Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    M8 E31 – Jedyny istniejący, a w oddali M1!
    Jedyny istniejący, a w oddali M1!
    3 lipca 2014, 19:24 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1986 BMW E32 - Ciekawe wnętrza #28 – Ta generacja serii 7 była dla BMW przełomowa. To dzięki niej marka wygrała z Mercedesem wyścig o klientów, a także na dobre zaistniała w klasie aut luksusowych. Wystarczy popatrzeć na wnętrze 7er, by stwierdzić, dlaczego seria 7 była o wiele częściej wybierana niż S klasse -wnętrze E32, w porównaniu do W126 wygląda jak z innej epoki i do tego jest naszpikowane elektroniką i luksusowym wyposażeniem. Do tego oczywiście pierwsze V12 w powojennej historii niemiec, legendarny silnik M70, który później napędzał także model 850, posłużył za bazę dla silnika prototypu M8, a nawet jest w niewielkim stopniu spokrewniony z jednostką z Mclarena F1. Na zdjęciu wnętrze modelu 750il w opcji Highline po modernizacji, różniące się kilkoma detalami.
    Ta generacja serii 7 była dla BMW przełomowa. To dzięki niej marka wygrała z Mercedesem wyścig o klientów, a także na dobre zaistniała w klasie aut luksusowych. Wystarczy popatrzeć na wnętrze 7er, by stwierdzić, dlaczego seria 7 była o wiele częściej wybierana niż S klasse -wnętrze E32, w porównaniu do W126 wygląda jak z innej epoki i do tego jest naszpikowane elektroniką i luksusowym wyposażeniem. Do tego oczywiście pierwsze V12 w powojennej historii niemiec, legendarny silnik M70, który później napędzał także model 850, posłużył za bazę dla silnika prototypu M8, a nawet jest w niewielkim stopniu spokrewniony z jednostką z Mclarena F1. Na zdjęciu wnętrze modelu 750il w opcji Highline po modernizacji, różniące się kilkoma detalami.
    4 czerwca 2014, 18:47 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    bimmerin.net

    S70B60 – Agregat w prototypowym M8. Później został zmodernizowany i trafił do legendarnego McLarena F1.
    Agregat w prototypowym M8. Później został zmodernizowany i trafił do legendarnego McLarena F1.
    3 czerwca 2014, 17:34 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    netcarshow

    Zjawiskowe M8 –
    6 maja 2014, 20:00 przez MGmbH (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.topgear.net.pl

    BMW M8 – BMW M8 - wyczynowa wersja modelu BMW serii 8 o pojemności 6.0 L i mocy około 550 KM. Wyprodukowano tylko jeden prototyp tego auta. Wersja M w odróżnieniu od seryjnych, nie miała świateł mijania otwieranych do góry, z uwagi na ograniczoną ilość miejsca pod maską, którą zajmował ogromny wlot powietrza. Auto miało być odpowiedzią na podobne modele Porsche i Ferrari, pokazaniem możliwości technologicznych i produkcyjnych BMW w kwestii budowy samochodu sportowego. Jak się okazało w 2010 roku prototyp M8 nie został zniszczony i pokazano go po raz pierwszy publicznie w muzeum w Monachium.
    BMW M8 - wyczynowa wersja modelu BMW serii 8 o pojemności 6.0 L i mocy około 550 KM. Wyprodukowano tylko jeden prototyp tego auta. Wersja M w odróżnieniu od seryjnych, nie miała świateł mijania otwieranych do góry, z uwagi na ograniczoną ilość miejsca pod maską, którą zajmował ogromny wlot powietrza. Auto miało być odpowiedzią na podobne modele Porsche i Ferrari, pokazaniem możliwości technologicznych i produkcyjnych BMW w kwestii budowy samochodu sportowego. Jak się okazało w 2010 roku prototyp M8 nie został zniszczony i pokazano go po raz pierwszy publicznie w muzeum w Monachium.
    8 kwietnia 2014, 18:46 przez jacek1994666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Wikipedia

    E31 – Seria 8 pojawiła się w 1989 roku, jako następca serii 6. Wersja M8 miała być głównym konkurentem Ferrari i Porsche. Pod maską tego modelu miała się zjawić 6 - litrowa V12 o mocy 550 KM. Niestety zbyt mały rynek i niespodziewane koszty produkcji spowodowały, że BMW nie zdecydowało się na seryjną produkcję tego modelu, a jedyny prototyp został zniszczony… przynajmniej oficjalnie, bowiem w 2010 roku firma pokazała szerokiej publice jedyny egzemplarz BMW E31 850CSi.
    Seria 8 pojawiła się w 1989 roku, jako następca serii 6. Wersja M8 miała być głównym konkurentem Ferrari i Porsche. Pod maską tego modelu miała się zjawić 6 - litrowa V12 o mocy 550 KM. Niestety zbyt mały rynek i niespodziewane koszty produkcji spowodowały, że BMW nie zdecydowało się na seryjną produkcję tego modelu, a jedyny prototyp został zniszczony… przynajmniej oficjalnie, bowiem w 2010 roku firma pokazała szerokiej publice jedyny egzemplarz BMW E31 850CSi.
    17 lutego 2014, 22:20 przez donatan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW M8 E31 –
    21 listopada 2013, 22:32 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e31 M8 – szkoda, że nie weszła do produkcji
    Szkoda, że nie weszła do produkcji
    16 listopada 2013, 16:57 przez bambucza89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prototypowe BMW M8 – Silnik V12 o mocy ponad 550 KM. Czas potrzebny do osiągnięcia 100 km/h nawet dziś robi wrażenie: to trochę więcej niż 4 sekundy. Również prędkość maksymalna była niezła: 320 km/h.

Projekt jednak wstrzymano i powstał tylko jeden prototyp.
    Silnik V12 o mocy ponad 550 KM. Czas potrzebny do osiągnięcia 100 km/h nawet dziś robi wrażenie: to trochę więcej niż 4 sekundy. Również prędkość maksymalna była niezła: 320 km/h.

    Projekt jednak wstrzymano i powstał tylko jeden prototyp.
    18 kwietnia 2013, 20:39 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    M8 Engine – V12
    V12
    11 kwietnia 2013, 15:49 przez LissekJBB (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)