Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    BMW Alpina B12/ M8 – Dwie ślicznotki..

Like it!
    Dwie ślicznotki..

    Like it!
    27 marca 2013, 18:48 przez LissekJBB (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW M8 – Wyczynowa wersja modelu BMW serii 8 o mocy około 550 KM. Wyprodukowano tylko jeden prototyp tego auta. Jak się okazało w 2010 roku prototyp M8 nie został zniszczony i pokazano go po raz pierwszy publicznie w muzeum w Monachium.
    Wyczynowa wersja modelu BMW serii 8 o mocy około 550 KM. Wyprodukowano tylko jeden prototyp tego auta. Jak się okazało w 2010 roku prototyp M8 nie został zniszczony i pokazano go po raz pierwszy publicznie w muzeum w Monachium.
    21 marca 2013, 8:58 przez orzech94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW M8 E31, (WLEPKA) – Szkoda ze nie weszla do seryjnej produkcji
    Szkoda ze nie weszla do seryjnej produkcji
    22 lutego 2013, 19:11 przez bambucza89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1990 BMW M8 –
    16 listopada 2012, 23:20 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    25 kwietnia 2012, 13:20 przez folley212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E31  (konkurs) – BMW serii 8 o oznaczeniu seryjnym E31 zostało pokazane pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w roku 1989, jako następca sportowego modelu BMW - serii 6. Seria 8 występowała przez długi czas tylko z silnikiem V12 o pojemności 5,0l , pochodzącym z modelu E32, o mocy 220kW/300 KM. W późniejszym okresie dodano także inne silniki np. 4,0 l o mocy 286 KM i oznaczeniu 840 Ci. W późniejszym czasie wprowadzono także zmodernizowany silnik 4,4 l o tej samej mocy i oznaczeniu, jednakże był on nowocześniejszy, posiadał wyższy moment obrotowy i zużywał mniej paliwa.

Niespodzianką były próby wprowadzenia modelu M8 w 1990 roku jako alternatywy dla Porsche i Ferrari. Miał on posiadać silnik o pojemności 6,0 l i mocy około 550 KM, przy niższej masie własnej. Jednak ten model nigdy nie został wprowadzony do produkcji, ze względu na koszty wytwarzania, które jak wówczas BMW tłumaczyło, były za duże jak na taki mały segment rynku. Jedyny prototyp oficjalnie został zniszczony. W rzeczywistości BMW ukrywało go przez 20 lat, a w 2010 roku otwarcie go zaprezentowano.

Przez 10 lat produkcji z taśmy zjechały tylko 31,062 sztuki
    BMW serii 8 o oznaczeniu seryjnym E31 zostało pokazane pierwszy raz na targach samochodowych we Frankfurcie w roku 1989, jako następca sportowego modelu BMW - serii 6. Seria 8 występowała przez długi czas tylko z silnikiem V12 o pojemności 5,0l , pochodzącym z modelu E32, o mocy 220kW/300 KM. W późniejszym okresie dodano także inne silniki np. 4,0 l o mocy 286 KM i oznaczeniu 840 Ci. W późniejszym czasie wprowadzono także zmodernizowany silnik 4,4 l o tej samej mocy i oznaczeniu, jednakże był on nowocześniejszy, posiadał wyższy moment obrotowy i zużywał mniej paliwa.

    Niespodzianką były próby wprowadzenia modelu M8 w 1990 roku jako alternatywy dla Porsche i Ferrari. Miał on posiadać silnik o pojemności 6,0 l i mocy około 550 KM, przy niższej masie własnej. Jednak ten model nigdy nie został wprowadzony do produkcji, ze względu na koszty wytwarzania, które jak wówczas BMW tłumaczyło, były za duże jak na taki mały segment rynku. Jedyny prototyp oficjalnie został zniszczony. W rzeczywistości BMW ukrywało go przez 20 lat, a w 2010 roku otwarcie go zaprezentowano.

    Przez 10 lat produkcji z taśmy zjechały tylko 31,062 sztuki
    10 kwietnia 2012, 15:00 przez mercmaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj