdzielczej na kolumnę kierownicy, kolor tarcz zegarów zmieniono ze stalowoniebieskiego na szary. Dodatkowo kierunkowskazy na tylnych błotnikach zostały zmienione z czerwonych w kształcie "V", przypominającego logo Pontiaca, na wzorowane na szerokim logo GTO. W 1969 roku wprowadzono do sprzedaży nowy wariant samochodu nazwany "The Judge". Według początkowej koncepcji, Judge miał być tańszą alternatywą dla GTO, miał się również stać poważną konkurencją dla zdobywającego rynek Plymoutha Road Runnera. Podczas rozwoju tego planu uznano jednak, że Judge będzie zbudowany z myślą o maksymalnych osiągach i sportowym wyglądzie. Różnice od standardowej wersji obejmują szersze opony, przekładnię Hurst, różne wzory i naklejki na całym nadwoziu oraz spojler na klapie bagażnika. Pontiac utrzymywał, że spojler oprócz funkcji estetycznej pomagał także w prowadzeniu samochodu przy dużych prędkościach, wytwarzał on małą aczkolwiek odczuwalną siłę docisku, przy codziennym użytkowaniu i przepisowej jeździe spełniał on jednak głównie funkcję wizualną. Początkowo Judge oferowany był tylko w jednym kolorze karoserii "Carousel Red," w późniejszych rocznikach dodano jednak możliwość pomalowania karoserii na dowolny kolor występujący w palecie dostępnych dla GTO barw. Do napędu użyto 6,6-litrowego V8 o mocy 366 KM i momencie obrotowym 603 Nm. Judge osiąga prędkość maksymalną 247 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 5,4 s.
    26 kwietnia 2022, 21:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Siema!
    W ŚmigusDyngus zrobiliśmy małą akcję. Daliśmy trochę uśmiechu na ulicach i to dla nas najważniesze!
    Dla Pana z focusa w kombi za dzielną walkę mamy Whisky! :)))

    Trochę poganialiśmy samochody, ludzi i nawet jedną radiolę!
    Tak na mięczaka oczywiście, póki co szkoda było dowodu, bo za tydzień passat ma coś do zrobienia! :D
    Za rok na #LanyPoniedziałek szykujemy większą i bardziej szaloną akcje, dotrwacie z nami? :))

    Nie zapomnijcie wbić na nasze pozostałe profile:
    Instagram: https://www.instagram.com/motozajac/
    Facebook: https://www.facebook.com/Moto-Zaj%C4%85c-100716772582192
    TikTok : https://www.tiktok.com/@motozajac

    Będziemy też wdzięczni za każdego Subika i Lajka, daje to nam dodatkowego kopa! :)

    Zapraszam do oglądania. :)
    23 kwietnia 2022, 18:56 przez ZajacRallyTeam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witajcie!
    W dzisiejszym odcinku czeka nas nie lada wyzwanie! Montaż wydechu Borla S-Type w najnowszym Chevrolecie Corvette C8! Mała misja, ale za to duże emocje i sporo zabawy! A reakcja właściciela bezcenna!
    Zapraszamy do odcinka
    15 kwietnia 2022, 19:03 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Siema!
    Witajcie w kolejnym, już 6 odcinku serii projekt Passat.

    Tym razem zabraliśmy nasze wszystkie samochody (tj. Paseratti, Hondę i Fordzika) na małą wyprawę offroad w kolejne, bardzo ciekawe miejsce.

    Znajduje się ono w Wysokiej koło Nowogrodu Bobrzańskiego. Na pewno tam jeszcze wrócimy, gdyż wykorzystaliśmy może z 25% tego co oferuje.

    Myślę jednak, że nastąpi to po kolejnych modyfikacjach Passata, ale zobaczymy jakie pomysły pojawią się nam jeszcze w głowach :))


    Zapraszamy do oglądania.
    Heja
    20 marca 2022, 21:35 przez ZajacRallyTeam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moto Zając

    Zaczynamy naszą przygodę z YT! Oglądajcie do końca - będzie tam mała zapowiedź co się będzie działo! W naszym pierwszym materiale odwiedzamy Krakowską Moto Orkiestre pod M1!
    12 lutego 2022, 17:21 przez ~Frano | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Tylko 500m różnica 30gr.
    Ale każdy tankuje tam gdzie lubi.
    27 października 2021, 21:20 przez Fenix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne