Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 2 takie materiały
    Żuk w roli lawety z 6-cylindrowym silnikiem od BMW – Co prawda mocno powiększony rozstaw osi od razu stawia pytania o trwałość całej konstrukcji zabudowy, ale chyba największym zaskoczeniem jest 6-cylindrowy turbodiesel.

Silnik BMW M51 o pojemności 2 497 ccm i mocy 143 KM na pewno zapewni lepsze osiągi, niż oryginalna wolnossąca konstrukcja Żuka
    Co prawda mocno powiększony rozstaw osi od razu stawia pytania o trwałość całej konstrukcji zabudowy, ale chyba największym zaskoczeniem jest 6-cylindrowy turbodiesel.

    Silnik BMW M51 o pojemności 2 497 ccm i mocy 143 KM na pewno zapewni lepsze osiągi, niż oryginalna wolnossąca konstrukcja Żuka
    Droga R256 – Zaczyna się w Nowosybirsku, gdzie łączy się z M51 kierującą się na zachód i M53 na wschód, kierując się na południe. Południowa część o długości 510km zwana Traktem Czujskim jest typową drogą górska przebiegającą przez góry Ałtaju stromymi dolaniami wzdłuż rzek Katuń oraz Czuji. Droga na całej długości asfaltowa w dobrym stanie. Do końca 2017 roku obowiązuje także numer M52, zaś obecny został nadany w związku ze zmianą numeracji dróg w Rosji.
    Zaczyna się w Nowosybirsku, gdzie łączy się z M51 kierującą się na zachód i M53 na wschód, kierując się na południe. Południowa część o długości 510km zwana Traktem Czujskim jest typową drogą górska przebiegającą przez góry Ałtaju stromymi dolaniami wzdłuż rzek Katuń oraz Czuji. Droga na całej długości asfaltowa w dobrym stanie. Do końca 2017 roku obowiązuje także numer M52, zaś obecny został nadany w związku ze zmianą numeracji dróg w Rosji.
    1 listopada 2013, 16:12 przez Vertek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1